Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: čt únor 09, 2017 4:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

hlásím se po delší době zase
o víkendu na mě padla nějaká viróza
v pondělí jsem nebyl cvičit protože jsem seděl v práci cca do 19:30 a už nebyla síla ani energie

úterý 7.2.2017
1.zkoušel jsem nějaký dřepy, ale z nějakýho důvodu jsem měl úplně rozbitý nohy a nešlo to rozcvičit, u ultra pomalé a bolestivé pětky se 110kg jsem se rozhodnul, že na to seru, zbytek tréninku super rychlá pumpovačka vršku
2.bench - 4x8x75kg, 2x8x80kg, 2x7x80kg
3.přítahy s T-osou s oporou hrudníku - 6x10x60kg
4.tlaky s jednoručkama na šikmý lávce - 6x15
5.stahování kladky na prsa - 6x15
6.tlaky s ručkama v sedě - 6x15
7.přítahy na stroji v sedě - 5x10


dnes 9.2.2017
1.dřep - 8x30, 7x50, 5x70, 5x90, 5x110, 3x130, 3x150 (SBD), 1x170, 1x180 (pásek), 4x10x135kg - tentokrát zvítězila vůle nad hmotou, bylo to těžký, pátou plánovanou sérii už bych nedal, nejsem úplně zdravej a projevuje se to na regeneraci
2.předkopy jednonož - 4x12-16opáček
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne únor 12, 2017 6:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

10.2.2017

1.čelní dřep - 6x20, 6x30, 6x45, 6x60, 6x75, 3x6x85, 6x95
2.tahy klasikou - 6x60, 5x90, 5x120, 4x10x140
3.tlaky s jednoručkama+upažování v předklonu - 7x10
4.zakopávání - 4x12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: ne únor 12, 2017 7:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Desiatky na mŕtvole, ešte k tomu klasika... Ty si vieš spríjemniť tréning, človeče
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne únor 12, 2017 8:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mě sumo teď vůbec nejde nechápu proč, upřímně ty tahy byly mnohem příjemnější než ty čelní dřepy.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po únor 13, 2017 11:23 am    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
Mě sumo teď vůbec nejde nechápu proč...


to taky nechápu... sumo a Pajas patřily vždy k sobě... měl jsi tu techniku tak pěkně "pod kůží"... tak ať je to brzo zpět! ;)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út únor 14, 2017 9:37 am    Předmět: Odpovědět s citátem

13.2.2017

1.pauzovaný dřep - 5x30, 5x35, 5x55, 5x75, 5x95, 5x115, 5x135, 4x5x150 (SBD, bez pásku)
2.bench - 8x30, 8x45, 8x60, 6x75, 4x8x80kg,
3.sumo - rychlost a technika - 5x70, 3x100, 3x3x130, 3x3x150, 2x3x170kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st únor 15, 2017 10:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

15.2.2017

1.dřep - up to 1x190kg s páskem - přiznám se bez mučení neměl jsem dneska koule na to odjet desítkové série
2.shyby na stroji - 10x10
3.incline tlaky s jednoručkama - 8x15 - na vrcholu 4x15x25kg
4.přítahy spodní kladky v sedě - 6x12
5.tlaky s VČ za hlavou - lehce - 8x8-10 opáček
6.delt deck - zadní ramena - 4x15
7.zakopávání v leže - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá únor 17, 2017 5:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

17.2.2017
kardio-homo trénink

1.dřep - 2x6x30, 6x50, 6x75, 6x95, 6x115, 6x135, 3x10x145kg (SBD, no belt) -
2.bench - dynamické pětky s postupným přihazováním po 10kg kam to půjde - 5x30, 5x40, 5x50, 5x60, 5x70, 5x80, 4x5x90 - dobré, minule mě při benchi tahalo rameno, dneska to bylo gut
3.mrtvola klasika - 5x75, 5x105, 5x135, 4x10x150kg bez pásku
4.zákopy - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po únor 20, 2017 11:40 am    Předmět: Odpovědět s citátem

19.2.2017

1.pauzovaný dřep - 5x20, 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 5x110, 5x130, 5x150 (SBD), 3x160 (no belt), 3x160 (pásek)
2.sumo technika - 5x60, 5x90, 3x120, 3x3x140, 3x3x160, 3x3x180 - 160kg byla ještě dobrá dynamika, 180 už tak dobře nešlo
3.tlaky s jednoručkama v sedě - 15x5kg, 15x10kg, 15x15kg, 15x20kg, 3x13x22,5kg
4.upažování v předklonu - 10x5kg, 10x10kg, 10x15kg, 3x10x17,5kg, 10x15kg
5.předkopy jednonož - 3x15 - zajímavý je, že všechny dřepy tahám spíš přes levou nohu, ale na předkopech je to od dost slabší noha
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út únor 21, 2017 5:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

21.2.2017

1.bench - 6x20, 6x30, 6x40, 6x50, 6x60, 6x70, 6x80, 3x8x85, 1x8x90kg - při posledním opakování s 90kg mi ujela levá lopatka a dotlačil jsem to na prasáka, zatím nic nebolí, rameno drží, tak snad se konečně dostanu do nějaký tlakovací pohody
2.přítahy v předklonu - 10x60, 10x70, 2x8x80, 5x8x85kg
3.tlaky s VČ v sedě za hlavou - 2x10x20kg, 10x30kg, 4x10x40kg - spíš rehabilitační protažení ramen
4.upažování v předklonu s jednoručkama - 8x15x12,5kg
5.přítahy s osou a s oporou hrudníku - 5x8
6.stahování kladky na hrudník - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt únor 23, 2017 3:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

23.2.2017

1.dřep - tak nejdřív jsem psychicky vyhořel na dřepech - jen do 1x180kg bez pásku, ale všechno špatně
2.mrtvola klasikou - 5x70, 5x110, 3x130, 3x150 (úplně brutální raketa), 10x160kg (pohoda), 10x170kg (trochu uz jsem se zadýchal), 8x180 (vytuhnul jsem, asi bych to dorval na desítku, ale na prasáka a to se mi nechtělo) - všechno bez pásku
3.čelní dřepy technika - 3x20, 3x30, 3x40, 3x50, 3x60, 3x70, 3x80, 3x90, 4x90, 5x90, 6x90, výměna bot s plochou podrážkou za vzpěračky 1x90, 3x90, 4x90, 5x90, 4x90, 6x90 (s páskem) - plochý boty mají tu výhodu, že docela dost zátěže přebírá prdel a hamy a dřepy jsou lehčí, ovšem chybí mobilita a při stoupající únavě u high reps sérií se mi bortí vrchní záda a nemůžu dýchat, vzpěračky jsou ok z hlediska lepší techniky dřepu, ale zátěž jde strašně do kvadricepsů a to je pro mě likvidační
4.zákopy - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: čt únor 23, 2017 3:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Teda kámo, tie desiatky na mŕtvolu, klobúk dole. Nedávno som také skúšal a obdivujem, že si sa dokopal k viacerým takým sériám. Ja som po prvej bol zrelý na sprchu a čau domov.
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
g_dgrim
Moderátor


PříspěvekZaslal: čt únor 23, 2017 6:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
23.2.2017
3.čelní dřepy technika - 3x20, 3x30, 3x40, 3x50, 3x60, 3x70, 3x80, 3x90, 4x90, 5x90, 6x90, výměna bot s plochou podrážkou za vzpěračky 1x90, 3x90, 4x90, 5x90, 4x90, 6x90 (s páskem) - plochý boty mají tu výhodu, že docela dost zátěže přebírá prdel a hamy a dřepy jsou lehčí, ovšem chybí mobilita a při stoupající únavě u high reps sérií se mi bortí vrchní záda a nemůžu dýchat, vzpěračky jsou ok z hlediska lepší techniky dřepu, ale zátěž jde strašně do kvadricepsů a to je pro mě likvidační


Tebe by prospelo tak 4 mesiace robit len celnaky + kolena dopredu + vzpieracske topanky :)
_________________
JOGUBELLA! NOVÝ ŘASOVÝ JOGURT S EXTRA VELKÝMI KOUSKY TYKADEL! VAŠE ZAŽÍVÁNÍ SE VÁM ODMĚNÍ - KLINICKY TESTOVÁNO! JAKÝ DOVNITŘ, TAKOVÝ VEN!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt únor 23, 2017 6:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

g_dgrim napsal:
spekounP napsal:
23.2.2017
3.čelní dřepy technika - 3x20, 3x30, 3x40, 3x50, 3x60, 3x70, 3x80, 3x90, 4x90, 5x90, 6x90, výměna bot s plochou podrážkou za vzpěračky 1x90, 3x90, 4x90, 5x90, 4x90, 6x90 (s páskem) - plochý boty mají tu výhodu, že docela dost zátěže přebírá prdel a hamy a dřepy jsou lehčí, ovšem chybí mobilita a při stoupající únavě u high reps sérií se mi bortí vrchní záda a nemůžu dýchat, vzpěračky jsou ok z hlediska lepší techniky dřepu, ale zátěž jde strašně do kvadricepsů a to je pro mě likvidační


Tebe by prospelo tak 4 mesiace robit len celnaky + kolena dopredu + vzpieracske topanky :)


To máš úplnou pravdu, ovšem těm kolenům se to zrovna moc nelíbí, respektive vazy kolem kolen se ozývají.
Koupil jsem ADIDASKY, který mají vyšší podpatek než moje starý Do-winky, nutěj mě i při normálním dřepu jít víc do kolen, ale nemůžu s nima trénovat ani normální dřep pořád, protože mě kolena někdy před 14 dny začaly bolet, takže točím ob trénink boty a styly dřepu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt únor 23, 2017 6:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

decarabas napsal:
Teda kámo, tie desiatky na mŕtvolu, klobúk dole. Nedávno som také skúšal a obdivujem, že si sa dokopal k viacerým takým sériám. Ja som po prvej bol zrelý na sprchu a čau domov.


carabasi, žádnej zázrak, potřeboval jsem si trochu spravit chuť po těch dřepech.
180kg po desítkách bych měl dávat s přehledem a ne že u toho vytuhnu.

Snažím se jet teď deadlifty pokud možno technicky a negrindovat.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum