Bic/Tric - dělám to dobře ?



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Bic/Tric - dělám to dobře ?  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Bic/Tric - dělám to dobře ?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
wariorpolni


PříspěvekZaslal: so červen 10, 2017 1:36 pm    Předmět: Bic/Tric - dělám to dobře ? Odpovědět s citátem

Ahoj, chodím cvičit 3x PO/ST/PÁ týdně fullbody. Biceps i triceps cvičím vždy jedním cvikem 2x týdně - v pondělí a v pátek. Nejsem nějak vysazený na ruce, ale zdá se mi, že ostatní partie (nohy,prsa,ramena) zkrátka po tréninku cítím a rostou , mezitím co biceps a triceps ne. Třebas když odcvičím záda, tak na druhý den je trochu cítím, ale když odcvičím biceps, na druhý den i když zatnu , jako bych ho necvičil. Chci se teda zeptat, jestli to časem příjde, nebo dělám špatně trénink toho bicepsu a tricepsu.

Dávám v pondělí - bic. zdvih jednoručky (12,10,8,8) a kliky na bradlech (12,10,8,8)
pátek - bic. zdvih s velkou činkou (12,10,8,8) a francouzské tlaky (12,10,8,8).

Díky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: so červen 10, 2017 2:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

rozepis vsechny treningy
chyba muze byt treba v tom, ze biceps (zapojuje se u cviku na zada, triceps u prsoua ramen) dostava tolik, ze ho zatizis pres miru a on nestiha rust, jenom je rad ze regeneruje
napriklad pokud mas ve svem FB deset serii tezkych shybu jako ja (plus pet zahrivacich), staci jenom tri pumpovaci serie s EZkou na konc (nic tezkeho, jenom cca 70% z vahy co bych zvladl pro 12 opakovani), ciste abych dal jenom bicepsu, hlavne rychle a domu rust

pro inspiraci:
http://kulturistika.ronnie.cz/c-240-31-dni-k-vacsim-rukam.html
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wariorpolni


PříspěvekZaslal: so červen 10, 2017 4:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

jedu klasicky tady z ronie fora

pondeli:

drep
goodmorning
bic.zdvih s jednoručkama
kliky na bradlech
veslovani dolni kladka
tlaky na ramena velka cinka/jednorucky
+bricho


streda:

benchpress
mrtvy tah
shyby
upazovani+upazovani v predklonu
+bricho


patek:

legpress
zakopavani
sikmy bench s jednoruckama
pullover
bicepsovy zdvih
francouzsky tlak
+bricho

co se opakování týče, tak na MT/Dřep/Bench dávám 6x6 , zbytek až na pár výjímek dávám 4 série (12,10,8,8).

A jak říkám, když sem se na sebe dneska díval v zrdcadle, tak jsem už takový mohutnější, jde to vidět, prsa, záda a hodně nohy, ale ty ruce (zejména biceps, který mám fakt tenký a malý) jsou fakt nějak pozadu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis


PříspěvekZaslal: so červen 10, 2017 11:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně největší progres na triceps udělal kliky na bradlech se závažím, do té doby to byly kladky a tak, a to je prostě prd
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dominik01


PříspěvekZaslal: ne červen 11, 2017 4:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud máš problém s bicákem, zkus se více zaměřit na m. brachialis (hluboký sval pažní) můžeš do tréninku zařadit kladivové zdvihy, shyby neutrálním úchopem (dlaně směřují k sobě). Případně můžeš ty shyby zařadit ve dnech volna, dát si pár serií po "x" opakováních, či si vytyčit nějaký "rozumný" celkový počet opakování, kterého chceš dosáhnout a udělat tolik sérií abys to číslo splnil. Pokud jedeš 3x týdně fullbody, můžeš si 2x týdně k tomu přidat např ty shyby. Pokud máš možnost, můžeš také vyzkoušet šplh na laně, ten taktéž splňuje neutral. úchop a dostane u toho pořádnej záhul i předloktí celkově :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wariorpolni


PříspěvekZaslal: ne červen 11, 2017 6:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dominik01 napsal:
Pokud máš problém s bicákem, zkus se více zaměřit na m. brachialis (hluboký sval pažní) můžeš do tréninku zařadit kladivové zdvihy, shyby neutrálním úchopem (dlaně směřují k sobě). Případně můžeš ty shyby zařadit ve dnech volna, dát si pár serií po "x" opakováních, či si vytyčit nějaký "rozumný" celkový počet opakování, kterého chceš dosáhnout a udělat tolik sérií abys to číslo splnil. Pokud jedeš 3x týdně fullbody, můžeš si 2x týdně k tomu přidat např ty shyby. Pokud máš možnost, můžeš také vyzkoušet šplh na laně, ten taktéž splňuje neutral. úchop a dostane u toho pořádnej záhul i předloktí celkově :)


Dík za radu, akorát jak říkáš že se mám zaměřit na hluboký sval pažní , např. s kladivama, jak to pomůže tomu bicepsu ? Pokud vím tak bych měl na biceps spíš cviky podhmatem atd. ne ?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dominik01


PříspěvekZaslal: ne červen 11, 2017 7:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Brachialis je podobně jako biceps flexor loketního kloubu, jelikož leží "pod bicepsem" , hypertrofii brachialisu se může biceps "zvednout", dojde také ke zvětšení obvodu paže, sval je to tento
a právě tím, že použiješ neutrální úchop přesuneš zátěž místo na biceps více na brachialis
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wariorpolni


PříspěvekZaslal: ne červen 11, 2017 7:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dominik01 napsal:
Brachialis je podobně jako biceps flexor loketního kloubu, jelikož leží "pod bicepsem" , hypertrofii brachialisu se může biceps "zvednout", dojde také ke zvětšení obvodu paže, sval je to tento
a právě tím, že použiješ neutrální úchop přesuneš zátěž místo na biceps více na brachialis

¨
Ok díky za radu a tak naposledy bych se chtěl zeptat

1.) je jedno jestli pojedu kladiva, nebo velkou tyč nadhmatem ?
2.) Pokud jsem doted jel biceps pondělí a pátek, mám to jet pořád a nějaký cvik na ten vnitřní sval přidat, nebo to mám změnit a dávat třeba pondělí - vnitřní a v pátek klasicky biceps podhmatem ?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dominik01


PříspěvekZaslal: ne červen 11, 2017 9:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

wariorpolni napsal:

¨
Ok díky za radu a tak naposledy bych se chtěl zeptat

1.) je jedno jestli pojedu kladiva, nebo velkou tyč nadhmatem ?
2.) Pokud jsem doted jel biceps pondělí a pátek, mám to jet pořád a nějaký cvik na ten vnitřní sval přidat, nebo to mám změnit a dávat třeba pondělí - vnitřní a v pátek klasicky biceps podhmatem ?


1. Upřednostnil bych kladiva, můžeš vyzkoušet i tyč nadhmatem, u toho někoho může bolet zápěstí, kdyžtak použij Ez osu.

2. Napadají mě tyto možností:
a) zvýšíš objem zatížení bicepsu = přidáš další cvik na bicák po/pá nebo oba dny
b) zvýšíš frekvenci přímého zatížení bicepsu = přidáš cvik na biceps ve středu, nebo si
dáš 1-2 cviky na biceps v den, kdy máš jinak volno
c) intenzita = silovější trénink bicepsu, pokud jsi doteď jezdil 4x 12/10/8/8, můžeš
vyzkoušet jak bude reagovat na větší váhu a méně opakování
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wariorpolni


PříspěvekZaslal: po červen 12, 2017 10:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Dominik01 napsal:
wariorpolni napsal:

¨
Ok díky za radu a tak naposledy bych se chtěl zeptat

1.) je jedno jestli pojedu kladiva, nebo velkou tyč nadhmatem ?
2.) Pokud jsem doted jel biceps pondělí a pátek, mám to jet pořád a nějaký cvik na ten vnitřní sval přidat, nebo to mám změnit a dávat třeba pondělí - vnitřní a v pátek klasicky biceps podhmatem ?


1. Upřednostnil bych kladiva, můžeš vyzkoušet i tyč nadhmatem, u toho někoho může bolet zápěstí, kdyžtak použij Ez osu.

2. Napadají mě tyto možností:
a) zvýšíš objem zatížení bicepsu = přidáš další cvik na bicák po/pá nebo oba dny
b) zvýšíš frekvenci přímého zatížení bicepsu = přidáš cvik na biceps ve středu, nebo si
dáš 1-2 cviky na biceps v den, kdy máš jinak volno
c) intenzita = silovější trénink bicepsu, pokud jsi doteď jezdil 4x 12/10/8/8, můžeš
vyzkoušet jak bude reagovat na větší váhu a méně opakování


Tak co kdybych dával v pondělí = kladiva , středa = opět kladiva nebo velká tyč nadhmatem (mám i shyby) a pátek = velká činka podhmatem
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dominik01


PříspěvekZaslal: út červen 13, 2017 6:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Můžeš vyzkoušet a po pár týdnech zjistíš, zdali ti to funguje, či ne, jinak může být problém třeba i v technice, dlouhá hlava bicepsu se podílí také na předpažení, takže u bic. zdvihu končí lokty mírně před tělem...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Bic/Tric - dělám to dobře ?
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum