Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 130, 131, 132  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: po březen 27, 2017 12:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

24.3.2017
v pátek byly jen benche

1.bench - 10x30kg, 10x40kg, 10x55kg, 8x70kg, 6x85kg, 4x4x95kg, 3x5x95kg - první pracovní vždycky stojí za pikaču a pak se to sérii od série zlepšuje - ???
2.přítahy v předklonu - 10x50, 10x70, 5x10x85kg
3.tlaky s jednoručkama+upažování v předklonu - pumpa ramen
4.deltdeck - zadní ramena
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: po březen 27, 2017 12:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to víš, někdy to pár sérií trvá, než si ta technika sedne.

Hezky ti ty benče jdou, rameno drží?
_________________
Ultimately, the iron always wins.
http://forum.ronnie.cz/magumi-lean-strength-t28783.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po březen 27, 2017 1:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

rameno v rámci možností drží,
pořád je tam respekt z větších vah, musím držet super techniku a hodně poctivě se rozcvičuju, nesmím jít do žádných sérií na krev, všechno je to v podstatě dynamika, při sebemenším zatahání ve vazech nebo ztrátě rychlosti opakování odkládám činku
docela mi pomáhají ty různé rehabilitační pumpovačky ramen a horních zad
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: po březen 27, 2017 1:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pajas jaky maji smysl ty rozcvicovaci desitky? Pokud budu brat, ze i s lehkou vahou se zpevnujes, jako bys tam mel kilo, tak na projeti trasy ti bohate staci par opacek ne? Nemyslim to zle, spis se snazim prijit na to, k cemu je to uzitecne.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po březen 27, 2017 2:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
... a hodně poctivě se rozcvičuju


a já si zrovna říkám, jak máš ty zahřívací série super a že bychom se měli taky inspirovat :) my tam šoupneme 60, 80, 100 a pak už dřu a moc zahřátej nejsem (Magumi se ještě zahřívá do 120). ale zřejmě máš moc hustý "olej", když pak ještě musíš mazat i první pracovní než se to rozběhne na plný výkon ;) super objem na ty benče!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po březen 27, 2017 3:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Olejnas napsal:
Pajas jaky maji smysl ty rozcvicovaci desitky? Pokud budu brat, ze i s lehkou vahou se zpevnujes, jako bys tam mel kilo, tak na projeti trasy ti bohate staci par opacek ne? Nemyslim to zle, spis se snazim prijit na to, k cemu je to uzitecne.


Nevim, asi to smysl nemá, ale ja se tak citim lip, dobře to zahreju, ramena povoli a odezni takova ta ztuhlost. Proste jsem z toho benche poslední dobou posranej.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út březen 28, 2017 8:10 am    Předmět: Odpovědět s citátem

27.3.2017

1.dřep - 6x20kg, 6x30kg, 6x40kg, 6x60kg, 6x80kg, 6x100kg, 6x120kg, 3x140kg, 1x160kg (SBD), 1x180kg, 1x190kg, 3x8x150kg - všechno bez pásku, na to jak to začínalo, tak jednička se 190kg bez pásku potěšila, pak už to bylo jen čistý porno
2.incline tlaky s jednoručkama - 12x5kg, 12x12,5kg, 12x20kg, 12x27,5kg, 2x12x35kg, 11x35kg, 10x35kg
3.sumo technika - 3x3x140, 3x3x160kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: út březen 28, 2017 12:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

bez pásku 190 to seš dobrý ďábel a pak ještě ty osmičky... buduješ si silný ten... kór
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt březen 30, 2017 10:26 am    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
bez pásku 190 to seš dobrý ďábel a pak ještě ty osmičky... buduješ si silný ten... kór


Jo, jo, ta pivní vana má něco do sebe, hlavně u dřepu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt březen 30, 2017 10:31 am    Předmět: Odpovědět s citátem

29.3.2017

1. high bar paused squat - 5x30, 5x40, 5x50, 5x60, 5x70, 5x80, 5x90, 4x5x100, 5x110, 5x120 - pro změnu úplně nová technika, osa hodně vysoko, úplně vzpřímeně, kolena dopředu a postoj na úzko, kvadráky dostaly docela zabrat - je tu krásně vidět můj nepoměr mezi silou stehen a posterior chain
2.mrtvola klasikou - 5x60, 2x5x95, 5x130, 5x160, 4x8x170kg - bez pásku a trhaček - docela fuška
3.bench - moc nešly, chytaly mě křeče do zad a hamstringů, takže pracovní série jen 3x3x100kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne duben 02, 2017 8:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

31.3.2017

1.bench - 6x4x100kg
2.shyby na stroji s dopomocí - 7x8 (protizátěž 25kg)
3.tlaky s jednoručkama v sedě - 15x20, 3x10x20kg
4.přítahy s oporou hrudníku v sedě - 5x12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po duben 10, 2017 3:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám poslední dobou trochu mazec v práci a nestíhám skoro nic, tréninky minulý týden byly 2, pamatuju si akorát, že stály za starou belu.

Včera 9.4.2017
odešla síla (málo spánku, málo jídla, regenerace na piču), takže jsem se musel vrátit kousek zpět na váhy pro mladé dorostenky

1.dřep - up to 1x180kg bez pásku, 6x8x130kg
2.bench - 5x5x100kg
3.zákopy v leže - 6x12opak
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: po duben 10, 2017 3:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Stoosmdesát bez pásku, bez spánku a bez jídla? Ty jsi teda dorostenka.
_________________
Ultimately, the iron always wins.
http://forum.ronnie.cz/magumi-lean-strength-t28783.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st duben 12, 2017 5:46 am    Předmět: Odpovědět s citátem

11.4.2017

1.high bar paused squat - 4x5x110, 5x120, 5x130 - bez pásku
2.mrtvola klasika - 5x50, 5x80, 5x110, 5x140, 5x170, 3x8x180 - bez pásku s trhačkama (došlo mi magnésko)
3.incline tlaky s ručkama - 20x10kg, 20x12,5kg, 20x17,5kg, 20x22,5kg, 20x27,5kg, 3x16x27,5kg
4.přítahy s oporou hrudníku - 4x15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá duben 14, 2017 8:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

13.4.2017

1.dřep - up to 185kg bez pásku
2.bench - 2x10x85, 3x9x85kg
3.sumo - 5x5x150kg
4.rehab pumping ramen - tlaky ve stoje s ručkama + upažování v předklonu - 8s po 15opakováních
5.předkopávání - 5x20opakování
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 130, 131, 132  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum