začátečník - trénink


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - začátečník - trénink  Úvodní stránka -> Začátečníci -> začátečník - trénink
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Souča


PříspěvekZaslal: ne březen 20, 2016 6:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

aha :D a teda napadá někoho něco ohledně té nynější otázky?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Souča


PříspěvekZaslal: st březen 23, 2016 10:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Bylo by to třeba takhle ideální? Cíl je hubnout a mít základní sílu.

Po: Trénink A
Út: Běh 1 hodina
St: Volno
Čt: Trénink B
Pá: Volno
So: Běh 1 hodina
Ne: Volno

Trénink A
Dřep 5x5
Benchpress 5x5
Přítahy velké činky v předklonu 5x5

Trénink B
Mrtvý tah 5x5
Benchpress 5x5
Overhead press 5x5

Do školy a na trenály ještě jezdim na kole do kopce.
Benchpress 2x, protože prsa jsou moje velká slabina a vůbec se to nechce hnout z místa.

Jsem vděčnej za kažou radu :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: st březen 23, 2016 10:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Misto benchce dej bradla,
Ale lepsi by bylo trening 3* tydne a mezitim intervaly..
Pripadne zagoogluj na freimenova korte
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Souča


PříspěvekZaslal: po březen 28, 2016 6:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov: o tom jsem právě psal na předchozí straně, já korte cvičil, pak to 5x5, obojí v dietě a už je to prostě moc a chce to změnu.. nejde cvičit těžký silový trénink 3x týdně donekonečna, a už vůbec ne když chci zařadit běh.. ale nějak to už vymyslim sám
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: po březen 28, 2016 7:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm, a zkusil sis vygooglovat freimenuv korte,nebo jsi cetl korte a hoditl to za hlavu?
A ze nejde zaradit silovy trening a behat?
Bez do haje!
Dva roky zpatky jsem behal 3* tydne po 16km kolem 75minut a do toho silove trenoval
A dal se rano odbehnput pulmataton a odpoledne davat tezke drepy
Jde jenom o to chtit a mit dobre udelany trening
Naopak,trezky silovy trening nevycerpa tolik zasoby glykogenu jako objemovy a beh uze byt regenerace...
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Souča


PříspěvekZaslal: po březen 28, 2016 10:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
Hm, a zkusil sis vygooglovat freimenuv korte,nebo jsi cetl korte a hoditl to za hlavu?
A ze nejde zaradit silovy trening a behat?
Bez do haje!
Dva roky zpatky jsem behal 3* tydne po 16km kolem 75minut a do toho silove trenoval
A dal se rano odbehnput pulmataton a odpoledne davat tezke drepy
Jde jenom o to chtit a mit dobre udelany trening
Naopak,trezky silovy trening nevycerpa tolik zasoby glykogenu jako objemovy a beh uze byt regenerace...


ano jel jsem freimenovo korte, jinak v jinym topicu si zase psal, že odpočinkový den má být prostě odpočinkový.. jasně že všechno jde, ale mně přece nejde o to se co nejvíc strhat ale dlouhodobě udržet rozumnej trénink a rozumný hubnutí... všem se tady všude radí, jak méně je více a není potřeba strávit všechen čas drcením svalů a pak se zase tvrdí něco jinýho
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel Rob


PříspěvekZaslal: út duben 18, 2017 5:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Chci se zeptat, ten trénink pro začátečníky, co je tady napsaný 3x týdně, bude to dobrá volba i když nejsem už úplně začátečník, ale cvičím asi rok ? BTW: (není v tom týdnu jen 1 cvik na biceps málo ?)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bosi


PříspěvekZaslal: st duben 19, 2017 2:54 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pavel Rob napsal:
Chci se zeptat, ten trénink pro začátečníky, co je tady napsaný 3x týdně, bude to dobrá volba i když nejsem už úplně začátečník, ale cvičím asi rok ? BTW: (není v tom týdnu jen 1 cvik na biceps málo ?)


Po roce cviceni jsi jeste zacatecnik, smir se s tim. Vyjimku tvori par supertalentu, ktery po roce ci dvou dorazi na soutez a tu vyhrajou. U tech ale zas tak nezalezi co cvici, protoze rostou ze vseho :). Podivej se do zrcadla a priznej si, jak to opravud je.

Zadny cvik na biceps neni malo. Pokud chces oslnovat devcata na plovarne, ci v tesnem tricku na diskosce, tak ti nikdo nemuze branit ho cvicit casteji, ale uprimne, ruce porostou ze vsech ostatnich cviku stejne tak jako poroste zbytek tela, pokud budes mit spravnou stravu, nepodcenis regeneraci (hlavne spanek) a budes dodrzovat dalsi hromadu detailu.
Navic, velke ruce dela spise triceps ...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: st duben 19, 2017 6:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pavel Rob napsal:
Chci se zeptat, ten trénink pro začátečníky, co je tady napsaný 3x týdně, bude to dobrá volba i když nejsem už úplně začátečník, ale cvičím asi rok ? BTW: (není v tom týdnu jen 1 cvik na biceps málo ?)


uz to tu sice mas
ale ne, FB klidne i po X letech a vzdycky bude dobre
a jednou tydne biceps staci
dostava dost zabrat u vsech pritahovych cviku
jako jsou shyby nebo pritahy (jednorucky, v predklonu...)
pripadne dej tri rychle serky po kazdem dni, ja to tak treba delam, cvicim FB po, st, pa a seriema na biceps atriceps koncim
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavel Rob


PříspěvekZaslal: so duben 22, 2017 12:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
Pavel Rob napsal:
Chci se zeptat, ten trénink pro začátečníky, co je tady napsaný 3x týdně, bude to dobrá volba i když nejsem už úplně začátečník, ale cvičím asi rok ? BTW: (není v tom týdnu jen 1 cvik na biceps málo ?)


uz to tu sice mas
ale ne, FB klidne i po X letech a vzdycky bude dobre
a jednou tydne biceps staci
dostava dost zabrat u vsech pritahovych cviku
jako jsou shyby nebo pritahy (jednorucky, v predklonu...)
pripadne dej tri rychle serky po kazdem dni, ja to tak treba delam, cvicim FB po, st, pa a seriema na biceps atriceps koncim


Ok díky a ty tři rychle serky, to myslíš tak že i když třebas v tom plánku biceps není, tak na konci si hodím rychlé 3 série třebas scotovy lavice ?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - začátečník - trénink Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum