Otázky začátečníka



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Otázky začátečníka  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Otázky začátečníka
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vondrys


PříspěvekZaslal: út leden 02, 2018 3:38 pm    Předmět: Otázky začátečníka Odpovědět s citátem

Ahoj,

vzhledem k tomu, že informací na netu je neskutečné množství a některé z nich si doslova protiřečí, rozhodl jsem se napsat sem.

Je mi 26 let, 180 cm a 93 kg. Cvičit jsem začal před rokem doma, hrazda atd. do posilovny jsem začal chodit chvilku potom.

V posilovně cvičím 3x týdně, soustředím se hlavně na mrtvý tah, bench a dřep.

Pondělí
Hrudník a ramena
Bench 8 - 10 serií. 1 zahřívací, 15 opakování, pak snižuji opakování a zvedám váhu až do 1 opakování na maximální váhu, nakonec 10 opakování s menší váhou.

Na šikmé lavici s jednoručkami tlaky na hrudník, 3 serie po 8 - 10 opakování se stejnou váhou
Na ramena pak dělám s jednoručkami trapézový zdvih, tlaky na ramena případně něco na stroji stejně 3 série po 8 - 10 opakování.

Středa
Záda a triceps
Mrtvý ve stejném režimu jako Bench k tomu na pomocném stroji přítahy s pomocí atd.
Triceps s menší váhou různá cvičení s hodně opakováním

Pátek
Nohy a biceps
Dřep opět stejný režim jako Bench nebo MT pak na strojích předkopávání/zakopávání nebo legpress. Biceps různá cvičení nebo s jednoručkami.

U MT a dřepu jsem se dostal přes 100 kg na bench dám sotva 85 kg.

Na konec každého tréninku dávám 10 - 15 minut na rotopedu. Úterý a čtvrtek mám trénink florbalu, takže cardio.

Mým hlavním cílem je shodit tuk a zpevnit tělo/zlepšit stabilitu, nabrat rychlost/výbušnost.

Teď proč to sem píšu, v hodně příspěvcích jsem tady viděl že určit pro jednu partii jenom jeden den v týdnu není dobře, tudíž měl bych plán nějak pozměnit?

Četl jsem, že posilovnu bych měl stihnout do hodiny, pak už mi to tolik nedá, tudíž kolik bych měl zapojit na velkou a malou partií cvičení, když hlavní trojicí strávím prakticky polovinu tréninku?

Je správně takhle různit druhy tréninků? Mám sjednotit nějak trénink ve smyslu opakování a počtu serií?

A poslední otázka k cyklu, když jsem takhle na začátku má pro mě smysl zkoušet nějaký tréninkový cyklus? (vytrvalostní, objemový, silový, pumpovací)

Původně jsem to chtěl čistě jenom jako možnost pohybu mimo florbal ale začalo mě to hrozně bavit a nerad bych dělal nějaké vyložené blbosti.

Je mi jasný, že každý člověk je v tomhle jiný, jde mi jen o to jestli nedělám nějaké vyložené chyby nebo případně nepředbíhám a měl bych se třeba dál věnovat středu těla až posílím víc atd.

Díky za trpělivost a snahu pomoct.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Otázky začátečníka
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum