Olejňasolog #makamvArene


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Olejňasolog #makamvArene  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Olejňasolog #makamvArene
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Olejnas


PříspěvekZaslal: st srpen 02, 2017 4:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170802: APK Jinonice (356), #1107

TGU 1+1/ 32, 32, 32
Drep (8x60, 5x80) 8x5x92.5 (OTM)
Deadlift (5x70, 5x120) 5x150, 3x3x175, 2x1x195 (OT4M)
Shyb nadhmat 5x5 (OTM)
Biceps kladivo 3x10x10
+ Triceps za hlavou 3x10x10+10
+ Biceps vykrut 3x10x10 (OT2M)

@Magumi: Asi máš pravdu. Snad se to srovná.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: pá srpen 04, 2017 5:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170804: APK Jinonice (357), #1108

TGU 1+1/ 32, 32, 32
Drep (8x60, 5x80) 5x100, 4x4x122.5, 5x100 (OT2M)
Bench (8x60, 5x80) 5x100, 4x4x112.5, 5x100 (OT3M)
Shyb KB 5x4x8 (OTM)
Farmar KB 3x2x40+40 (OT2M)

*/ Od příštího týdne upravím objem, kdy pojedu pracovní trojky a budu lineárně navyšovat série, tak abych ještě minimálně 2-4 týdny držel dřep a tlak v pásmu 80%+. Tahy si upravím podle pocitu. V tomto ohledu je totiž stávající systém dlouhodobě neudržitelný a jen bych riskoval zbytečně nějakou bolístku z přetěžování. Také budu muset přidat na kaloriích. Kvůli žaludku, který se teď již jeví ok, jsem jídlo v uplynulém týdnu stáhl na minimum (váha -2kg). Nechci to zakřiknout, ale poslední dva dny se mi také zlepšil i spánek a já konečně spím jako zabitý :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: po srpen 07, 2017 4:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170807: APK Jinonice (358), #1109 (s^3 W1D1)

TGU 1+1/ 32, 32, 32
Drep (5x60, 5x80) 5x100, 3x115, 3x3x125, 5x105 (OT2M)
Bench (5x60, 5x80) 5x100, 3x110, 3x3x115, 5x105 (OT2:30M)
Shyb KB 3x3x12, 5xBW (OTM)
Farmar KB 3x2x40+40 (OT2M)

*/ Nový program na 6-9 týdnů.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: st srpen 09, 2017 3:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170809: APK Jinonice (359), #1110 (s^3 W1D2)

TGU 1+1/ 32, 32, 32
Drep (8x60, 5x80) 5x5x90 (OTM)
Tlak za hlavou 5x5x50 (OTM)
Deadlift (5x70, 5x120) 5x140, 3x160, 2x180, 1x200 (OT4M)
Shyb nadhmat 3x5 (OTM)
Biceps kladivo 3x10x10
+ Triceps za hlavou 3x10x10+10
+ Biceps vykrut 3x10x10 (OT2M)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: pá srpen 11, 2017 5:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170811: APK Jinonice (360), #1111 (s^3 W1D3)

TGU 1+1/ 32, 32, 32
Drep (5x60, 5x80) 5x100, 3x115, 3x3x125, 5x105 (OT2M)
Bench (5x60, 5x80) 5x100, 3x110, 3x3x115, 5x105 (OT2M)
Shyb KB 3x3x12, 5xBW (OTM)
Farmar KB 3x2x40+40 (OT2M)

*/ První týden za mnou. Zatím je to příjemné. Akorát řeším dilema, jakou zvolit periodizaci u dřepu a tlaku. Buď v dalším týdnu přihodím 2.5 kg, nebo přidám jednu pracovní sérii na 4x3 a váhu nechám stejnou. Potom bych se ve třetím týdnů vrátil zase k 3x3 a přihodil 2.5 kg a tak pořád dokola. Doba tréninku ±51 minut bez mobility, TGU a závěrečného protažení.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: po srpen 14, 2017 4:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170814: APK Jinonice (361), #1112 (s^3 W2D1)

TGU 1+1/ 32, 32, 32
Drep (5x60, 5x80) 5x100, 3x120, 3x3x127.5, 3x120 (OT2M)
Bench (5x60, 5x80) 5x100, 3x110, 3x3x117.5, 3x110 (OT2M)
Shyb KB 4x3x12, 5xBW (OTM)
Farmar KB 3x2x40+40 (OT2M)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: st srpen 16, 2017 5:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170816: APK Jinonice (362), #1113 (s^3 W2D2)

TGU 1+1/ 32, 32, 32
Drep (8x60, 5x80) 5x5x90 (OTM)
Tlak za hlavou 5x5x52.5 (OT1:30M)
Deadlift (5x70, 5x120) 5x142.5, 3x162.5, 2x182.5, 1x202.5 (OT4M)
Shyb nadhmat 3x5 (OTM)
Biceps kladivo 3x10x10
+ Triceps za hlavou 3x10x10+10
+ Biceps vykrut 3x10x10 (OT2M)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: pá srpen 18, 2017 5:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170818: APK Jinonice (363), #1114 (s^3 W2D3)

TGU 1+1/ 32, 32, 32
Drep (5x60, 5x80) 5x100, 3x120, 3x3x127.5, 3x120 (OT2M)
Bench (5x60, 5x80) 5x100, 3x110, 3x3x117.5, 3x110 (OT2M)
Shyb KB 4x3x12, 5xBW (OTM)
Farmar KB 3x2x40+40 (OT2M)

*/ Druhý týden za mnou. Od příštího přidám minutu do OTM, jinak stávající schema ponechám beze změn.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 5:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170821: APK Jinonice (364), #1115 (s^3 W3D1)

TGU 1+1/ 32, 32, 32
Drep (5x60, 5x80) 5x100, 3x120, 3x3x130, 3x120 (OT3M)
Bench (5x60, 5x80) 5x100, 3x110, 3x3x120, 3x110 (OT3M)
Shyb KB 5x3x12 (OTM)
Farmar KB 2x2x44+44 (OT2M)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: st srpen 23, 2017 4:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170823: APK Jinonice (365), #1116 (s^3 W3D2)

TGU 1+1/ 32, 32, 32
Drep (8x60, 5x80) 5x5x90 (OT2M)
Tlak za hlavou 5x5x55 (OT2M)
Deadlift (5x70, 5x120) 5x145, 3x165, 2x185, 1x205 (OT5M)
Shyb nadhmat 3x5 (OTM)
Biceps kladiva 4x8x15 (OTM)



*/ PR na tah nadhmatem, bez pásku a trhaček. Pocitově to bylo příjemné, relativně plynulé a co je hlavní, tak s rezervou.
Doba tréninku cca 70 minut, bez mobility, rolleru, TGU a závěrečného protažení.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: pá srpen 25, 2017 6:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170825: APK Jinonice (366), #1117 (s^3 W3D3)

Drep (5x60, 5x80) 5x100, 3x120, 3x3x130, 3x120 (OT3M)
Bench (5x60, 5x80) 5x100, 3x110, 3x3x120, 3x110 (OT3M)
Shyb KB 5x3x12 (OTM)
Farmar KB 2x2x44+44 (OT2M)

*/ Třetí týden za mnou a stále nechápu, čím to je, že pondělní trénink pokaždé skuhrám z vah a říkám si, že s přihazováním je asi konec a pak přijde pátek a všechno jde krásně na pohodu, s rezervou. Záhada. Dnes jsem vynechal TGU, protože jsem k mobilitě na rozhýbání zařadil před týdnem také válení s foam rollerem a cítím, že TGU mi zbytečně přetěžuje kyčle a ramena. Možná bude řešením na TGU snížit váhu a přidat opakování, ještě uvidím.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: po srpen 28, 2017 5:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170828: APK Jinonice (367), #1118 (s^3 W4D1)

Drep (5x60, 5x80) 5x100, 3x120, 3x3x132.5, 3x120 (OT3M)
Bench (5x60, 5x80) 5x100, 4x4x110, 5x100 (OT3M)
Shyb KB 3x3x16, 5xBW (OTM)
Farmar trapbar (+42.5k) 3x3 (OT2M)

*/ Začátek čtvrtého týdne. Změnil jsem počet sérií a opakování na bench pressu, protože posledních 3x3x120 nebylo až s takovou rezervou a dost obtížně by se mi při stejném objemu navyšovala váha ty další týdny. Také jsem nahradil farmáře se dvěma KB za trap bar, protože mám z nich dost přetížené trapézy a nepříjemně zatuhlý krk, což se snažím řešit softballovým míčkem a po tréninku si ten krk trochu rozmasírovat.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: st srpen 30, 2017 6:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170830: APK Jinonice (368), #1119 (s^3 W4D2)

Drep (8x60, 5x80) 5x5x90 (OT2M)
Tlak za hlavou 4x4x60 (OT2M)
Deadlift (5x70, 5x120) 5x147.5, 3x167.5, 2x187.5, 1x207.5 (OT3-5M)
Shyb nadhmat 3x5 (OTM)
Biceps kladiva 5x8x15 (OTM)

*/ Dneska po dlouhé době trénink s pohublým Visualem, který mi fušuje do mensfyzík. Jak hubne, tak mládne, tedy vypadá na svůj věk, holomek velká silná. Každopádně je paráda sledovat, jakou má skvělou techniku a o něco menší paráda poslouchat (oprávněnou) kritiku té mé. Pořád mi při tazích střílí prdel nahoru, jako raketa, takže je na čem pracovat. Každopádně 207.5 kg je PR na nadhmat, bez pásku a trhaček, opět s malou rezervou. Jsem zvědavý na příští týdny...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dave1913


PříspěvekZaslal: čt srpen 31, 2017 9:12 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Cože? 207,5 kg nadhmatem bez opasku? Tak to je paráda!
_________________
David Gryc
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: pá září 01, 2017 5:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

170901: APK Jinonice (369), #1120 (s^3 W4D3)

Bench (8x60, 5x80) 5x100, 5x110, 3x120, 2x125, 5x110 (OT4M)
Drep (8x60, 5x80) 5x100, 5x120, 3x130, 2x140, 5x120 (OT4M)
Shyb KB 3x3x16, 5xBW (OTM)
Farmar trapbar na miste (+42.5k) 3x30/90 (OT2M)

*/ Konec čtvrtého týdne alias všechno je špatně. Žaludek mě zlobí čím dál víc, proto jsem dnes zase začal s Digezyme od Reflexu a spaní je také zlé, usnu rychle, spím tvrdě tři-čtyři hodiny, pak se probudím na malou, jak zapíjím Zinc Matrix a pak už se jen převaluji a mozek ne a ne vypnout a zase usnout tvrdě. Celkem spím okolo deseti hodin denně, ale necítím se nijak odpočatý. Vůbec netuším, co se to se mnou děje. Až dojedu tenhle program, musím se na sebe zaměřit a dát věci do pořádku. Dnes jsem zkusil začít trénink tlaky, ale byl to nesmysl, silově jsem si nepomohl, protože jsem dlouhodobě v kalorickém deficitu a prostě není odkud brát. Akorát jsem byl pak u dřepu zatuhlý, u shybů cítil přetížená předloktí z hi-bar držení osy a celkově mi to prohození nesedlo. Teď se budu dva dny jen válet a zkusím se pořádně nacpat. Podle pondělního tréninku se uvidí, jak dál.


@Dave: Diky moc pane, úchop je asi jediné, co má na těch tazích nějaký smysl : (
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Olejňasolog #makamvArene Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum