Pomocná guma na hrazdu



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pomocná guma na hrazdu  Úvodní stránka -> Trénink -> Pomocná guma na hrazdu
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pistt


PříspěvekZaslal: st listopad 16, 2011 10:15 am    Předmět: Pomocná guma na hrazdu Odpovědět s citátem

Zdravím :o)
prosím o pomoc :o ( snažím se zapojit do cvičícího plánu hrazdu kterou jsem dlouhou dobu vynechával :o ( ale neni to pro mě uplne jednoduché a viděl jsem jako promoc pro začátečníky guma která vám pomuže se začátky abych nemusel tahat celou svoji váhu ale nemůžu ji nikde sehnat :o ( prosím tedy jestli někdo víte jak ji sehnat nebo jinou (kromě pomoci od nekoho jineho) pomůcku která mi pomůže budu moct rád :o)) moc děkuju
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gryf212


PříspěvekZaslal: st listopad 16, 2011 10:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

dej si něco pod sebe (židli nebo takjestli máš žebřiny tak je to jasné) a můžeš si vždycky nohama pomoct nahoru, ale hlavně brzdi negativní fázi čímž si posílíš svalstvo.. když jich už pak dáš třeba čtyři sám tak to stačí na série a jak už se tu nejednou psalo tak na každém tréninku zvyšuj počet třeba nejdřív 20 opakování (je jedno v kolika seriích) příští trénink 22 atd atd.. no problem
_________________
jolanda, be cool :D:D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wojtkingson


PříspěvekZaslal: st listopad 16, 2011 12:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ta židle je podle mě podstatně lepší než nějaká guma, můžeš si dpomoct podle toho jak potřebuješ, ne jak je tuhá guma
_________________
The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gryf212


PříspěvekZaslal: st listopad 16, 2011 2:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

přesně moje řeč, jednoduší, nic to nestojí, rychlejší na aplikaci a lepší.. není co řešit
_________________
jolanda, be cool :D:D