CrossFit na doma pro začátečníky


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - CrossFit na doma pro začátečníky  Úvodní stránka -> Crossfit -> CrossFit na doma pro začátečníky
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
secret78


PříspěvekZaslal: út leden 27, 2015 11:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Crossfit a zranenia

ja osobne som sa zranil mimo CF a to sa so mnou ťahá ale rozhodne na tom niesom horšie ako pred CF. Takisto som predtým mal negatívny postoj ku CF, aj počas toho keď už som CF cvičil, ale postupom času si človek uvedomí, že ta myšlienka a všetko okolo je v poriadku. Chyba je, keď to robia ľudia čo tomu nerozumejú.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OK


PříspěvekZaslal: út leden 27, 2015 11:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jistě každý sport je rizikový, ale míra rizika je u každého sportu jiná. Nicméně každý sportovec ať už amatérský či vrcholový by se měl snažit míru rizika snížit na minimum. Přeci nikdo necvičí se záměrem se zrakvit. Troufnu si říct, že naprostá většina lidí, začne cvičit z přesně opačného důvodu a to, že chtějí být zdravější. Vzhledem k tomu, že crossfit je v poslední době hodně propagovaný sport a je divácky atraktivní, mnoho neznalých lidí si řekne, že to vypadá fajn a zkusí to. Cvičí crossfit v dobré víře, že dělají něco pro své zdraví, ale realita je přitom opačná. Bohužel neznalý laik není schopný posoudit, jestli to co dělá je zdravé či nikoliv. On se cítí dobře protože se zapotil, začne hubnout a má dobrý pocit z toho, že něco dělá. A co je na tom nejsmutnější, ale tohle už neplatí jen pro crossfit, že vlastně ani většina trenérů neví co je pro klienty dobré a co ne.

Nejsem trenér, ale když občas slyším a vidím co někteří trenéři dělají, tak je mi jejich klientů líto. Jak vůbec může být nějaký tréninkový plán postaven na tom, že nemá žáden cíl?
Kdybych přišel k nějakému trenérovy jako klient. Představoval bych si, že probereme cíle,odebere sportovní anamnézu, provede nějakou diagnostiku pohybového aparátu a na základě těchto údajů mi teprve sestaví individuální tréninkový plán. Kdy prvně budeme pracovat na mobilitě a stabilitě, HSS, nápravě pohybových stereotypů. A né, že mi řekne tak tady udělej 100 angličáků, zkus to co nejrychleji a příště zase budeme cvičit něco jiného. Na to přeci člověk nepotřebuje trenéry a jejich tréninkové plány.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maerlyn0


PříspěvekZaslal: út leden 27, 2015 11:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

OK napsal:
Jistě každý sport je rizikový, ale míra rizika je u každého sportu jiná. Nicméně každý sportovec ať už amatérský či vrcholový by se měl snažit míru rizika snížit na minimum. Přeci nikdo necvičí se záměrem se zrakvit. Troufnu si říct, že naprostá většina lidí, začne cvičit z přesně opačného důvodu a to, že chtějí být zdravější. Vzhledem k tomu, že crossfit je v poslední době hodně propagovaný sport a je divácky atraktivní, mnoho neznalých lidí si řekne, že to vypadá fajn a zkusí to. Cvičí crossfit v dobré víře, že dělají něco pro své zdraví, ale realita je přitom opačná. Bohužel neznalý laik není schopný posoudit, jestli to co dělá je zdravé či nikoliv. On se cítí dobře protože se zapotil, začne hubnout a má dobrý pocit z toho, že něco dělá. A co je na tom nejsmutnější, ale tohle už neplatí jen pro crossfit, že vlastně ani většina trenérů neví co je pro klienty dobré a co ne.

Nejsem trenér, ale když občas slyším a vidím co někteří trenéři dělají, tak je mi jejich klientů líto. Jak vůbec může být nějaký tréninkový plán postaven na tom, že nemá žáden cíl?
Kdybych přišel k nějakému trenérovy jako klient. Představoval bych si, že probereme cíle,odebere sportovní anamnézu, provede nějakou diagnostiku pohybového aparátu a na základě těchto údajů mi teprve sestaví individuální tréninkový plán. Kdy prvně budeme pracovat na mobilitě a stabilitě, HSS, nápravě pohybových stereotypů. A né, že mi řekne tak tady udělej 100 angličáků, zkus to co nejrychleji a příště zase budeme cvičit něco jiného. Na to přeci člověk nepotřebuje trenéry a jejich tréninkové plány.


Vycházíš ze špatných předpokladů, většina lidí nechce cvičit proto, aby byli zdravější, ale protože chcou dobře vypadat (shodit tuk, nabrat svaly) a má je to nějak bavit. Proto ta menšina, která to chce dělat pořádně a poctivě, jde za trenérem, kterej udělá všechno, co jsi vypsal, ale ta VĚTŠINA se na něco takovýho vysere, protože je na to líná a radši si najde nějakej plán na doma, pokud vůbec. Furt lepší, když budou lidi cvičit tohle od Sevy, než nějaký kokotiny jakou jsou výzvy na zadek a podobně (a přesně to dělá naprostá většina holek) a nebo budou jen ležet na gauči. Neříkám že bych ten plán sestavil úplně stejně, ale zase tak moc hrozně škodlivejch věcí tam není.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
WAMP


PříspěvekZaslal: st leden 28, 2015 12:32 am    Předmět: cross Odpovědět s citátem

secret78
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Makuška


PříspěvekZaslal: st květen 13, 2015 12:34 pm    Předmět: Re: CrossFit na doma pro začátečníky Odpovědět s citátem

Seva98 napsal:
Rád bych vám představil něco z mojí dílny. CrossFit workouty na 1 měsíc na doma pouze za použití vlastní váhy, pro již cvičící to asi nebude, ale pokud znáte někoho, kdo by se rád začal hýbat doma, tak budu rád, když nasdílíte . Jsou to i tréningy vhodné co si chcou CrossFit jenom zkusit. Součástí článku je i odkaz na galerii cviků.

http://7dietmeals.com/blog/31-denni-crossfit-treningovy-plan-na-doma-pro-zacatecniky/


Zeptám se jako úplný laik, který o Crossfitu vůbec nic neví (doposud cvičím jinak - Pole dance, HIIT, Tabata apod., ale ne čistě CF) Pomůže tenhle plán na doma zvýšit fyzickou sílu??? Nejde mi o objem a přírůstek váhy - to by bylo v mém případě absolutně nežádoucí. Jde mi o sílu a výdrž.

A druhý (ještě blbější) dotaz - ty anglické názvy cviků.....dohledám to někde na YTB co to je za cviky vlastně???
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: čt srpen 27, 2015 9:05 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Teď jsem narazil na rozhovor s Frankem Zanem a psal tam že Crossfit vnímá jako dobrou věc pro fyzioterapeuty, že jim zakládá docela úspěšný dlouhodobý byznys
Podle něj je to cvičení určené pro vrcholové sportovce s dlouhodobou přípravou, nikoli pro začátečníky.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petey


PříspěvekZaslal: čt srpen 27, 2015 9:35 am    Předmět: Odpovědět s citátem

In a recent study published in the Journal of Strength and Conditioning Research, researchers surveyed 132 CrossFit athletes. They found that “97 (73.5%) participants had sustained an injury that had prevented them from working, training or competing.” Of these injuries, nine required surgery.

This amounts to an injury rate of 3.1 per 1,000 hours, which is similar to sports such as Olympic weightlifting, power lifting and gymnastics, but less than contact sports like rugby. What may come as a surprise: it matches the injury rate for general fitness workouts .

ale suhlasim s tym, ze ten kto nikdy nic nerobil by urcite nemal hned strielat metcony a wody na cas
_________________
Komu tim prospejete?!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - CrossFit na doma pro začátečníky Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum