Pochlubte se, co se vam povedlo, z ceho mate radost, atd...


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 852, 853, 854 ... 878, 879, 880  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pochlubte se, co se vam povedlo, z ceho mate radost, atd...  Úvodní stránka -> Ostatní -> Pochlubte se, co se vam povedlo, z ceho mate radost, atd...
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sk


PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2016 12:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Bombay napsal:

Nejsem právník, ale:

a) pokud to jde ve zdravotnictví (pevné nervy paní Aholove, taky znám dost podobných sester), tak to nějak legálně asi jde

b) spousta firem funguje tak, že přesčas nevykazuješ, bo to děláš "z vlastní vůle, pro dobro firmy" aka "hele Franto, prostě dneska potřebujem, aby jsi dělal o 4 hodiny déle. Dostaneš za to v úterý hodku volna a pětikilo na ruku, můžeš dojít v to úterý ne na 8, ale na 9. Prosím? Že němáš čas? Tak pokud to je problém, klidně nemusíš dojít vůbec a to už napořád. Chápeš jistě, co tím myslím, Františku".


a) situace sester a doktoru legalni neni, navic psal, ze se jedna o nejakych 60h ...coz se ,,ojebava a maskuje,, mnohem snadneji nez 80h :)

b) to co popisujes je bezne, opet nelegalni :) a zase i z toho popisuje je videt, ze se jedna o nejakou narazovku. Navic u nejake pochybne firmy, kde asi nebude zrovna dvakrat fungovat kontrola dochazky a pod.

ja jsem jen zpochybnil pravidelnou pracovni dobu 80h tydne, zvlast kdyz se tu zacala resit nejaka velka zahranicni firma, kde bude nejspis elektronicka kontrola dochazky atd...

to daymoon: bezne se stava, ze zamestnanec anonymne napraska firmu na OIP, nevim teda o pripadu prac doby, ale taky nevim o firme, kde by zamestnanci delali opravdu 80h :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
daymoon
Moderátor


PříspěvekZaslal: pá srpen 26, 2016 12:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

sk napsal: