Supplementy pro auto


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Supplementy pro auto  Úvodní stránka -> Ostatní -> Supplementy pro auto
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hulkie


PříspěvekZaslal: st leden 11, 2017 4:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

JPS1 napsal:
jenom poupravím chronologii.
první Tigra, desetitisíce v tuningu. kola jsem drbal malým kartáčkem i zevnitř. Nano na všem. úpravy motoru..vlastní garážový box.
druhý Mercedes, žádný tuning, jen maximální péče aby vypadal. Ruční mytí, spousta vosků, z motoru se můžeš najíst.
Ale to všechno sežere spoustu času. Když jsem pak po prodeji viděl Tigru jak dopadla reznoucí u chodníku, bylo to smutný.
S rodinou a duševně dospělej koupíš obyčejný auto a bude ti stačit, že bude čistý. Ale nestrávíš leštěním každou sobotu.
Proto mám dokkra. Služební + rodinné a udržuju v elementární čistotě. myčka, vysavač.


Já netrávím leštěním každou sobotu, já jezdím do bezkontaktní myčky, kde vím, že lak nedojde k úhoně. Až budu auto prodávat, lak bude v daleko lepším stavu, než kdybych jezdil na kartáče.
A u tebe stačilo říct: mám dělníka, lak neřeším.
A tuning mně víc zajímá z hlediska funkčního, než vizuálního.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JPS1


PříspěvekZaslal: čt leden 12, 2017 9:00 am    Předmět: Odpovědět s citátem

mám, ale nebylo to tak vždy. to jsem chtěl říct.
došlo to tak daleko, že jsem se tím jeden čas i živil. leštění, broušení, aplikace serepetiček..
_________________
Mluvil jsem s Všemohoucím, říkal že mě z toho vyseká, ale TY jseš prý v hajzlu !
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: pá leden 20, 2017 7:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Do konce unora me ceka STK a emise.
S tim druhym jsem mel posledne velky problem.
Mate nekdo zkusenost s necim takovym ?

čistič palivové soustavy
http://aditiva.heureka.cz/tec-2000-cistic-palivove-soustavy-diesel-375-ml/

Planuju to dat do skoro plne nadrze a pred emisema postupne vyjet alespon pulku, a tesne pred emisema to projet na dalnici na vysoke otacky.
Auto, ford focus combi, 2009, diesel 1,6, 140.000km

Nejake rady pls ?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
db


PříspěvekZaslal: ne leden 22, 2017 9:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

U FoFo je bohužel 1.6TDCi asi nejhorší varianta. Máš 66kW, 74kW nebo 80kW? Aditiva můžou být k užitku spíš jako prevence zanášení vstřiků atp. V závislosti na tom co tankuješ ti můžou mírně zlepšit emise, ale v nepůjde o nic zásadního. Delší projížďka v otáčkách může pomoci s vypálením DPF filtru, ale jestli běžně jezdíš dálky, tak ti ani to asi moc nepomůže. Našla něco diagnostika? Necuká ti to v nějakých otáčkách? Dělal už jsi něco s DPF filtrem- měnil, repasoval? Tam bych viděl problém.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: ne leden 22, 2017 11:12 am    Předmět: Odpovědět s citátem

db napsal:
U FoFo je bohužel 1.6TDCi asi nejhorší varianta. Máš 66kW, 74kW nebo 80kW? Aditiva můžou být k užitku spíš jako prevence zanášení vstřiků atp. V závislosti na tom co tankuješ ti můžou mírně zlepšit emise, ale v nepůjde o nic zásadního. Delší projížďka v otáčkách může pomoci s vypálením DPF filtru, ale jestli běžně jezdíš dálky, tak ti ani to asi moc nepomůže. Našla něco diagnostika? Necuká ti to v nějakých otáčkách? Dělal už jsi něco s DPF filtrem- měnil, repasoval? Tam bych viděl problém.


Mam jen 66kW. Vecinou jezdim v kuse 30km do prace a z prace.
V otackach nikdy, spise do 2000 s hodne lehkou nohou na plynu.
Pred asi mesicem jsem vrazil 17tic do opravy a udrzby, rozvody, pruziny, olej a menily se celkem 4 filtry z cehoz jeden stal dokonce 2000, ale nevim vubec jake )
Nez dat 500 za nejaky adituvum , radsi bych to dal bokem u mereni emisi (i kdyz to uz se asi nedela.)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wondra


PříspěvekZaslal: ne leden 22, 2017 11:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Naftové motory Euro 3=>EGR, Turbo, stav vstřiků (postupem času narůstá korekce), čistý pravidelně měněný olej, stav čidel a snímačů jako vzduchová váha apod. Určitě auto pravidelně držet ve vysokých otáčkách. Před stk vyměnit filtry.

Já mám natočeno 250t na 1.5dCI od renaultu (motor od kterého všichni odrazují) a neměl jsem žádnou motorovu závadu, ALE je potřeba lít kvalitní naftu a měnit olej a filtry. Nechat auto zahřát a zchládnout (turbo). A taky vyžaduje osobitou péči, běžné věci udržuju sám, proto vím že jsou dobře a správně provedené.
_________________
Co zmůžu, to zmůžu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dante Flyshit


PříspěvekZaslal: ne leden 22, 2017 1:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Judson napsal:
V otackach nikdy, spise do 2000 s hodne lehkou nohou na plynu.


Raz za čas to po zahriatí prebehni k 4000, ideálne každý rýchl.stupeň. Tých pár deci nafty nestojí za letargický motor a potenciálne upchaté DPF, EGR a neviem čo všetko.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
db


PříspěvekZaslal: ne leden 22, 2017 8:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Judson napsal:
db napsal:
U FoFo je bohužel 1.6TDCi asi nejhorší varianta. Máš 66kW, 74kW nebo 80kW? Aditiva můžou být k užitku spíš jako prevence zanášení vstřiků atp. V závislosti na tom co tankuješ ti můžou mírně zlepšit emise, ale v nepůjde o nic zásadního. Delší projížďka v otáčkách může pomoci s vypálením DPF filtru, ale jestli běžně jezdíš dálky, tak ti ani to asi moc nepomůže. Našla něco diagnostika? Necuká ti to v nějakých otáčkách? Dělal už jsi něco s DPF filtrem- měnil, repasoval? Tam bych viděl problém.


Mam jen 66kW. Vecinou jezdim v kuse 30km do prace a z prace.
V otackach nikdy, spise do 2000 s hodne lehkou nohou na plynu.
Pred asi mesicem jsem vrazil 17tic do opravy a udrzby, rozvody, pruziny, olej a menily se celkem 4 filtry z cehoz jeden stal dokonce 2000, ale nevim vubec jake )
Nez dat 500 za nejaky adituvum , radsi bych to dal bokem u mereni emisi (i kdyz to uz se asi nedela.)


66kW je nejlepší možnost z 1.6TDCi, protože nemá filtr pevných částic (DPF)a je nastavený na odpovídající výkon. Jednou za čas je opravdu dobré projet diesel ve větších otáčkách. V tvém případě při 140000km by měli být vstřiky i celá palivová soustava celkem v pohodě. Klasicky se mění kabinovej, palivovej, olejovej a vzduchovej filtr, nejdražší je palivovej, ale i originál (ktrej bych doporučoval) stojí kolem litra, tak tě asi natáhli, ale to je normální (bohužel). Aditivum klidně použij, jednou za čas je to dobrý. Jestli je auto jinak OK a jestli nemáš známé, tak bych vzal kvalitní naftu, nebo přidal aditivum, projel to ve vyšších otáčkách, smazal chybové kódy z paměti diagnostiky a hurá na emise se zahřátým motorem samozřejmě. Ale když se zeptáš v nejbližším neautorizovaným autoservisu jestli by ti s tím nezajeli udělat technickou a emise… že nemáš čas… tak to obvykle stojí o 500 až 1000 víc no.
A pokud budeš někdy dávat Aditiva, je lepší nalít je do nádrže a pak hned natankovat lépe se to smíchá než při nalití po natankování.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: ne leden 22, 2017 9:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

db napsal:
Judson napsal:
db napsal:
U FoFo je bohužel 1.6TDCi asi nejhorší varianta. Máš 66kW, 74kW nebo 80kW? Aditiva můžou být k užitku spíš jako prevence zanášení vstřiků atp. V závislosti na tom co tankuješ ti můžou mírně zlepšit emise, ale v nepůjde o nic zásadního. Delší projížďka v otáčkách může pomoci s vypálením DPF filtru, ale jestli běžně jezdíš dálky, tak ti ani to asi moc nepomůže. Našla něco diagnostika? Necuká ti to v nějakých otáčkách? Dělal už jsi něco s DPF filtrem- měnil, repasoval? Tam bych viděl problém.


Mam jen 66kW. Vecinou jezdim v kuse 30km do prace a z prace.
V otackach nikdy, spise do 2000 s hodne lehkou nohou na plynu.
Pred asi mesicem jsem vrazil 17tic do opravy a udrzby, rozvody, pruziny, olej a menily se celkem 4 filtry z cehoz jeden stal dokonce 2000, ale nevim vubec jake )
Nez dat 500 za nejaky adituvum , radsi bych to dal bokem u mereni emisi (i kdyz to uz se asi nedela.)


66kW je nejlepší možnost z 1.6TDCi, protože nemá filtr pevných částic (DPF)a je nastavený na odpovídající výkon. Jednou za čas je opravdu dobré projet diesel ve větších otáčkách. V tvém případě při 140000km by měli být vstřiky i celá palivová soustava celkem v pohodě. Klasicky se mění kabinovej, palivovej, olejovej a vzduchovej filtr, nejdražší je palivovej, ale i originál (ktrej bych doporučoval) stojí kolem litra, tak tě asi natáhli, ale to je normální (bohužel). Aditivum klidně použij, jednou za čas je to dobrý. Jestli je auto jinak OK a jestli nemáš známé, tak bych vzal kvalitní naftu, nebo přidal aditivum, projel to ve vyšších otáčkách, smazal chybové kódy z paměti diagnostiky a hurá na emise se zahřátým motorem samozřejmě. Ale když se zeptáš v nejbližším neautorizovaným autoservisu jestli by ti s tím nezajeli udělat technickou a emise… že nemáš čas… tak to obvykle stojí o 500 až 1000 víc no.
A pokud budeš někdy dávat Aditiva, je lepší nalít je do nádrže a pak hned natankovat lépe se to smíchá než při nalití po natankování.


Jak si to napsal, tak jsem si vzpomel, presne tyto 4 filtry menil, a palivovaj prej stal vazne 2000kc. Samozrejme to poradne zahreji a proturuju a esli to ted neproje emisama tak fakt uz nevim.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JPS1


PříspěvekZaslal: út leden 24, 2017 11:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

hurá na emise se zahřátým motorem minule jsem tam čekal 3 hodiny..
Myslím, že staršího diesela už žádný laciný postup nezachrání. Ale vzal bych to od nejjednoduššího, jak je popsáno.
_________________
Mluvil jsem s Všemohoucím, říkal že mě z toho vyseká, ale TY jseš prý v hajzlu !
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tom3


PříspěvekZaslal: so leden 28, 2017 10:58 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdyz uz jste se tu tak rozvasnili, co rikate na chip auta? Pokud by slo o vikendovku pro radost, motor 2.0 tfsi 200 kobyl, najetych cca 175k. Je mi jasny ze dost zalezi na stavu motoru atd atd, porad se nemuzu rozhodnout jestli jo nebo ne. Popr. nejaky doporuceni na nekoho, kdo by to delal kvalitne za peknej peniz? Nebo jit po jistotach jako APR apod.? Zase se mi jen za chip nechce narvat treba 15-20tis, za tech par kobyl by mi to nestalo.

Prosel jsem par firem, vetsina to dela bez bzrdy, bez papiru (ikdyz i to se da ocurat), no nejvic me zatim chyli tihle - http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/volkswagen-golf-5-golf-5-2-0-tfsi-147kw

no maji smisene recenze, jak pozitivni tak negativni..
_________________
"First they ask you why you do it, then they ask you how you did it."
"Chodil bys raději po ulici a lidem říkal, že zvedáš tunu a nevypadal tak, nebo bys raději donutil lidi přemýšlet o tom, kolik zvedáš, jen tím, jak vypadáš?‘" - buh vi kdo
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
db


PříspěvekZaslal: po leden 30, 2017 8:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tom3 napsal:
Kdyz uz jste se tu tak rozvasnili, co rikate na chip auta? Pokud by slo o vikendovku pro radost, motor 2.0 tfsi 200 kobyl, najetych cca 175k. Je mi jasny ze dost zalezi na stavu motoru atd atd, porad se nemuzu rozhodnout jestli jo nebo ne. Popr. nejaky doporuceni na nekoho, kdo by to delal kvalitne za peknej peniz? Nebo jit po jistotach jako APR apod.? Zase se mi jen za chip nechce narvat treba 15-20tis, za tech par kobyl by mi to nestalo.

Prosel jsem par firem, vetsina to dela bez bzrdy, bez papiru (ikdyz i to se da ocurat), no nejvic me zatim chyli tihle - http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/volkswagen-golf-5-golf-5-2-0-tfsi-147kw

no maji smisene recenze, jak pozitivni tak negativni..


Golf 2.0 TFSI podle mě je samo o sobě krásná víkendovka pro radost. Někdy chtějí lidi zvyšovat výkon tak trochu nesmyslně, myslí, že někde dají pár korun za „chip“ a je po starostech. Když se jich člověk zeptá, co tankujou do tvýho motoru, tak že 95ku, protože u nich na vesnici nic jinýho nemaj, olej taky 5W30… Máš super auto, raději bych dal prachy do kvalitních pneu, brzd a servisu, než se hnal za výkonem. A pokud jezdíš pravidelně na okruh, už jsi řešil brzdy a podvozek a chceš bejt rychlejší, tak by mě trochu zarazilo, že se ti zdá moc 15-20t za výkon. Jinak APR je opravdu špička ale myslím, že pokud by jsi o APR reálně přemýšlel, neptal by ses na ronnie fóru (jinak všechna čest). Pokud by jsi i tak chtěl trochu pošimrat motor a nechtěl se jinak moc starat doporučuju MTM (http://www.auto-isr.cz/cz/servis-a-sluzby-cenik-sluzeb), nebo ABT (http://www.porsche-smichov.cz/abt-sportsline).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tom3


PříspěvekZaslal: čt únor 02, 2017 12:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dik za prispevek, tankuju do toho jen 98 (vervu 100), olej klasika 5w40 shell. Jasny jak rikas, ja chtel napred investovat do oprav-uprav v motoru, hlavne to co se u nej nejvic kazi. Na okruh nejezdim, je to fakt (ted uz) jen vikendovka, na vejlety, ktera ceka az nebude snih
Chtel jsem tam prdnout taky cold air intake, vymenit svicky apod. jeste pred tim, nez bych to dal nekam na chip. Jsem porad na vazkach jestli jo nebo ne, ale tvuj prispevek mi spis pomohl k tomu minimalne pockat, az nebudu vedet co s penezma, coz se nikdy nestane..
Jsem jen takovej, ze me vykon auta brzo omrzi. Nastesti to nahrazuje u tohodle auta zvuk a prdy z DSG
_________________
"First they ask you why you do it, then they ask you how you did it."
"Chodil bys raději po ulici a lidem říkal, že zvedáš tunu a nevypadal tak, nebo bys raději donutil lidi přemýšlet o tom, kolik zvedáš, jen tím, jak vypadáš?‘" - buh vi kdo
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hulkie


PříspěvekZaslal: čt únor 02, 2017 12:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

DSG - podstatná informace. Suchá nebo mokrá? šest nebo sedm kvaltů?
Výkon auta lze navyšovat poměrně dobře, motor to ustojí, mám z dvoulitru 305 hp a nepozoruju žádný problém, nicméně slabým článkem je převodovka, nevím, kolik ustojí ta tvoje newtonmetrů. Na okruh to auto není, pro běžnou jízdu po okreskách v pohodě.
Mám racechip za 400 EURo a jsem naprosto spokojen. Jestli auto hrabe nebo ne mi je fuk, na zadokolce to ničemu nevadí, za volant to netahá, ale u předokolky by mohlo (bude) a příjemné to není. Jinak jezdím za 8.5 litru a určitě to nešetřím.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eSko
Naivka


PříspěvekZaslal: čt únor 02, 2017 1:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

db napsal:
Judson napsal:
db napsal:
U FoFo je bohužel 1.6TDCi asi nejhorší varianta. Máš 66kW, 74kW nebo 80kW? Aditiva můžou být k užitku spíš jako prevence zanášení vstřiků atp. V závislosti na tom co tankuješ ti můžou mírně zlepšit emise, ale v nepůjde o nic zásadního. Delší projížďka v otáčkách může pomoci s vypálením DPF filtru, ale jestli běžně jezdíš dálky, tak ti ani to asi moc nepomůže. Našla něco diagnostika? Necuká ti to v nějakých otáčkách? Dělal už jsi něco s DPF filtrem- měnil, repasoval? Tam bych viděl problém.


Mam jen 66kW. Vecinou jezdim v kuse 30km do prace a z prace.
V otackach nikdy, spise do 2000 s hodne lehkou nohou na plynu.
Pred asi mesicem jsem vrazil 17tic do opravy a udrzby, rozvody, pruziny, olej a menily se celkem 4 filtry z cehoz jeden stal dokonce 2000, ale nevim vubec jake )
Nez dat 500 za nejaky adituvum , radsi bych to dal bokem u mereni emisi (i kdyz to uz se asi nedela.)


66kW je nejlepší možnost z 1.6TDCi, protože nemá filtr pevných částic (DPF)a je nastavený na odpovídající výkon. Jednou za čas je opravdu dobré projet diesel ve větších otáčkách. V tvém případě při 140000km by měli být vstřiky i celá palivová soustava celkem v pohodě. Klasicky se mění kabinovej, palivovej, olejovej a vzduchovej filtr, nejdražší je palivovej, ale i originál (ktrej bych doporučoval) stojí kolem litra, tak tě asi natáhli, ale to je normální (bohužel). Aditivum klidně použij, jednou za čas je to dobrý. Jestli je auto jinak OK a jestli nemáš známé, tak bych vzal kvalitní naftu, nebo přidal aditivum, projel to ve vyšších otáčkách, smazal chybové kódy z paměti diagnostiky a hurá na emise se zahřátým motorem samozřejmě. Ale když se zeptáš v nejbližším neautorizovaným autoservisu jestli by ti s tím nezajeli udělat technickou a emise… že nemáš čas… tak to obvykle stojí o 500 až 1000 víc no.
A pokud budeš někdy dávat Aditiva, je lepší nalít je do nádrže a pak hned natankovat lépe se to smíchá než při nalití po natankování.


Dovolím si nesouhlasit - aditiva jednou za čas nic moc neudělají, nejlépe dávkovat pořád, hlavně do dnešní neaditivované nafty. Pokud auto na lepší naftu málokdy jezdilo, nebo nelilo se do něj aditivum pravidelně, tak ty benefity se projeví klidně až v průběhu několika měsíců.
Nicméně hnus nafta + aditivum stále nebude lepší kombinace než superprémiové nafty, jejichž kvalita je už od prvopočátku někde jinde. A co se týče míchání, takový malý tip: nalít aditivum rovnou do pistole před tankování. :-)
_________________
"Ti, kteří si myslí, že nemají čas na tělesná cvičení, si budou muset dříve či později najít čas pro nemoc." Edward Stanley
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Supplementy pro auto Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: