Malé ruce - přetrénování ?



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Malé ruce - přetrénování ?  Úvodní stránka -> Trénink -> Malé ruce - přetrénování ?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Skurk


PříspěvekZaslal: st únor 07, 2018 7:48 pm    Předmět: Malé ruce - přetrénování ? Odpovědět s citátem

Čau, chtěl bych se vás na něco zeptat a sebe ujistit že je vše v pořádku :D. Mám doma takovou minivěž na základní cviky s vlastní vahou (shyby,dipy atd.) takže toho využívám a cvičím workout vlastní vahou ob-den. Můj trénink vypadá takto : je to poskládané vesměs mnou a různýmy workout plány z youtube a internetu , je to full-body a jak už jsem psal cvičím to ob-den:

(S = série)
shyby- 3 S
shyby podhmat - 3 S
poloviční přítah a 4 sekundy držení (je to takový cvik navíc na biceps) - 3S
--------------------------------------------------------
dipy - 4 S
kliky - 4 S
kliky s nohama nahoře - 4S
--------------------------------------------------------
most (na zadek a zadní nohy) - 3S
bulharské dřepy - 3S
dřepy - 4S
--------------------------------------------------------
kliky na ramena (pike push up) - 4S
------------------------------------------------------
zvedání nohou ve visu - 3S
sedy lehy- 4S
plank - (na závěr cca 1 minutu)

Každý trénink přidávám na náročnost ( + 1-2 opakování navíc) akorát u těžších cviků jako shyby atd. přidávám ty opakování pomalu, trénink trvá 1,5 - 2 hodiny.

A teď k mé otázce - cvičím cca 4 měsíce (vím není to moc dlouho budete psát piš až za 2 roky atd. :D) ale i tak už jsem o něco porostl. Celkově záda/hrudník o dost větší, ramena a trapézy taky dost a co jsem se divil tak znatelně i nohy. Bohužel ruce mám pořád malé a zdají se mi že se s nima vůbec nic neděje ani triceps ani biceps. Kolikrát před tréninkem trošku cítím biceps (ne že by bolel, ale prostě ho trochu cítím) a prostě říkám si jestli těma malýma rukama není důvod přetrénování že jim dávám moc zabrat.

Nahoře je můj trénink, myslíte že se z toho dají přetrénovat ruce ? Příjde mi totiž divné že všechny partie jsou v klidu a rostou a biceps s tricepsem ne. Díky za rady
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Akrebi


PříspěvekZaslal: st únor 07, 2018 9:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Co třeba zařadit nějaký cvik na biceps,triceps ?

přijde mi to stejný jak necvičit ramena a pak se divit že ti nerostou.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Trubens


PříspěvekZaslal: st únor 07, 2018 10:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

***

--
Smazáno.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skurk


PříspěvekZaslal: st únor 07, 2018 11:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Na triceps tam mám 4 série dipů + se celkem zapojuje u každého kliku a biceps tam mám ty poloviční přítahy + se zapojuje u shybů, myslíte že mám ještě přidávat něco na ně ?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Akrebi


PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2018 12:03 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Určitě bych si zařadil izolovaný cviky na biceps a triceps.

Nebo jestli máš doma velkou osu tak přítahy v předklonu to funguje mě.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nocomply


PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2018 12:06 am    Předmět: Odpovědět s citátem

divný, mě zase začli konečně růst co jsem je přestal cvičit
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Akrebi


PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2018 12:11 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jasný rostou když právě jezdíš přítahy,mrtvoly,a celkově těžký cviky to je pak kontraproduktivní je drtit izolovanýma cvikama.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skurk


PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2018 12:31 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Akrebi napsal:
Určitě bych si zařadil izolovaný cviky na biceps a triceps.

Nebo jestli máš doma velkou osu tak přítahy v předklonu to funguje mě.


Okok díky za rady, cviky na to mám to není problém a poslední dotaz bych se chtěl snad zeptat, regeneraci to vadit nebude ? Vím že to není bucepsový zdvih s 40kg osou :D ale pokud dám 3 série na ten triceps i biceps a cvičím ob-den zda to bude stíhat regenerovat (samosřejmně s tím že mám v pohodě jídlo,spánek atd.)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Akrebi


PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2018 12:42 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jelikož je to malý sval tak by jsi to měl mít s regenerací v pohodě zařaď si to do tréninkového plánu 2x týdně třeba pondělí pátek a to by bylo aby to nerostlo :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Malé ruce - přetrénování ?
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum