Kamaradi??:)


Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Kamaradi??:)  Úvodní stránka -> Ostatní -> Kamaradi??:)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
stepanka1998


PříspěvekZaslal: pá červen 24, 2016 7:59 am    Předmět: Kamaradi??:) Odpovědět s citátem

Ahoj, jmenuji se Štěpánka a na střední škole kde studuji jsem se se svymi spolužáky bohužel nesešla se zájmy, nerozumím si snimi. Jsem zapalena do cvičení, rada jezdím na výlety, semináře, poznávam nove věci, griluju s prateli, rada hledám nove pratele ..rada probiram takový ty fitness témata,ale dokážu se bavit i o jiných věcech...Mam rada horory, komedie a třeba big Bang theory, jak jsem poznal vasi matku.jsem přátelská, rozumna , nekonfliktni, ale když mi někdo dela naschvaly nebo se mi neco nelíbí dam to najevo. Hledám nove přátele se stejnymi ci podobnými zajmy, kamarádku ci kamarada...se kterými by jsem mohla trávit volný cas, chodit cvičit PS: CHODIM 5KRAT TÝDNĚ se svým přítelem takže klidně kdyby tu byl podobny par bylo by to super:) přijde mi, ze takových lidi je strašně malo a všichni chodi jen parit na party to ME to taky baví, ale nepiju alkohol,nekourim, nehulim..mam rada dobře jídlo ..budu rada když by se někdo takový nasel..jsem z Pardubického kraje, ale myslím, ze místo neni zas tak dulezite..))
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: pá červen 24, 2016 8:22 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Já myslím že by si měla hledat spíš ve fitku kam chodíš. Drtivá většina lidí je líná jezdit do fitka na druhou stranu města (pokud mají nějaké poblíž místa bydliště), takže pokud se chceš s někým kamarádit a tvrdíš že místo není důležité - to je podle mě kravina
A na kamaráda jako chlapa zapomeň pokud máš přítele normální chlapi se "kamarádí" se slečnami jen pokud je chtějí sbalit.
Dobré je taky začít chodit na nějaký kolektivní sport (volejbal apod...) spoluhraci.cz
nahoru