Neúspěšná snaha hubnout


Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Neúspěšná snaha hubnout  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Neúspěšná snaha hubnout
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pr!nc


PříspěvekZaslal: út únor 21, 2017 1:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

KrystofK napsal:
Já jsem laik a neodvážím se s tebou v tomhle ohledu vést diskusi, protože na to fakticky nemám ani právo. A co je hlavní, já doufal, že z toho vizní (nechci aby to vypadalo, že házím zpátečku a měním názory, ty platí a budu si stát za svým), že tam hraje roli x dalších mnohokrát důležitějších faktorů, viz skladba, správný výdej a prakticky 1 člověk z milionu dokáže s kaloriema správně pracovat a jsem přesvědčen, že tohle je slepá ulička, kor na diksusním fóru, kde se radí začátečníkům plná zcestnost. Nepopírám fyzikání zákony, jsem ale zásadně proti tomu stavět protokoly na kaloriích.


Je sice hezké, že tady zmiňuješ další faktory a celou problematiku chceš zasadit do širšího kontextu (asi máš na mysli např. střevní mikroflóru, hormony a další věci), ale jsem přesvědčen o tom, že u průměrného člověka tu nejdůležitější roli hrají právě ty kalorie, ať se to vyznavačům např. LCHF diet a jejich pohádkám o zlém inzulinu líbí nebo ne.
Samozřejmě nemá smysl po celý život všechno odvažovat a počítat si kalorie, ale jak píše Esko, v začátcích si vážit porce člověku pomůže otevřít oči, aby si uvědomil, jak velké porce jsou pro něj adekvátní. Já, když jsem začínal cvičit, jsem prostě jedl málo a až vážení porcí mi pomohlo si uvědomit, jak velké porce bych měl jíst.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis


PříspěvekZaslal: út únor 21, 2017 8:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pr!nc napsal: