Staro/Nový trénink !!


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Staro/Nový trénink !!  Úvodní stránka -> Trénink -> Staro/Nový trénink !!
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: so březen 11, 2017 9:33 am    Předmět: Odpovědět s citátem

uber cviky na prsa, staci dva
vynech kladku za hlavu, a iklidne i pred a delej shyby
i na zada staci dva cviky
stejne jako na ramena, na ruce jenom po jednom
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kovyx


PříspěvekZaslal: so březen 11, 2017 11:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Návrhy na úpravy? něco přidat? něco ubrat?


Ty se toho splitu nevzdáš, co?
Přidávej a ubírej po 1 cviku a on ti to za měsíc někdo konečně schválí.
Proč se vůbec bráníš celému tělu? Myslíš, že je to pro začátečníky? To teda patří 90% powerlifterů do skupiny začátečníků. S frekvencí 3x týdně je to nejlepší řešení.
Ještě se dá teda dřep+bench, mrtvola, dřep+bench nebo spodek vrch fullbody.

ale jestli chceš mermomoci procvičit partii 1x týdně, aby jsi nebyl moc velkej tak jeď podle tohodle.


Tlaky
Bench Press – 5x5 (stačí tři rozcvičné série: 1x10 – lehce, ne do selhání, 1x5 a 1x3)
Military Press – 5x10 (bez rozcvičení, rovnou pracovní série, váhy kolem 60 % maxima na 1 opakování)
Kliky na bradlech – 5x10-15 (intuitivní zatížení)
Pullover – 5x10-15
+ volný izolovaný cvik na hrudník (rozpažování), ramena (upažování) nebo triceps (extenze): 1 série s 20-50 opakováními

Tahy
Mrtvý tah – 5x5
Přítahy v předklonu – 5x10
Shyby – 5x10-15
Bicepsový zdvih s velkou činkou – 5x10-15
+ krčení ramen nebo farmers walk: 1 série do absolutního selhání
Nohy

Dřepy – 5x5
Leg Press – 5x10
Výpady v chůzi – 5x10-15 (postupně lze dělat třeba 50 či více výpadů na každou nohu v kuse, na jeden zátah)
Výpony vestoje – 5x10-15
+ těžký cvik na břicho – rolování kolečka, zkracovačky s kladkou v kleče apod.

Trénink je zkopírovaný ze stránky body-test.cz a vytažený ze článku "nejjednodussi-split-vsech-dob" tak si ho přečti.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bc.Kalyn


PříspěvekZaslal: so březen 11, 2017 11:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Kovyx napsal:


ale jestli chceš mermomoci procvičit partii 1x týdně, aby jsi nebyl moc velkej tak jeď podle tohodle.
[/size][/b]


Je to koncipované PO/ČT, ÚT/PÁ, ST/SO.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bc.Kalyn


PříspěvekZaslal: so březen 11, 2017 11:30 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
uber cviky na prsa, staci dva


Radši se vzdát Peck-Decku a nechat bench hlavou nahoru s úzkým úchopem, nebo naopak

Peter Ustinov napsal:

stejne jako na ramena, na ruce jenom po jednom


Military pressy a Arnoldy žároveň je asi zbytečné, co? Co radši nechat?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kovyx


PříspěvekZaslal: so březen 11, 2017 11:49 am    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Je to koncipované PO/ČT, ÚT/PÁ, ST/SO.


Jeď to třeba PO, ST a PÁ. Co pořád řešíš?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bc.Kalyn


PříspěvekZaslal: so březen 11, 2017 11:58 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Kovyx napsal:
citace:
Je to koncipované PO/ČT, ÚT/PÁ, ST/SO.


Jeď to třeba PO, ST a PÁ. Co pořád řešíš?


Že nejde o procvičení partie 1x týdně jak píšeš, nýbrž 2x
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: so březen 11, 2017 4:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Bc.Kalyn napsal:
Peter Ustinov napsal:
uber cviky na prsa, staci dva


Radši se vzdát Peck-Decku a nechat bench hlavou nahoru s úzkým úchopem, nebo naopak

Peter Ustinov napsal:

stejne jako na ramena, na ruce jenom po jednom


Military pressy a Arnoldy žároveň je asi zbytečné, co? Co radši nechat?


tezky bench s jednoruckama, bench hlavou nahoru, peddeck
military je zaklad, pak neco na boky a na zadni stranu

poslal jsem PM
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bc.Kalyn


PříspěvekZaslal: út březen 14, 2017 4:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
Bc.Kalyn napsal:
Peter Ustinov napsal:
uber cviky na prsa, staci dva


Radši se vzdát Peck-Decku a nechat bench hlavou nahoru s úzkým úchopem, nebo naopak

Peter Ustinov napsal:

stejne jako na ramena, na ruce jenom po jednom


Military pressy a Arnoldy žároveň je asi zbytečné, co? Co radši nechat?


tezky bench s jednoruckama, bench hlavou nahoru, peddeck
military je zaklad, pak neco na boky a na zadni stranu

poslal jsem PM


Petře, jak jsi na tom vlastně aktuálně ty? Jak dlouho cvičíš, v jaké intenzitě a jaký je tvůj tréninkový plán?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: pá březen 17, 2017 12:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Bc.Kalyn napsal:

Petře, jak jsi na tom vlastně aktuálně ty? Jak dlouho cvičíš, v jaké intenzitě a jaký je tvůj tréninkový plán?


1. nevim, co presne myslis
2. cca 18 let (ale prvnich pet bych nebral uplne vazne, to byly splity typu prsa+biceps a nohy mam dobre z behani :D )
3. spis nizsi s vetsim objemem treningu
4. http://forum.ronnie.cz/post1235841.html#1235841
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
janko18


PříspěvekZaslal: čt duben 27, 2017 5:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hlavne nepočúvaj Kovyxe ,to je ťažký debil a pacient.Na body-teste si písal log,kde nerobí bench press ani so 120 kg a skúša ľuďom radiť,šašo.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: čt duben 27, 2017 10:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

janko18 napsal:
Hlavne nepočúvaj Kovyxe ,to je ťažký debil a pacient.Na body-teste si písal log,kde nerobí bench press ani so 120 kg a skúša ľuďom radiť,šašo.



tiez nerobim bench ani so 120
nemozem tedy radit?
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Staro/Nový trénink !! Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum