Bodnuti v oblastni zad (plotynky)



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Bodnuti v oblastni zad (plotynky)  Úvodní stránka -> Ostatní - kulturistika -> Bodnuti v oblastni zad (plotynky)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Speedy84


PříspěvekZaslal: po listopad 17, 2014 12:40 pm    Předmět: Bodnuti v oblastni zad (plotynky) Odpovědět s citátem

Zdar všem. Přihodilo se mi to minuly čtvrtek při dřepování (malá váha) že mě bodlo v oblasti plotének a tím pádem bylo vše jasné byl konec. Tak ten den jsem se stačil ještě okoupat v ledové vodě v jiné se ani nekoupu. Druhý den bolest dorazila v plná síle což jsem řešil u lékaře a rentgenem byli mi předepsány léky dorsiflex a uno. Přítelkyně si všimla že to mám napuchle tak to třikrát denně mažeme. Každým dnem je mi lepe ale netuším jak dopadne zítřejší rentgene a pocit že se mi to přihodilo před 9 roky kdy mi v té oblasti také ruplo mou blbosti když jsem zvedal ze země asi přes 150kg. A proto bych potřeboval radu jak začít s rehabilitaci zad a jak a čím vhodným je posílit chci začít doma už mě nebaví jen sedět a ležet ale je to posun od té doby kdy jsem nemoch ani v noci spát na tož chodit nebo si na WC utřít víte co :) Všem děkuji za rady.

Roman.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maerlyn0


PříspěvekZaslal: po listopad 17, 2014 1:05 pm    Předmět: Re: Bodnuti v oblastni zad (plotynky) Odpovědět s citátem

Speedy84 napsal: