VŠ - kam dál? Rady, tipy ...


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - VŠ - kam dál? Rady, tipy ...  Úvodní stránka -> Ostatní -> VŠ - kam dál? Rady, tipy ...
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Novic


PříspěvekZaslal: st březen 27, 2013 7:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Spazik napsal:
kujin napsal:
Je sice hezký vybrat si obor, kde člověk najde práci, ale to už je snad pouze medicína. A tam se dostane pouze minimum lidí. Možná ještě nějaký technický obory...

Já studuju 2. semestr právnické fakulty MU. Je to prestižní obor i fakulta, a i tak se bojím, že nebudu mít v budoucnu uplatnění. PrF MU můžu ale za sebe doporučit, učení docela zábavné, není to časově náročné, ale při zkouškovým je to zase docela hardcore...

Právnící stejně jako medici podle mě zrají časem a v podstatě po ukončení studia musí makat ještě víc a dělat první roky "přines-podrž", než se někam vypracují postupně.

absolutní souhlas
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frozz.


PříspěvekZaslal: st duben 10, 2013 12:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Malinko od tématu, ale myslím, že mi někdo určitě dokáže pomoci:

Nějaký tip na kvalitní a srozumitelnou knihu o podnikání? Myslím tím knihu, kde by byly obsaženy rady, tipy, teorie (+ ukázky z praxe) pro začínající / budoucí "drobné" podnikatele, kteří se chtějí vydat touto cestou. Jde mi čistě o samostudium.

Nejlépe pokud máte vlastní zkušenost a již máte knihu přečtenou, na trhu je toho spousta.
_________________
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: út duben 16, 2013 11:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Redshank