Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 129, 130, 131, 132, 133  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: út srpen 01, 2017 7:44 am    Předmět: Odpovědět s citátem

31.7.2017

1.drep low bar pauzovaný - up to 5x130kg bez pásku, 4x5x140kg (pásek)
2.bench - up to 10x80, 10x85, 3x8x85
3.sumo deadlift - up to 4x5x135kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st srpen 02, 2017 9:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

2.8.2017

1.drep high bar - po sestkách a deseti kilech up to 6x100kg, 4x8x110kg - trochu zlobilo levý koleno
2.incline jednoručky - up to 10x27,5kg, 3x15x30kg
3.shyby paralel úchop - 6x4xbw - poslední dobou mi spadla bw, takze docela easy
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po srpen 07, 2017 10:19 am    Předmět: Odpovědět s citátem

4.8.2017
1.dřep low bar - po jedničkách až do 1x180kg s páskem
2.deadlift klasika - up to 1x190 bez pásku, 1x210 s páskem, 3x6x160kg bez pásku
3.incline bench - 5x10x70kg

6.8.2017
1.pauzovaný low bar dřep - up to 5x140kg (bez pásku), 3x5x150kg (pásek)
2.bench - 5x6x95kg
3.sumo deadlift - rozcvik up to 3x140kg, 3x5x150kg
konečně po delší době trénink, kdy jsem se necítil jako kus hovna
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po srpen 07, 2017 2:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
2.8.2017

...
3.shyby paralel úchop - 6x4xbw - poslední dobou mi spadla bw, takze docela easy


pěkný Pajasi! i ten včerejší trénink, než skončí prázdniny, budu jenom tiše závidět a pak si k Tobě chodit pro motivaci :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st srpen 09, 2017 8:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
spekounP napsal:
2.8.2017

...
3.shyby paralel úchop - 6x4xbw - poslední dobou mi spadla bw, takze docela easy


pěkný Pajasi! i ten včerejší trénink, než skončí prázdniny, budu jenom tiše závidět a pak si k Tobě chodit pro motivaci :)


Vlku tomu se muzu jenom tise smat, jste ted vykonove s Magumim na míle daleko prede mnou a u me hlavne nejsou a dlouho ještě nebudou podmínky, abych se nejak rapidne zlepsoval
ale jinak dik za motivaci
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st srpen 09, 2017 8:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

8.8.2017

1.high bar drep - up to 6x110 bez ničeho, 3x8x120kg (SBD, no belt)
2.incline tlaky s ručkama - up to 4x12x32,5kg
3.shyby paralel uchop - 5x5xbw - poslední serie uz cukatůra jako prase
4.bench na úzko - 6x4 60kg + 20kg řetězy - lehce, dynamicky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne srpen 13, 2017 10:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

11.8.2017

1.dřep low bar - up to 1x185kg (pásek, SBD)
2.deadlift - up to 3x5x180kg bez pásku
3.incline bench - 13x70, 2x12x70kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po srpen 28, 2017 11:16 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Log docela dlouho bez zápisu, bohužel řeším posledních 14 dní samý hovna v práci a ještě se mi k tomu rozpadá osobní život, cvičení jde dost stranou, snad se mi to nějak konečně trochu stabilizuje.

23.8.2017
1.dřep pauzovaný - úplně bez vybavení, neměl jsem sebou pásek, návleky ani boty - up to 5x5x130kg
2.incline jednoručky - 15x30, 10x32,5kg, 3x10x27,5kg
3.tah klasikou - po pětkách up to 5x190kg - nutno říci, že těch 190 není úplně jistých, nevím jestli osa měl 20kg a byla jak žvýkačka
4.bench - 5x6x80kg

27.8.2017
1.dřep pauzovaný - rozcvik up to 5x130kg (bez pásku a návleků), 5x3x150kg (SBD, no belt)
2.bench - 3x8x85kg (bez vybavení), 3x8x90kg (pásek + bandáže zápěstí) - první série byla tragická, ale postupně sérii od série lehčí a lehčí
4.sumo mrtvola - po trojkách up to 3x170kg (zámkem), 1x180 (zámek), 3x180 (trhačky)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: po srpen 28, 2017 11:21 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Držím palce, ať to zvládneš. Děláš dobře, že cvičíš dál, výkony jdou sice v takovém stresu dolů, ale psychicky to pomůže.
_________________
Ultimately, the iron always wins.
http://forum.ronnie.cz/magumi-lean-strength-t28783.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po srpen 28, 2017 2:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

alespoň na tu rutinu je spoleh... drž se, zase to bude lepší, seš chlap v nejlepším věku!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út srpen 29, 2017 7:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky chlapi za podporu, cvičení je v podstatě moje jediný odreagování. Musim se nějak vymotat z tohohle blbýho období.

29.8.2017

1.high bar dřep - po osmičkách do 8x90kg bez ničeho, pak SBD - 8x100, 8x105, 8x110, 8x115, 8x120kg
2. incline jednoručky - up to 15x27,5kg, 3x15x30kg
3.přítahy v předklonu s VČ - 8x70, 8x75, 8x80, 8x85, 3x8x90
4.tlaky na multipressu za hlavu - asi 10 sérií do 40kg - jen lehce, mám úplně tragickou mobilitu ramen
5.předkopy na prokrvení nohou
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá září 01, 2017 2:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

1.9.2017

1.low bar dřep pauzovaný - rozcvik up to 6x125kg bez ničeho, 4x6x135kg SBD,bez pásku - dřepy docela lítaly - takovej ten správnej hydraulickej pocit od spoda, hovno váha ale spokojenost
2.incline bench - rozcvik up to 12x60, 2x10x70, 2x8x70 - nebyla síla
3.mrtvola klasikou - po trojkách do 3x160, 3x3x180 bez pásku, 2x6x180 (pásek) - ze začátku se mi moc tahat nechtělo, ale pak se to docela rozjelo, všechno bez trhaček
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po září 04, 2017 12:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

3.9.2017

1.high bar dřep - po osmičkách až do 8x100kg bez ničeho, 5x8 (110, 115, 120, 125, 130kg)- SDB, bez pásku - gut, 130kg už těžší, ale minule byla takhle těžká série 8x120kg
2.bench - rozcvik do 6x90, 3x6x95 (bez vybavení), 2x6x100 (bandáže zápěstí + pásek)
3.sumo - po trojkách do 3x170kg bez pásku, hookgripem, 1x190kg (pásek, hookgrip), 3x190kg (pásek, trhačky), 8x150kg (bez pásku, trhačky)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st září 06, 2017 6:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

5.9.2017

1.pauzovaný low-bar dřep - rozcvik up to 3x147kg bez ničeho, 3x3x157kg SBD, bez pásku, 2x3x157kg SBD+pásek
2. incline tlaky s jednoručkama - up to 2x18x30kg, 2x16x30kg
3.shyby paralel úchop - 3x4xbw, 3x3xbw
4. tlaky za hlavou na multipressu - 8x8 up to 2x8x45kg
5. předkopy - 5x20opak
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá září 08, 2017 2:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

8.9.2017

1.high bar dřep - up to 8x105kg bez ničeho, 8x115kg, 8x120kg, 8x125kg, 8x130kg (všechno bez pásku, SDB návleky), 8x135kg (pásek)
2. deadlift klasikou - 2x6x60, 5x90, 5x120, 5x150, 5x180, 5x190 (bez pásku), 3x4x200kg (pásek, bez trhaček) - tahy celkem gut, byla rezerva, ovšem zlobil úchop - respektive mám přesušený ruce od magnézka, praská mi kůže na dlaních a dost to bolí
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 129, 130, 131, 132, 133  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum