Jak nastavit vlny po 2 měsíčním Low Carb ???


Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Jak nastavit vlny po 2 měsíčním Low Carb ???  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Jak nastavit vlny po 2 měsíčním Low Carb ???
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
matty


PříspěvekZaslal: pá říjen 28, 2016 2:31 pm    Předmět: Jak nastavit vlny po 2 měsíčním Low Carb ??? Odpovědět s citátem

Ahoj, potřebuji poradit. Je mi 45 let, vážim cca 120 kg, od cca 25 jsem se snažil amatérsky vzpírat takže nejsem koule, mám poměrně dost svalů i sádla. Doteď jsem jel cca 2 měsíce lowcarb/paleo, které zabralo,shodil jsem, trošku vyrýsoval, ale pupek se stále brání. Momentálně stagnuji a chtěl bych najet na vlny, ale nevím jak vypočítat vlnění, protože se bojím, že při jakémkoliv množství sachrů začnu přibírat. Do teď jsem je držel do 20g denně a 1x za 14 dnů nacukroval. Chodím minimálně 4 týdně na 1,5 hodiny cvičit, vždy 30 min na pásu a pak silovka. Pomožte mi někdo nahodit ty čísla ? Děkuji
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: pá říjen 28, 2016 5:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jestli máš víc než 20 procent tuku, jsou pro tebe vlny zbytečné, dle mého názoru. Spíš bych uvažoval nad tím, jak udělat stravu a trénink konzistentnější, abys mohl vychytat, kde je problém. Mimo to, dva měsíce jsou hodně krátká doba, je třeba víc trpělivosti.

Obecně bych ale k vlnám řekl, že jsem k jejich přínosu skeptický - podle mně nefungují o nic líp než normální redukční dieta s občasným refeedem. Navíc to počítání sacharidů pro každou fázi mi přijde dost otrava; dieta by měla být pokud možno co nejméně stresující a co nejjednodušší na dodržování.
_________________
Somewhere in China, a thirteen-year old virgin is warming up with my max.

http://forum.ronnie.cz/magumi-lean-strength-t28783.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis