bolesti třísel po dřepování



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - bolesti třísel po dřepování  Úvodní stránka -> Začátečníci -> bolesti třísel po dřepování
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
peky23


PříspěvekZaslal: ne říjen 30, 2016 9:49 pm    Předmět: bolesti třísel po dřepování Odpovědět s citátem

Zdravím zkušené kulturisty,
po roce necvičení jsem opět začal chodit do posilovny a potkal mě nepříjemný problém. Vždy když zařadím do tréninku nohy, konkrétně dřepy, ať už čelní, nebo normální s velkou činkou, odcvičím nějaké zahřívací série bez závaží a pak si přidám 5 kg, udělám cca deset opakování a po pauze už se na další nezmůžu. Chytne mě nepříjemná bolest v tříslech a vnitřku stehen, která mě pak provází zhruba 2-3 dny. Nikdy jsem nezvedal žádné extra váhy při dřepech, spíše jsem dbal na techniku, maximálně 50 kg, ale nikdy mně takto v tříslech nebolelo. Nohy mě bolely, ale tahle bolest mi přijde až hodně nepříjemná. Je možné, že mi o roční pauze svaly takto ochably? Nemáte někdo zkušenosti s podobnými bolestmi v tříslech? Jedná se o oblast třísel a vnitřní strany stehen. Budu rád za každou radu. Případně i jestli se obrátit rovnou na nějakého doktora. Vím, že například při přetrénování se dá bolest rozchodit, ale tohle je až paralyzující.

Děkuji moc za odpovědi a rady. [/b]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Saizen


PříspěvekZaslal: ne říjen 30, 2016 10:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

na tu stejnou vec sem se chtel zeptat i ja dnes, taky sem necvicil s extra vahou (kolem 75 kg, na me teda limit na tuto dobu), a musel sem se cvicenim nohou prestat, kvuli te bolesti trisel. momentalne mam mesicni pauzu, vi nekdo co s tim?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Berserk_Grom


PříspěvekZaslal: ne říjen 30, 2016 10:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vole zajdi lekari, jedna se o tvoje zdravi a ptas se lidi, co te ani neznaji, na netu.
nahoru