CVIKY <--- KONTROLA PREVEDENIA (VASE VIDEA SEM)


Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 50, 51, 52  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - CVIKY <--- KONTROLA PREVEDENIA (VASE VIDEA SEM)  Úvodní stránka -> Trénink -> CVIKY <--- KONTROLA PREVEDENIA (VASE VIDEA SEM)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
g_dgrim
Moderátor


PříspěvekZaslal: út červen 12, 2007 6:50 pm    Předmět: CVIKY <--- KONTROLA PREVEDENIA (VASE VIDEA SEM) Odpovědět s citátem

Nechajte si skontrolovat techniku cviku. Staci ak sem date link na svoje video, najlepsie z youtube.com a urcite vam ho niekto zhodnoti.
_________________
JOGUBELLA! NOVÝ ŘASOVÝ JOGURT S EXTRA VELKÝMI KOUSKY TYKADEL! VAŠE ZAŽÍVÁNÍ SE VÁM ODMĚNÍ - KLINICKY TESTOVÁNO! JAKÝ DOVNITŘ, TAKOVÝ VEN!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bjohny


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 11:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

edit:
_________________
Dej Vám Pánbůh nebe plné dřepů!!
[img:3c884ec79f]http://www.t-nation.com/img/tnationArt/banners/tbanner_f.jpg[/img:3c884ec79f]


Naposledy upravil bjohny dne pá červen 29, 2007 7:55 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
saty


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 11:35 am    Předmět: Odpovědět s citátem

po porade,
drepy- ty nemas rad svoje kolena asi vobec ...
bench - mozno trosku sirsi uchop zvolit a ramena pod seba
powerclean - tahas to rukami a ne trapezami a este par chyb ale nesom odbornik na toto
pritahy v predklone - gut
military press - nebud srab a postav sa k tomu
_________________
"It’s ok to be drug-free, but don’t be brain-free"

Dave Tate: "smith machine could perhaps be the most dangerous piece of equipment ever invented"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
bjohny


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 11:43 am    Předmět: Odpovědět s citátem

tak pekne zaradom ti odpoviem
drepy - s kolenami no problem zatial
bench - uchop som si vsimol aj ma to sralo, ale to je teraz jedno, buduci trenal zaradujem jednorucky
power clean - som si vedomy a skusim natocit najblizsie
military - nie som srab v posilovni mame nizky strop a to si nerobim srandu, len koli tomu robim v sede.... inak piatok doma robim push press takze tak
_________________
Dej Vám Pánbůh nebe plné dřepů!!
[img:3c884ec79f]http://www.t-nation.com/img/tnationArt/banners/tbanner_f.jpg[/img:3c884ec79f]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tradewind


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 11:44 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pekny sestrih.

Celkove jezdis vsechny cviky dost nadoraz, coz dlouhodobe neni moc vyhra. A je jenom otazka casu, nez projdou prvni zraneni ...

Drep - jako kulturisticky drep je to ok, zada mas super. Ale na silovky vic krat tydne by to chtelo tu tuchniku trochu poupravit, hlavne cinku niz a necpat kolena tak dopredu.

Bench - kulturisticky taky v podstate ok. Urcite bys ale zvedl vic, kdyby jsi nacpal ramena vic pod sebe a poradne se zaprel nohama. Jenom si proste najdi takovou polohu, kde budes na te lavicce pekne zpevneny.

Nadhoz - tohle cvic jenom jako ty predkopy, dej si proste par serii na rozhrati s osou a jdi od toho. Pokud tam budes nakladat, a nikdo u tebe nebude kazdy trenink stat, tak to bude docela riskantni s touhle technikou.

Jinak ok, tlaky docela dobry, snaz se mirne tlacit lokty k sobe.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
The Blade


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 11:46 am    Předmět: Odpovědět s citátem

saty napsal:
po porade,
drepy- ty nemas rad svoje kolena asi vobec ...
bench - mozno trosku sirsi uchop zvolit a ramena pod seba
powerclean - tahas to rukami a ne trapezami a este par chyb ale nesom odbornik na toto
pritahy v predklone - gut
military press - nebud srab a postav sa k tomu
saty:mne sa zdal ten drep v poriadku az na uzsky postoj
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bjohny


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 11:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

trade: chcel som si tento trenal natocit kym pomenim cviky, buduca nedela uz idem bench z jc a drepy do sedu na lavicku
...samozrejme nechodim kazdy trenal do 3reps......raz lahko, raz tazko
_________________
Dej Vám Pánbůh nebe plné dřepů!!
[img:3c884ec79f]http://www.t-nation.com/img/tnationArt/banners/tbanner_f.jpg[/img:3c884ec79f]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AHOLA


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 11:48 am    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
saty:mne sa zdal ten drep v poriadku az na uzsky postoj

Postoj-nepostoj, pri tazsich vahach mozu na to jeho kolena doplatit, idu mi prilis dopredu. Ja som to tak tiez robil a tiez som s kolenami nemal problem, az raz...zacali pobolievat. Je lepsie sa naucit sadat dozadu skor, ako sa potom preucovat.
_________________
drlift_: Mne vyhovuje bejt zatuhlej.
g_dgrim: uzka, kratka a makka, proste napicu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bjohny


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 11:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

saty, blade: asi hodim vidko z toho isteho trenalu a drep toceny z predu
_________________
Dej Vám Pánbůh nebe plné dřepů!!
[img:3c884ec79f]http://www.t-nation.com/img/tnationArt/banners/tbanner_f.jpg[/img:3c884ec79f]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Worth


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 11:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

drepy, pripada mi ze mas problem a trosku ti ujizdi kolena do stran.. benc vsiml jsem se ze si davas mezi opakovanim nahore pauzu moc dlouhou, ne jen jeden vydech.. pritahy v predklonu, moc hybes hlavou.. jr lokty mas moc od tela ikdyz u tohoto cviku s velkym prumerem kotoucu na ose no.. (radeji jedn na ruce neco kde se ti nebudou rozjizdet lokty od tela).. jinak chlape jez jez a jez naber neco..

ikdyz ted si rikam, ze to video bylo hodne hrane lepsi budes kdyz postnes video primo z treninku, kde jedes treba osm reps coty nato?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 12:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ten dřep určitě zlepšit techniku, taky jsem to tak kdysi dělal a kolena se dost citelně ozvaly a taky se nehrb a netahej to zádama. U toho benče by se mi taky víc líbil o něco širší úchop.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CIZO
Administrátor


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 12:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

drep je jasnej, postoj dej o 15-20cm sirsi a hlidej si aby ti kolena nesly pri drepu k sobe, tlac je hezky ven, sedat si vic dozadu
_________________
"Excuses will only get you so far in life, you know? You could make excuses for everything - this hurts, that hurts... but it'll only get you so far.
Won't really get you anywhere with me."

Derek Poundstone
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bjohny


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 12:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

josef: ked tlacim prdel viac dozadu aj kolena tak sa predklanam este viac
_________________
Dej Vám Pánbůh nebe plné dřepů!!
[img:3c884ec79f]http://www.t-nation.com/img/tnationArt/banners/tbanner_f.jpg[/img:3c884ec79f]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ChickenEater


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 1:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

bjohny napsal:
josef: ked tlacim prdel viac dozadu aj kolena tak sa predklanam este viac

mam stejnej problem.. kdyz chcí byt vic vzadu, tak se proste musim vic predklonit, jinak bych prepadnul - citim ale pak spis nez predni stehna hamstringy a zadek.. nebo jak to vyresit s tou polohou teziste?
_________________
Tento princip je natolik obecny, ze jakekoli jeho konkretni pouziti je zhola nemozne
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kouba the man


PříspěvekZaslal: út červen 19, 2007 1:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ChickenEater napsal:
bjohny napsal:
josef: ked tlacim prdel viac dozadu aj kolena tak sa predklanam este viac

mam stejnej problem.. kdyz chcí byt vic vzadu, tak se proste musim vic predklonit, jinak bych prepadnul - citim ale pak spis nez predni stehna hamstringy a zadek.. nebo jak to vyresit s tou polohou teziste?


buď se prostě předklonit, nebo rozšířit postoj...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - CVIKY <--- KONTROLA PREVEDENIA (VASE VIDEA SEM) Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 50, 51, 52  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum