Trénink celého těla



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Trénink celého těla  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Trénink celého těla
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Rostoucí sval


PříspěvekZaslal: pá duben 07, 2017 8:23 am    Předmět: Trénink celého těla Odpovědět s citátem

Rostoucí sval se rozhodl procvičit třikrát do týdne svaly celého těla, a to zejména s vlastní váhou, nevylučuje však přidaná závaží a pozdější návštěvu skutečné posilovny. Zatím cvičí doma a ve venkovní posilovně v parku.

Je muž, běloch, 24 let, 94 kil, a chce zlepšit držení těla a získat sílu a nějakou hmotu.

04.04.2017
Kozy
Kliky na bradlech - 10, 8, 5, 5

Hřbet
Shyby - 8, 6, 5, 4 (s dopomocí země mezi jednotlivými opakováními)
Veslo s vlastní vahou - 10, 10, 10, 12
Přítahy z lehu - 10, 10
Kladka s vlastní vahou - 10, 10, 10, 8

Ramena
Rozpažování - 4×10×5 kg

Pazoury
Bicák s JČ - 20×5 kg (a pak už nic, po shybu to nešlo)

Panděro
Zved nohou ve visu - 10, 8, 8, 10, 8, 8, 8

Rozhodně se nevyprdnu na nohy, ale měl jsem minulého dne složitý výstup, a tak převelice bolely, že si je dám příště.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rostoucí sval


PříspěvekZaslal: pá duben 07, 2017 8:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

06.04.2017

Kozy
Kliky na bradlech - 10, 8, 6, 6
Kliky hlavou nahoru - 4×10 (to jest kliky nohama na zemi a rukama na příčce několik cm nad zemí)

Hřbet
Shyby - 5, 5, 4, 2 (po předchozím tréninku bolel sval, šlo to méně; shyby s dopomocí země)
Přítahy z lehu - 10, 8, 7, 8
Veslo s vlastní vahou - 15, 12

Panděro
Lehsedy na lavici - 10, 8, 6

Haksny
Vejpady - 4×8 střídavých vejpadů s celkovou 10 kg zátěží

Ramena
Tlaky s JČ - (15, 15, 12, 10)×5kg
Přítahy JČek k bradě - 4×10×5kg (v každé ruce, logicky)

Pazoury
Jedenadvacítka na biceps - 4×21×5 kg JČ (chtěl jsem původně shyby úzkým střídavým úchopem, ale po zádech už to nešlo ani jednou)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rostoucí sval


PříspěvekZaslal: pá květen 05, 2017 9:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

08.04.2017

Kozy
Kliky na bradlech - 10, 8
Obyč kliky - 10, 10

Hřbet
Shyb - 6, 5, 4, 4

Haksny
Výpady s JČ - 8, 8, 8, 8

Tento trénink byl naprosto tragický, únava po předchozích dvou, svalovka, bolest hrudní kosti z příliš úzkých bradel... A spousta otravných puberťáků vůkol stanovišť venkovní posilovny.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rostoucí sval


PříspěvekZaslal: pá květen 05, 2017 9:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

10.04.2017

Hřbet
Shyb - 6, 6, 5, 5
Přítahy z lehu - 8, 7, 7, 6

Kozy
Superserie klik hlavou dolů/nahoru - 12/10, 8/7, 4/7, 4/7

Panděro
Zved nohou ve visu - 10, 8, 8, 8

Ramena
Přítahy JČ k bradě - 12, 12, 12, 12 × 5
Upažování - 10, 8, 8, 8 × 5

Pazoury
Superserie kladivo/podhmat - 12/12, 10/10, 8/8, 6/6 × 5
Triceps za hlavou/kikbek - 10/10, 10/10, 8/8, 6/8 × 5

Daleko lepší než minule, ale hrudní kost stále bolí, tak bradla nebyla, haksny šíleně bolí z výpadů, nešly cvičit (nešlo si ani sednout na záchod, natož dřepovat nebo vypadávat).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rostoucí sval


PříspěvekZaslal: pá květen 05, 2017 9:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

12.04.2017

Hřbet
Shyb - 7, 6, 5, 5, 4
Veslo BW - 14, 14
Kladka BW - 14, 14, 14, 12

Kozy
Kliky na bradlech - 8 (AU!!!!)
Kliky hlavou dolů - 12, 12, 10, 8, 6
Kliky hlavou nahoru - 10, 10, 10

Panděro
Zved nohou ve visu - 12, 10, 8, 8

Docela zabijácký, doplňkový cviky už nešlo, hrudní kost stále bolí, nejde cvičit bradla, ale ostatní OK.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rostoucí sval


PříspěvekZaslal: pá květen 05, 2017 9:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

14.04.2017

Hřbet
Paralelní shyb - 7, 5
Shyb - 5, 4
Přítahy z lehu - 10, 10, 8, 8
Kladka BW - 12, 12, 12, 12

Kozy
Superset hlavou dolů/nahoru - 16/10, 11/8, 7/6, 6/6

Haksny
Dřepy s výskokem

Celkem malý objem tréninku, ale nový cviky na záda, hrudní kost stále bolí a opilí puberťáci okolo už mne fakt serou!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rostoucí sval


PříspěvekZaslal: pá květen 05, 2017 9:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

17.04.2017

Haksny
Vejpady - 10, 8, 8, 8 × 5

Kozy
Kliky na bradlech - 12, 10, 10, 8, 6, 4, 4, 4

Hřbet
Shyb - 10, 8, 8, 8

Ramena
Tlaky s JČ - 15, 12, 12, 10 × 5
Přítah k bradě - 10, 10, 10, 10 × 5

Pazoury
Jedenadvacítka na bicák - 4 série

Tímto dnem končí fullbody trénink ve venkovní posilovně. Zaprvé se chci posunout někam dál a zadruhé už mne opravdu vytáčí banda bastardů, co si jde posedět na posilovací stanoviště, pokecat u otevřené plechovky bráníka (jo, taky si dám pivo a rád, ale sem to nepatří) a smát se cvičícím lidem. Když jim řeknete, že byste si rádi zacvičili na tomto stroji/stanovišti, je to bez reakce. Musel bych je uchopit do pazour a to se mi vážně nechtělo. Přesouvám se do posilovny a končím zároveň tento tréninkový log.

Nedosáhl jsem sice cílů, které jsem si tady dal, nicméně myslím, že přesun do posilovny a míření k vyšším cílům je ještě lepší výsledek, než kdybych tady mezi puberťáky s pivem zašitými před rodiči udělal kýžený počet opakování v sérii...

A znovu děkuji za rady, které jste mi dali v sekci trénink a za odpovědi na mé dotazy.

Anžto jsem začal navštěvovat posilovnu, věnuji tomu jiné vlákno.


Tento trénink je uzavřen.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Trénink celého těla
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum