Kettlebells


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Kettlebells  Úvodní stránka -> Trénink -> Kettlebells
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ZeleznaKoule


PříspěvekZaslal: po prosinec 01, 2014 12:57 am    Předmět: Odpovědět s citátem

By Steve Baccari

Exercise:
Tactical pull-ups: overhand thumb-less pull-ups from a dead hang, chin must clear the bar

:)

Pro mě za mě tomu můžeme říkat třeba Jarda... :)
_________________
My girlfriend is stronger than you!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
magion


PříspěvekZaslal: po prosinec 01, 2014 1:07 am    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.strongfirst.com/the-best-upper-body-pull/
Jo ja to bral odsud, a tam je to stim pridavkem hollow position. A automaticky si domyslel ze to plati pro kazdy
tactical. Ono to dava i smysl. Co je taktickeho na bezpalcovym uchopu :)
_________________
Go For Your Dream..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PMKB5


PříspěvekZaslal: út prosinec 02, 2014 2:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Moocha napsal:
Taky myslím, že tactical je takový, jak popisuje magion. Koule, jaké výhody má bezpalcový úchop?


Proč "tactical"? Protože tak shybují vojáci, aby mohli přelézat přes zeď, proto bezpalcový úchop. Bezpalcový úchop (při správném použití ramen, tj. "zlomení" osy) navíc lépe aktivuje "křídla".

Buď jak buď, shybovat ideálně na všechny způsoby - se zátěží i bez (a variovat umístění zátěže), nadhmatem i podhmatem, širší i užší úchop, kladivový úchop, na hrazdě i kruzích.

Shyby mají rády variabilitu, dokonce i bodybuilderský pullup má ve StrongFirst metodice své místo.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
medwed


PříspěvekZaslal: so únor 14, 2015 12:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdar vsem, cvicim doma s KB mam k dispozici 16 24 32 44 koule a zajimal by me naky program na TGU. Chtel bych se dostat na uroven ze pro me 44 nebude zadny problem a bude vyuzitelna i pro TGU, napadla me nasledujici vec vic nize jeden radek je jeden trenink s kouli trenuju 2x tydne jen TGU a 15 - 20 min swingy

Zatim sem odjel ten prvni trenink a zatim ok ale jak se na to koukam tak mi pripada ze ta hmotnost naskakuje strasne rychle a celkove se mi to nejak nezda. Navic je blbe ze vahu pridavam na konec takze uz muzu byt unaveny z tech predchozich opacek. Muze mi to plz zhodnotit nekdo s vice zkusenostma, pripadne doporucit naky dobry tgu program?

V kostech citim ze mi urco nekdo odpovi tak predem dekuju :)

24 24 24 32 32
24 24 32 32 32
24 32 32 32 32
32 32 32 32 32

24 24 32 32 32
24 32 32 32 32
32 32 32 32 32
32 32 32 32 44

24 32 32 32 32
32 32 32 32 32
32 32 32 32 44
32 32 32 44 44
...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZeleznaKoule


PříspěvekZaslal: so únor 14, 2015 1:07 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Program - proč ne.

32 -> 44 je moc velkej skok. Pokud nemáš k dispozici žádný váhy mezi, přidělej na 32ku kotouč ;) Držel bych se skoků cca 2 - 5 kg podle toho, co máš za kotouče.
_________________
My girlfriend is stronger than you!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MIP


PříspěvekZaslal: so únor 14, 2015 2:42 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Chápu to dobře, že se během 8 tréninků chceš dostat na 44? Preferoval bych spíše pomalé zpracovávání vyšších vah. Ideálně klidně 4x týdně se tomu věnovat. Jinak přidej těžší vždy na druhou (pak i třetí atd...) sérii, kdy je ještě dost síly, první nech lehčí na rozcvičení a pro zhodnocení aktuální síly a pocitu.
Doporučuji simple & sinister od Pavla, tam máš program, návrh přidávání a prostě vše k tomu, abys dosáhl tgu s 44 a je to dost "simple", žádná věda.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PMKB5


PříspěvekZaslal: so únor 14, 2015 7:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

medwed napsal:
Zdar vsem, cvicim doma s KB mam k dispozici 16 24 32 44 koule a zajimal by me naky program na TGU. Chtel bych se dostat na uroven ze pro me 44 nebude zadny problem a bude vyuzitelna i pro TGU, napadla me nasledujici vec vic nize jeden radek je jeden trenink s kouli trenuju 2x tydne jen TGU a 15 - 20 min swingy

Zatim sem odjel ten prvni trenink a zatim ok ale jak se na to koukam tak mi pripada ze ta hmotnost naskakuje strasne rychle a celkove se mi to nejak nezda. Navic je blbe ze vahu pridavam na konec takze uz muzu byt unaveny z tech predchozich opacek. Muze mi to plz zhodnotit nekdo s vice zkusenostma, pripadne doporucit naky dobry tgu program?

V kostech citim ze mi urco nekdo odpovi tak predem dekuju :)

24 24 24 32 32
24 24 32 32 32
24 32 32 32 32
32 32 32 32 32

24 24 32 32 32
24 32 32 32 32
32 32 32 32 32
32 32 32 32 44

24 32 32 32 32
32 32 32 32 32
32 32 32 32 44
32 32 32 44 44
...


Zdar a silu,

několik tipů:
- 2x týdně je málo, dal bych alespoň 2x (po, st, pá), anebo 4x (po,st, čt, pá)
- přidávej velmi konzervativně, a jinak, příklad:

24 32 24 24 24
24 32 32 24 24
24 32 32 32 24
24 32 32 32 32
32 32 32 32 32

- přídávej jen tehdy, když všech 5+5 Get-Upů odjedeš za cca. 10 minut, a se 100% kontrolou
- osobně doporučuji najet na program Pavla Tsatsoulina Simple & Sinister ze stejnojmenné knihy. Mimochodem zanedlouho vyjde pod naší záštitou v češtině.

zdraví
_________________
Pavel Macek
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
medwed


PříspěvekZaslal: so únor 14, 2015 10:00 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Diky vsem za reakce. Chcu to jezdit 2x tydne protoze mam v tydnu i jine pomerne dost narocne treninky MMA atak nevim jak by se to spolu sneslo, ale urcite to promyslim.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PMKB5


PříspěvekZaslal: so únor 14, 2015 11:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

medwed napsal:
Diky vsem za reakce. Chcu to jezdit 2x tydne protoze mam v tydnu i jine pomerne dost narocne treninky MMA atak nevim jak by se to spolu sneslo, ale urcite to promyslim.


2x týdně je na udržovačku - možno po té, co se na kýžených 44 kg dostaneš. Doporučení

- osekej swingy na 10x10, soustřeď se na 100% výbušnost
- u Get-Upu na 100% kontrolu
- nehoň zbytečně rychle váhu

....a můžeš trénovat v pohodě dvoufázově, třeba 3x-6x týdně. Jak myslíš, že u nás trénují Viktor Pešta, Ondra Skalník, Michal Hořejší, Kuba Noga, a další MMA profíci? :-) tohle je jejich GPP základ, který pak upravíme dle dlaších potřeb pro MMA

Je-li MMA tvoje priorita, silový a kondiční trénink musí být krátký, a musí ti nechat dostatek sil na tvůj hlavní program, tj. MMA.
_________________
Pavel Macek
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
medwed


PříspěvekZaslal: ne únor 15, 2015 2:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

PMKB5 napsal:
...

Zatim si bohuzel nedovedu predstavit ze bych pred praci zvladl nakou prvni fazi, proto jeste dotaz mam si odbouchat nas trenal a dat si to po nem treba s nakou nizsi vahou, nebo to bude spis na skodu? Jeste bych to teoreticky mohl zvladat tak ze bych dal toto a pak po cca hodine nas trenink coz se mi zda ale nic moc...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PMKB5


PříspěvekZaslal: ne únor 15, 2015 5:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud nebudeš hledat v silové/kondiční přípravě zpocení, únavu a blitíčko, ale výbušnost ve swingu (a kultivovat regeneraci a "chycení dechu" v setech mezi swingy), a pohyb, techniku v Get-Upu, odjeď si nejprve kettlebell trénink, a po něm si dej MMA. Není to ideál, ale lze. Naopak ne.
_________________
Pavel Macek
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
medwed


PříspěvekZaslal: po únor 16, 2015 12:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Porad mi v hlave vrta nejaka ta ranni faze tzn. rekneme 5-10 serii swingu po 10 a k tomu 5 TGU na kazdou (s nakou minimalni mobilitou na rozcvicieni to na papire vypada tak na 30min) coz by mozna splnilo svuj ucel? Problem je vsak v tom ze chodim na brzo do prace atak jedina moznost by byla cvicit to na lacno. Je to rozumne nebo by to bylo kontraproduktivni?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PMKB5


PříspěvekZaslal: po únor 16, 2015 12:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

medwed napsal:
Porad mi v hlave vrta nejaka ta ranni faze tzn. rekneme 5-10 serii swingu po 10 a k tomu 5 TGU na kazdou (s nakou minimalni mobilitou na rozcvicieni to na papire vypada tak na 30min) coz by mozna splnilo svuj ucel? Problem je vsak v tom ze chodim na brzo do prace atak jedina moznost by byla cvicit to na lacno. Je to rozumne nebo by to bylo kontraproduktivni?


Rozumné :-) jen pozor na to, aby Swingy byly precizní, a nejels je hned jak vyskočíš z postele. Cokoliv se zádama hned po probuzení není dobrý nápad.

Vstát, napít se, dát si poho nějakou sekvenci na mobilitu a dynamický strečink, přípravu pohybu s kettlebell, a pak hurá na Swing + Get-Up, do sprchy (studené :-) ), snídaně, hurá do práce. Dělám to tak každý den.
_________________
Pavel Macek
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
medwed


PříspěvekZaslal: po únor 16, 2015 1:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok promyslim to a snad se rano donutim :) diky moc
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mr.Samorost


PříspěvekZaslal: po únor 23, 2015 5:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

PMKB5 napsal:


Rozumné :-) jen pozor na to, aby Swingy byly precizní, a nejels je hned jak vyskočíš z postele. Cokoliv se zádama hned po probuzení není dobrý nápad.

Vstát, napít se, dát si poho nějakou sekvenci na mobilitu a dynamický strečink, přípravu pohybu s kettlebell, a pak hurá na Swing + Get-Up, do sprchy (studené :-) ), snídaně, hurá do práce. Dělám to tak každý den.


predpokladám že ideálni počet swingú takhle po ráno je 10x10 a ktomu par TGU napríklad 2+2 nebo 3+3 pomalu a precizne spíš než vic a rychle ?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kettlebells (kov) | Sedco
Kovové činky kettlebells tvaru koule s držadlem pro rozvoj síly. 4 kg až 32 kg.
284 Kč
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Kettlebells Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum