Kombinace dálkového běhu a činek


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Kombinace dálkového běhu a činek  Úvodní stránka -> Trénink -> Kombinace dálkového běhu a činek
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Magumi


PříspěvekZaslal: st červenec 12, 2017 3:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Kombinaci běhání a zvedání se hodně věnuje Alex Viada, na těhle stránkách k tomu najdeš víc info https://www.completehumanperformance.com/, napsal k tomu i knížku.
_________________
Ultimately, the iron always wins.
http://forum.ronnie.cz/magumi-lean-strength-t28783.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GS RIDER
(ban)


PříspěvekZaslal: st červenec 12, 2017 4:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

já se věnuju kombinaci posilování a chlast co sežeru navíc se vykompenzuje tím, jak je mi druhý den blbě nesním vůbec nic, takže u mně dobrý
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MidnightRunner1


PříspěvekZaslal: st červenec 12, 2017 4:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Magumi napsal:
Kombinaci běhání a zvedání se hodně věnuje Alex Viada, na těhle stránkách k tomu najdeš víc info , napsal k tomu i knížku.


Díky, to je super, líbí se mi jeho podpis na FB

"I like beer. I like lifting and running and biking. "
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mablung


PříspěvekZaslal: st červenec 12, 2017 7:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Cratach napsal:

Já nepsal o tom dělat do denně :) Jít 2-3x tejdne na 5 piv je 2-3 x 850 kcal (beru, že desítka má 170) a vydržet u toho nežrat žádný hospodský hnoje ti hodí 2550 kcal navíc za tejden. To je pro člověka, co dělá 40 hodin tejdně rukama, a nebo hodně, skoro denně sportuje, pořád úplný nic. Za podmínky, že jinak jí dobře a u toho piva nežre ty klasický hospodský mlsy. Navíc, jak jsem psal, ethanol se do tuku neukládá, důvody, proč se po chlastu kyne, jsou jiný (právě např. to uzobávání, jak se na tom oba shodnem).

Neznám metabolismus ethanolu, ale mám pochybnosti, že by vysublimoval bez dopadu na pneumatiku. Klidně to rozveď, rád se poučím. Při pokusu o googlování mi vyskočila spousta nesmyslů, které bych musel přehazovat vidlema a možná bych se za pár hodin k něčemu užitečnému dostal

Ty to pořád bereš jako u člověka, který se hlídá a jeho jediný prohřeškem je 10-15 piv týdně. Ono o samozřejmě není o tom, že 15 piv týdně ti postavu nezkazí a 16 piv z tebe udělá tlustou trosku. To je nám oboum jasné. Ale i těch 15 piv týdně bude mít ten dopad, že, plácnu, bude mít o dvě kila tuku více než bez nich. Když jich dá týdně třicet a ještě k tomu zbodne brambůrky, bude mít víc o 10 kg.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jim1282


PříspěvekZaslal: st červenec 12, 2017 8:44 pm    Předmět: Re: Kombinace dálkového běhu a činek Odpovědět s citátem

MidnightRunner1 napsal:
jim1282 napsal:
MidnightRunner napsal:
Zdravím,


věnuje se tu někdo dálkovému běhu (20km+) a posilovně?

Kdysi jsem byl blázen do činek, záměrně píšu do činek, ne do posilovny a snažil jsem se k tomu běhat. Bohužel v posilovně už jsem x let nebyl. Zato běhám 120km+ měsíčně a chci se vrátit k tomuto nádhernému sportu a kombinovat to. Máte někdo zkušenosti nebo tipy jak na to? Má idea je 3x týdně minimálně 10 km běh, a 2 - 3x týdně celé tělo s minimem nohou.


Poměrně hodně dlouho jsem cvičil a běhal. Měsíčně jsem naběhl 240 až 270 km, kdy nejkratší výběh měl cca 15 km. Dokud jsem poměrně hodně hlídal stravu, a to zejména příjem bílkovin a u běhů nad 120 minut i příjem sacharidů, a to i během běhu, držel jsem si celkem bez problémů cca stejnou hmotnost.
Dokud šlo o kratší běhy kolem 10 km v měsíčním náběhu kolem 150 km, hmotnost kolísala kolem 85 až 89 kg. Po navýšení vzdálenosti i přes dobrou stravu šla během 3 měsíců hmotnost na cca 80 kg, ale až si tělo zvyklo na větší zatížení, šla opět nahoru k 85 kg. Ze suplementů jsem používal pouze protein, ionťák a gainer. Pokud nebylo teplé počasí, do cca 20 km jsem běhal bez pytí i doplnění energie. Při delším běhu jsem tekutiny a energii doplňoval pravidelně od začátku. Do posilovny jsem chodil 3krát týdně a pokud bylo víc běhání, tak jen 2krát týdně.
Trochu šla dolů síla i objem, ale skloubit to šlo. Samozřejmě vše velmi ovlivní také intenzita běhu. Pokud to budeš šponovat do vyšších TF a budeš běhat víceméně blízko k maximu, posilovnu to ovlivní mnohem více.
Později běh dostal přednost a tím polevilo i úsilí hlídat stravu z hlediska svalového rozvoje, klesla hmotnost během 3 až 4 měsíců na cca 73 kg.


Díky za příspěvek, můžu se zeptat pro zajímavost na náznak tréninku? Myslím tím, kolik jsi zhruba v týdnu běhal, jaká byla sklatba v posilce. Díky :-)


Posilka pouze základní cviky s se zátěží kolem 80 % z maxima. Poměrně dlouho jsme jel takto i dřepy a při běhu to bylo velmi pozitivně znát, a to zejména v kopcích. Později jsem u dřepů ubral a pak je vynechal úplně.

Běhání jsem extra neplánoval, ale vždy jsem se snažil doběhnout jeden velmi dlouhý trénink. V průměru měl určitě kolem 30 km. Další dva mezi 15 až 20 km. Pokud bylo méně času, tak jsem dával více kratších.

Jelikož mám poměrně hodně citlivé nohy, lze to hodně do peněz. Za rok to bylo 12 000 až 15 000 tisíc za boty.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GS RIDER
(ban)


PříspěvekZaslal: čt červenec 13, 2017 10:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejdražší boty co jsem teď našel narychlo stojí cca 6000 - to jsi zničil troje za sezónu?
to je drsný...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cratach


PříspěvekZaslal: čt červenec 13, 2017 12:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mablung napsal:
Cratach napsal:

Já nepsal o tom dělat do denně :) Jít 2-3x tejdne na 5 piv je 2-3 x 850 kcal (beru, že desítka má 170) a vydržet u toho nežrat žádný hospodský hnoje ti hodí 2550 kcal navíc za tejden. To je pro člověka, co dělá 40 hodin tejdně rukama, a nebo hodně, skoro denně sportuje, pořád úplný nic. Za podmínky, že jinak jí dobře a u toho piva nežre ty klasický hospodský mlsy. Navíc, jak jsem psal, ethanol se do tuku neukládá, důvody, proč se po chlastu kyne, jsou jiný (právě např. to uzobávání, jak se na tom oba shodnem).

Neznám metabolismus ethanolu, ale mám pochybnosti, že by vysublimoval bez dopadu na pneumatiku. Klidně to rozveď, rád se poučím. Při pokusu o googlování mi vyskočila spousta nesmyslů, které bych musel přehazovat vidlema a možná bych se za pár hodin k něčemu užitečnému dostal

Ty to pořád bereš jako u člověka, který se hlídá a jeho jediný prohřeškem je 10-15 piv týdně. Ono o samozřejmě není o tom, že 15 piv týdně ti postavu nezkazí a 16 piv z tebe udělá tlustou trosku. To je nám oboum jasné. Ale i těch 15 piv týdně bude mít ten dopad, že, plácnu, bude mít o dvě kila tuku více než bez nich. Když jich dá týdně třicet a ještě k tomu zbodne brambůrky, bude mít víc o 10 kg.

Jo, na tom se asi shodnem. Btw. znam docela dost lidí, co uměj o víkendu zachlastat první ligu a přesto si díky jinak dobrýmu přístupu ke stravě a sportu udržej i hodně slušnou postavu (jasně, možná ne z pohledu členů kulturistickýho fóra alá kdo nemá pade přes bicák, je chcíplá troska). Bez chlastu by asi byli o něco rýslejší ale nestojí jim to za to.

Ethanol umí tělo využít jenom jako zdroj tepla, což zní jako banalita, ale je to docela úspora. Takže v tu chvíli můžou všechny ostatní zdroje, kterejma by tělo topilo, frčet vesele do tuku. Játra jsou sice zaměstnaný odbourávánim ethanolu, ale metabolismus ve smyslu krevního cukru a inzulínu nerušeně funguje dál. Takže veškerá energie předevšim z hospodskejch lahůdek se rovnou uloží. Navíc se např. z pivních rychlejch sachrů rozvlní hladina cukru, takže díky většímu množství inzulínu se to ukládá o to rychlejš, navíc pak člověk klasicky dostane z nízký hladiny o to větší hlad (+ alkohol sám o sobě podporuje trávení v žaludku). Inzulínová rezistence a podobný problémy v tomhle případě pak nehrajou moc roli, protože různý tkáně v těle mají rozdílnou rezistenci/senzitivitu na inzulín, špeky na problémovejch místech pak bejvaj obecně hodně citlivý, a to i v případě, že člověk už může mít jinak solidně rozjetou resitenci nebo už i náběh na cukrovku II. typu.
_________________
"Pane vrchní, ten biftek je opravdu podrážka z boty, ne jenom jako..."
"Hele mladej, když toho bifťoura neumíš uvařit sám, tak nám nekritizuj kuchaře, jo ?"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jim1282


PříspěvekZaslal: čt červenec 13, 2017 9:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

GS RIDER napsal:
Nejdražší boty co jsem teď našel narychlo stojí cca 6000 - to jsi zničil troje za sezónu?
to je drsný...


Běžně používám troje boty. Pokud se to sejde a musíš 2 nebo troje aktuálně vyhodit, tak to něco stojí. Aktuálně používám Hoka One One, ale jinak běžné spíše výprodej (Asics, Diadora a Brooks ) , ale i tak je to většinou bota mezi 2000 a3000 Kč. Některé vydrží cca 1500 km, ale jiné jsou KO po caa 1000 km.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MidnightRunner1


PříspěvekZaslal: ne červenec 16, 2017 7:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za super diskuzi, nečekal jsem že se to tu toliki rozjede

btw ten Viada je celkem borec, tady tahá 625 liber a mezi tím exuje piva

instagram.com/p/BVsiDJjnu0-/?taken-by=alex.viada&hl=cs
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MidnightRunner1


PříspěvekZaslal: út září 12, 2017 5:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Stalo se co se stát muselo a začínám být solidně přetrénovaný. Ne že bych narazil na velký problém, ale cítím, že se to mírně zhoršuje. Co je super, že drží kolena. Co super není, že si nepamatuju, kdy by mne naposledy nebolely nohy.

Jedu stylem:

Posilovna:
3x týdně fullbody
5x5 DL,BP,SQ, shyby (snažím se jet na 80% maxima)
3x8 ruce a jiné píčovinky (biceps, triceps, ramena, břicho)

Běhání:
1x - 2x týdně kratší vzdálenost - 10 km
1x týdně delší - do 30 km

Musím říct, že cvičit druhý den po 30 km běhu dřepy a mrtvoly je docela vzrůšo.


Celkově k posilovně přistupuji tak, že mrtvolu, bench, dřepy, shyby apod. zbožňuju, byť jsem tam teda slabý.

Mít prostory, tak strašně rád přidám strongmanské cviky a minimálně silové přemístění nebo military press, ale u nás v posilce se nevejdu ze stojanů se svou výškou


Má někdo tip jak zlepšit regeneraci? Vím, že je to otázka na vyližprdel a asi mi nikdo neporadí zázračnou radu typu kup si EXTRIFIT TURBO regenerator 3000 a zvládneš ještě dvakrát tolik!

Stravu si myslím mám dostatečnou ne li dobrou. x krát denně dostatek masa a příloh , před běháním i posilkou BCAA s maltou, při běhání posilce, piju hroznový cukr s BCAA a po tréningu protein + malta k tomu každý den litr mléka a proteinový tyčinky z DM, moje závislost.

Nechce se mi sahat na běhání, to je moje slabina a jak vypustím, prostě to nejde nahoru. Pomohlo by vypustit jeden tréning týdně v posilce? Nebo jsem uvažoval nad stažením opakování z 5 na 3.

Takhle proč to dělám, za 1) miluju základní civky v posilovně, stejně jako miluju běhání, absolutně neřeším jak vypadám nebo jaký mám čas při běhu, chci časem zvládnout maximální hodnotu na silovém trojboji a maximální vzdálenost při běhu, ideálně ultramaraton.

Každý rada bude odměněna uznáním

PS jak tu byla řeč o Alexi Viadovi, tak má v Praze přednášku za 9 tisíc
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mablung


PříspěvekZaslal: út září 12, 2017 6:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dej si dva týdny deload. Dělej jen lehké věci a sporty.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MidnightRunner1


PříspěvekZaslal: út září 12, 2017 7:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mablung napsal:
Dej si dva týdny deload. Dělej jen lehké věci a sporty.


Deload maximálně tak nucený :)

U mne nehrozí, že bych dokázal být víc jak den bez posilovny nebo běhání momentálně. Spíš přemýšlím, že dám dřepy a DL jen jednou týdně. Což mne teda taky sere, ale lepší než na to dojet.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Kombinace dálkového běhu a činek Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum