Cvik navíc - kdy ?


Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Cvik navíc - kdy ?  Úvodní stránka -> Trénink -> Cvik navíc - kdy ?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
wariorpolni


PříspěvekZaslal: so červenec 15, 2017 5:00 pm    Předmět: Cvik navíc - kdy ? Odpovědět s citátem

Zdravím, chci se optat, jedu tady 3x týdně FB trénink od cizopasníka , je to v pohodě, rostu, jenže mám geneticky malý biceps (nebo jako do výšky ho mám, ale absolutně žádná šířka). Cvičím bicepsové zdvihy 1x týdně v pátek. Co jsem se všude dočetl a co mi radili lidi je, že na šířku má pomoci cvičit hluboký sval, tzn. kladiva. Chtěl bych se zeptat, v jaký den bych měl ty kladiva zařadit, popř. jestli ve více dnech , aby to zvládlo regenerovat a aby to k něčemu bylo ? Kdyžtak taky je ten trénink: pondeli:

drep
goodmorning
kliky na bradlech
veslovani dolni kladka
tlaky na ramena velka cinka/jednorucky
+bricho


streda:

benchpress
mrtvy tah
shyby
upazovani+upazovani v predklonu
+bricho


patek:

legpress
zakopavani
sikmy bench s jednoruckama
pullover
bicepsovy zdvih
francouzsky tlak
+bricho

Díky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: so červenec 15, 2017 10:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Soustřeď se prvotně na zesílení HSS (core) a na lifterských cvicích.

Jsou studie, které prokázaly, že bicepsy rostou nejvíce po dřepech.

Jinak na zvětšení bicepsů je důležitý procvičovat brachialis.
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roperuv-log-crosslifting-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maerlyn0


PříspěvekZaslal: so červenec 15, 2017 10:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Roper napsal:
Soustřeď se prvotně na zesílení HSS (core) a na lifterských cvicích.

Jsou studie, které prokázaly, že bicepsy rostou nejvíce po dřepech.

Jinak na zvětšení bicepsů je důležitý procvičovat brachialis.


Ukaž mi JEDINOU seriózní studii, která říká, že bicepsy nejvíc rostou po dřepech. To je kravina dne.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: so červenec 15, 2017 10:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Maerlyn0 napsal:
Roper napsal:
Soustřeď se prvotně na zesílení HSS (core) a na lifterských cvicích.

Jsou studie, které prokázaly, že bicepsy rostou nejvíce po dřepech.

Jinak na zvětšení bicepsů je důležitý procvičovat brachialis.


Ukaž mi JEDINOU seriózní studii, která říká, že bicepsy nejvíc rostou po dřepech. To je kravina dne.


Promiň, ty osobně jsi zde na fórum napsal za červen a červenec takový bullshity, že nebudu kvůli tobě pálit kcal na překopírování odkazů...Jestli ti doktor zakázal používat Google, tak je něco špatně. Třeba na T-Nation jsou, pakliže umíš anglicky. A z logiky věci je to nanejvýš racionální, že když po těžkejch dřepech odcvičíš bicepsy/paže, tak ti porostou víc než v dny, kdy bys je odcvičil třeba po push pressu (jak z hlediska hormonálního, tak z hlediska stresovýho a z hlediska zapojených svalů). A jinak studie byly obvykle dělaný na dvou skupinách o deseti lidech. Pokud mě paměť neklame, trvaly vždy cca 2-2,5 měsíce.
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roperuv-log-crosslifting-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maerlyn0


PříspěvekZaslal: so červenec 15, 2017 11:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zajímavý zadal jsem to do googlu a nic, hmm... Dřepy zvyšují produkci hormonů, ale není vůbec pravda, že by po tom rostly paže nejvíc, to je zas takovej blud co se tady produkuje roky na tomhle fóru, jsou mnohem lepší metody.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: ne červenec 16, 2017 2:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Maerlyn0 napsal:
Zajímavý zadal jsem to do googlu a nic, hmm... Dřepy zvyšují produkci hormonů, ale není vůbec pravda, že by po tom rostly paže nejvíc, to je zas takovej blud co se tady produkuje roky na tomhle fóru, jsou mnohem lepší metody.


Nezlob se mě, nebo klidně zlob, mně je to šumák, ale opět posouváš hranice svojí tuposti.
Reaguješ stylem, že redneck, co - dle avataru - slintá z Elliotta, zpochybňuje nejednu studii, na níž se podíleli sportovní profesoři/vědci a někteří trenéři. Kupříkladu Vorobyov (dvojnásobný olympijský vítěz ve vzpírání, trenér a vědec) zaznamenal u svěřenců zvětšenou myofibrilární hypertrofii paží, když zvedl objem drěpů.
Evidentně málo čteš, což jsem si u tebe ověřil už tak 5-6x. Pak to vede k pokulhávajícím znalostem a celkově to nedělá dobrej dojem.
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roperuv-log-crosslifting-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlkisekk


PříspěvekZaslal: ne červenec 16, 2017 6:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Roper napsal:
Maerlyn0 napsal:
Zajímavý zadal jsem to do googlu a nic, hmm... Dřepy zvyšují produkci hormonů, ale není vůbec pravda, že by po tom rostly paže nejvíc, to je zas takovej blud co se tady produkuje roky na tomhle fóru, jsou mnohem lepší metody.


Nezlob se mě, nebo klidně zlob, mně je to šumák, ale opět posouváš hranice svojí tuposti.
Reaguješ stylem, že redneck, co - dle avataru - slintá z Elliotta, zpochybňuje nejednu studii, na níž se podíleli sportovní profesoři/vědci a někteří trenéři. Kupříkladu Vorobyov (dvojnásobný olympijský vítěz ve vzpírání, trenér a vědec) zaznamenal u svěřenců zvětšenou myofibrilární hypertrofii paží, když zvedl objem drěpů.
Evidentně málo čteš, což jsem si u tebe ověřil už tak 5-6x. Pak to vede k pokulhávajícím znalostem a celkově to nedělá dobrej dojem.


Nemel blbosti a dej odkaz na ty studie😂 Ať se všichni priucime a nemusíme v posilovně stracet čas.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dante Flyshit


PříspěvekZaslal: ne červenec 16, 2017 7:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak máš geneticky slabé ruky tak ti nepomôže ani svätená voda s citrónom.

Na biceps daj príťahové cviky, na triceps úzke tlaky. Potom daj 2 série nejaký izolovaný cvik. Cvičiť drepy-benče a mrtvoly by mala byť samozrejmosť, to je základ. A veľa jedz. Žiadny zázračný cvik na paže väčšie o 10 cm do jesene neexistuje.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Berserk_Grom


PříspěvekZaslal: ne červenec 16, 2017 9:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tu sa vzdy nieco nove naucim. Odteraz uz len Max Effort squats predtym nez pojdem bicak :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maerlyn0


PříspěvekZaslal: ne červenec 16, 2017 10:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Roper napsal:
Maerlyn0 napsal:
Zajímavý zadal jsem to do googlu a nic, hmm... Dřepy zvyšují produkci hormonů, ale není vůbec pravda, že by po tom rostly paže nejvíc, to je zas takovej blud co se tady produkuje roky na tomhle fóru, jsou mnohem lepší metody.


Nezlob se mě, nebo klidně zlob, mně je to šumák, ale opět posouváš hranice svojí tuposti.
Reaguješ stylem, že redneck, co - dle avataru - slintá z Elliotta, zpochybňuje nejednu studii, na níž se podíleli sportovní profesoři/vědci a někteří trenéři. Kupříkladu Vorobyov (dvojnásobný olympijský vítěz ve vzpírání, trenér a vědec) zaznamenal u svěřenců zvětšenou myofibrilární hypertrofii paží, když zvedl objem drěpů.
Evidentně málo čteš, což jsem si u tebe ověřil už tak 5-6x. Pak to vede k pokulhávajícím znalostem a celkově to nedělá dobrej dojem.


dej mi sem odkaz na tu studii, která tvrdí, že bicepsy rostou NEJVÍC po dřepech. Já už tady končím, mám dost takovejch egoistů, co ani neumí interpretovat text, co si někde přečetli. Tohle fórum šlo do háje a nedivím se, že sem staří členové už nechodí.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CharlesWood


PříspěvekZaslal: ne červenec 16, 2017 10:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejlepší na brachiallis je masturbování neutralnim uchopem 5x20 stridat pravou/levou
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Berserk_Grom


PříspěvekZaslal: po červenec 17, 2017 9:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

CharlesWood napsal:
Nejlepší na brachiallis je masturbování neutralnim uchopem 5x20 stridat pravou/levou


:D :D

Strong name to post correlation
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: po červenec 17, 2017 10:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Maerlyn0 napsal:
Roper napsal:
Maerlyn0 napsal:
Zajímavý zadal jsem to do googlu a nic, hmm... Dřepy zvyšují produkci hormonů, ale není vůbec pravda, že by po tom rostly paže nejvíc, to je zas takovej blud co se tady produkuje roky na tomhle fóru, jsou mnohem lepší metody.


Nezlob se mě, nebo klidně zlob, mně je to šumák, ale opět posouváš hranice svojí tuposti.
Reaguješ stylem, že redneck, co - dle avataru - slintá z Elliotta, zpochybňuje nejednu studii, na níž se podíleli sportovní profesoři/vědci a někteří trenéři. Kupříkladu Vorobyov (dvojnásobný olympijský vítěz ve vzpírání, trenér a vědec) zaznamenal u svěřenců zvětšenou myofibrilární hypertrofii paží, když zvedl objem drěpů.
Evidentně málo čteš, což jsem si u tebe ověřil už tak 5-6x. Pak to vede k pokulhávajícím znalostem a celkově to nedělá dobrej dojem.


dej mi sem odkaz na tu studii, která tvrdí, že bicepsy rostou NEJVÍC po dřepech. Já už tady končím, mám dost takovejch egoistů, co ani neumí interpretovat text, co si někde přečetli. Tohle fórum šlo do háje a nedivím se, že sem staří členové už nechodí.


Ne, to neuděláš?! Neodcházej, co si po tobě počnem.

Nebudu přispívat tvojí neschopnosti najit primitivní studii na T-Nation. Jak říká jeden lifter: „Nowadays everyone is stupid and lazy.“
Pokud se nepletu, Zatsiorsky se o ní snad na dvou stranách své knihy zmiňuje. A Stoppani ji interpretuje též.
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roperuv-log-crosslifting-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GS RIDER
(ban)


PříspěvekZaslal: po červenec 17, 2017 10:16 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Prosím rovněž o studii dokazující, že přímý trénink paží je pro jejich objem menším přínosem, než jejich nepřímá stimulace cvičením dřepů. Dle mého je to hloupost. Rád si přečtu o opaku. Ale hledat se mi to nechce:)
edit
http://www.flexonline.com/training/legs/advanced-bodybuilding-heavy-squats-big-arms
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
g_dgrim
Moderátor


PříspěvekZaslal: po červenec 17, 2017 11:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Roper napsal:


Jsou studie, které prokázaly, že bicepsy rostou nejvíce po dřepech.



Roper napsal:

Třeba na T-Nation jsou, pakliže umíš anglicky. A z logiky věci je to nanejvýš racionální, že když po těžkejch dřepech odcvičíš bicepsy/paže, tak ti porostou víc než v dny, kdy bys je odcvičil třeba po push pressu (jak z hlediska hormonálního, tak z hlediska stresovýho a z hlediska zapojených svalů).


On to Roper asi mysli inak, alebo sa rychlo a nesikovne opravil.

Kazdopadne drepovat + necvicit biceps a cakat ze budes mat vacsie pracky ako keby si tie ruky priamo cvicil je blbost. Priame cviky na cokolvek su vzdy efektivnejsie.



Inac co sa tyka tej hormonalnej odozvy po cviceni drepov/tahov, nebude to az take terno. Su nove studie ktore dokazuju, ze hladina tst sa zvysi len nepatrne a na tak kratku dobu, ze to prinasa minimalne vyhody, cize urcite ti z toho samovolne nebudu rast ruky .
_________________
JOGUBELLA! NOVÝ ŘASOVÝ JOGURT S EXTRA VELKÝMI KOUSKY TYKADEL! VAŠE ZAŽÍVÁNÍ SE VÁM ODMĚNÍ - KLINICKY TESTOVÁNO! JAKÝ DOVNITŘ, TAKOVÝ VEN!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Cvik navíc - kdy ? Jdi na stránku 1, 2  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum