Cvičení v domácích podmínkách


Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Cvičení v domácích podmínkách  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Cvičení v domácích podmínkách
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Martin.89


PříspěvekZaslal: pá prosinec 02, 2011 9:48 pm    Předmět: Cvičení v domácích podmínkách Odpovědět s citátem

Ahoj,

měl bych pár otázek a pokud by nějací zkušení mazáci měli čas a chuť mi odpovědět, budu jenom rád za každou připomínku

Nejsem žádný "sportovec" , mám 180cm a momentálně mám cca 68kg. Asi před 2 lety sem měl 75kg,tak bych se tam chtěl dostat zpět, jelikož to jsem vypadal celkem k světu,takže to je zatím můj cíl

Můj dotaz má ale několik "minus"
-nehodlám utrácet za fitness centra apod. ani nemám čas tam chodit -> cvičím pouze doma
-jsem student VŠ, tudíž mám týden rozdělený na 2 půlky.... Pondělí až středa mám k dispozici hrazdu a 2x 10kg činky.... Čt-Ne mám k dispozici 1x 12kg a 1x 8kg činku

Takže otázka zní, dá se něco smysluplného vymyslet v mojich provizorních podmínkách? Nějaké učinné cviky i bez těch obrovských strojů ve fitness centrech?

Zatím to třeba vypadá tak, že v Po a St, dělám:
shyby na hrazdě (3x5)
kliky (5x20)
zdvih čínky jednoručka (3x10)
sedlehy (3x30)
občas přidám cviky na ramena (rozpažení s činkama) - 3x5

A potom pokud mi vyjde teda čas tak ve Čt a So:
kliky 5x20
činka jednoručka 3x10
sedlehy 3x30

Asi to není optimální, ale vůbec tomu nerozumím. A ikdyž mám touhu přibrat svalovou hmotu, tak zase nechci dát 500kč za to, že mi někdo řekne co dělat

A jenom doplňující otázka... všude píší že strava je to hlavní... bohužel opět zase nemám čas si připravovat každé jídlo podle plánku, spíš nějakou komplexní radu, jestli je?
Jíst radši před cvičením nebo po?
Víc masa nebo rýže,těstoviny? či jogurty,tvarohy?