db - cvičení


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - db - cvičení  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> db - cvičení
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
db



Založen: 12. 11. 2014
Příspěvky: 309

PříspěvekZaslal: so březen 04, 2017 1:46 am    Předmět: trénink 3.3.2017 Odpovědět s citátem

Tak jsem se rozhodl, potřebuju změnu. Zítra vyzkouším max na bench, pozítří max v dřepu a tahu a za 14 dní začnu fomina... Musím zesílit. Ty dva týdny do začátku této silové rutiny pojedu jen pumpovací cviky jak buzna ale mám na to teď náladu.

22hod 18°C
1) nohy - dřepy 2x 8x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x110kg, 6x120kg , 6x130kg, 3x140kg, 3x 6x110kg
- předkopávání 6x 10 opakování
- zakopávání 6x 10 opakování
- dřepy 3x 10x70kg

2) lýtka - výpony s obouručkou 8x 30x70kg

3) břicho - sklapovačky bez zapřených nohou, šikmé částečné sklapovačky

Trénink mě zase v podstatě zklamal, ale jedu dál. Věřím v Fomina
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
db



Založen: 12. 11. 2014
Příspěvky: 309

PříspěvekZaslal: ne březen 05, 2017 1:19 am    Předmět: trénink 4.3.2017 Odpovědět s citátem

Nic moc, nějaká práce a myšlenky bůh ví kde.

22hod 17°C
1) prsa - bench 3x 10x40kg, 6x50kg, 6x60kg, 6x70kg, 4x75kg, 3x80kg, 1x85kg, 1x90kg, 4x 10x60kg
- peckdeck 3x 26 opakování

2) ramena - tlaky v sedě jednoručky 3x 10x10kg, 8x10kg /mám prostě ramena- speciálně to levý na hovno/

3) paže - biceps zdvih jednoručky 3x 12x10kg
- triceps tlak jednoručky 4x 12x10kg

4) břicho - přímé sklapovačky bez zapřených nohou, přítahy nohou ve visu

Tak na fomina si budu počítat max bench 90kg. Bída no.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
db



Založen: 12. 11. 2014
Příspěvky: 309

PříspěvekZaslal: po březen 06, 2017 4:24 pm    Předmět: trénink 5.3.2017 Odpovědět s citátem

20hod 19°C
1) nohy - dřepy 2x 8x70kg, 3x80kg, 3x90kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 1x140kg, 1x150kg, 1x160kg jo, to mě v podstatě potěšilo vzhledem k současnému stavu

2) ramena - tlaky v sedě jednoručky 8x 10x10kg

3) záda - sumo tah 2x 8x70kg, 3x80kg, 3x90kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 1x150kg, 1x160kg, 0x170kg blbý no doufal jsem že to půjde, můžu se vymlouvat že mám unavený záda... ale spíš jsem prostě slabej no
- přítahy kladky úzký úchop 6x 10 opakování

4) břicho - sklapovačky bez zapřených nohou, šikmé částečné sklapovačky

Tak na fomina nechám max 160kg dřep i tah... stejně je to dost náročné na záda tak snad je to dobře. Podsadím 20% u všeho. Jinak teď asi dva tejdny volnější pumpovací tréninky...jestli vůbec, je mi divně furt nějak na prd. Blbě a málo spím. Chci bejt v cajku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
db



Založen: 12. 11. 2014
Příspěvky: 309

PříspěvekZaslal: ne březen 19, 2017 8:29 pm    Předmět: trénink 19.3.2017 Odpovědět s citátem

Tak už je to 14 dní bez tréninku. Skolila mě nemoc, tak sem žral prášky, chodil do práce, žral další prášky... no na prd. Dnes za občasného odkašlávání jen takový rozcvičovací trénink. Sem skleslej, co mě bolelo nepřestalo a co bylo v pohodě teď bolí.
Trénink netřeba rozepisovat... nějaký dřepy, bench, paže. Od zítra, bych měl zase normálně cvičit.
Jinak vás tu sleduju a ste borci.


Zajímavý video, co vše genetika dokáže. Škoda že jsem zrovna já taková sračka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
db



Založen: 12. 11. 2014
Příspěvky: 309

PříspěvekZaslal: po březen 20, 2017 11:32 pm    Předmět: trénink 20.3.2017 Odpovědět s citátem

Dnes zase jen takový šnečení.
Dřepy, záda, ramena
Aktuální BW 90kg, píšu jen pro můj přehled. Seriozní tréninky snad od zítra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
db



Založen: 12. 11. 2014
Příspěvky: 309

PříspěvekZaslal: út březen 21, 2017 11:46 pm    Předmět: trénink 21.3.2017 Odpovědět s citátem

20:30 19°C

1) záda - obráceně peckdeck 6x 10 opakování
- sumo tah 2x 8x70kg, 8x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x110kg, 6x120kg, 6x130kg, 3x 6x110kg
- přítahy kladky /veslování/ úzký úchop 6x 10 opakování

2) cosi - zdvíhání 20kg kotouče ze země nad hlavu 6x 10 opakování

3) lýtka - výpony jednoručky 6x 10 opakování

4) břicho - přímé sklapovačky bez zapření nohou, šikmé částečné sklapovačky

Tak nějak to šlo, pocitově bez života.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
db



Založen: 12. 11. 2014
Příspěvky: 309

PříspěvekZaslal: st březen 22, 2017 11:53 pm    Předmět: trénink 22.3.2017 Odpovědět s citátem

20:30hod 18°C

1) prsa - bench 2x 10x60kg, 2x 8x70kg, 4x 4x75kg, 4x 8x60kg

2) nohy - dřepy 3x 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 8x90kg, 6x100kg, 4x110kg

3) záda - přítahy kladky 4x 12 opakování

4) paže - biceps zdvih jednoručky 2x 10x12,5kg, 4x 8x15kg, 2x 14x10kg

5) břicho - sklapovačky bez zapřených nohou, šikmé částečné sklapovačky

Docela mě to dnes bavilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - db - cvičení Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum