Bcaa po tréninku


Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Bcaa po tréninku  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Bcaa po tréninku
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Ondra89


PříspěvekZaslal: so červenec 15, 2017 2:03 pm    Předmět: Bcaa po tréninku Odpovědět s citátem

Ahoj, chci se jen zeptat, dostal jsem nějaké BCAA v tabletové formě, dávkování je před a po tréninku, chtěl bych se jen zeptat, pokud to chci využít hlavně na regeneraci, bude stačit, když to budu brát jen po tréninku, nebo musim i před ? Díky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
balbi


PříspěvekZaslal: so červenec 15, 2017 2:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nemusíš před, ale pokud máš po tréninku protein, tak bych je radši dával před a po tréninku už je dávat nemusíš.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: so červenec 15, 2017 2:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Po tréninku samotné BCAA nedávej, ty mají větší význam před tréninkem a v průběhu tréninku.

Po tréninku hleď spíš na rychlé bílkoviny a i díl sacharidů, viz tento hezký článek:
http://kulturistika.ronnie.cz/c-7511-potreninkovy-napoj.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
MidnightRunner1


PříspěvekZaslal: út červenec 18, 2017 11:07 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ronnie napsal:
Po tréninku samotné BCAA nedávej, ty mají větší význam před tréninkem a v průběhu tréninku.

Po tréninku hleď spíš na rychlé bílkoviny a i díl sacharidů, viz tento hezký článek:
http://kulturistika.ronnie.cz/c-7511-potreninkovy-napoj.html


Takže ideálně nějakou větší dávku před tréningem a pak třeba rozpustit menší do pití?
Je u BCAA rozdíl v aerobní a anaerobní činnosti?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kujin


PříspěvekZaslal: út červenec 18, 2017 11:10 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Na bodytestu zase píšou BCAA po tréninku, tak jak to tedy je? Když mám Glutamin a BCAA, kdy je dávkovat? Mohl by se vyjádřit třeba KrystofK nebo někdo, kdo tomu rozumí?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TONIIIK


PříspěvekZaslal: út červenec 18, 2017 11:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

ja myslim ze Ronnie tomu rozumi dost :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: út červenec 18, 2017 11:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Před tréninkem dát třeba okolo 10 gramů (to číslo je stejně jako vše individuální) a v průběhu upíjet třeba další podobnou dávku (klidně ale třeba poloviční, když už tam je ta předtréninková). Což je takové řešení "je mi jedno, co to stojí" (ale to platí u používání samostatných BCAA tak nějak většinou, není to zrovna nezbytný typ suplementace, resp. suplement, po kterém by člověk měl sahat v první řadě). Po tréninku rozhodně samotné BCAA vidím jako nedostačující, viz znova odkaz na ten stejný článek - mimochodem, autora Michala Richtera, který problematice rozumí do takové hloubky, jako málokdo, koho znám.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
kujin


PříspěvekZaslal: út červenec 18, 2017 12:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky, za odpověd.

A jak je to s glutaminem, před či po tréninku?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: út červenec 18, 2017 12:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Teoreticky třeba po tréninku a třeba před spaním, jenže pokud po tréninku dáváš (mimo jiné) rychlý protein, klidně bych tam ani glutamin nedával a pokud dáváš před spaním pomalý protein, také bych tam navíc glutamin nedával. Na druhou stranu jeho přidání k potréninkovému či "přednočnímu" nápoji určitě neublíží (snad jen peněžence).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
jim1282


PříspěvekZaslal: út červenec 18, 2017 3:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud by ti po tréninku nestačil samotný protein, můžeš k němu přidat 3 až 5 g leucinu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: út červenec 18, 2017 4:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

jim1282 napsal:
Pokud by ti po tréninku nestačil samotný protein, můžeš k němu přidat 3 až 5 g leucinu.

Leucin dava smysl suplementovat jen k hydru.

Zdroj: https://www.strongerbyscience.com/athlete-protein-intake/
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eSko
Naivka


PříspěvekZaslal: út červenec 18, 2017 4:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Olejnasi, kde to tam čteš? Nenašel jsem, že by se tam Jorn o tom zmiňoval. Btw. z leucinu budou těžit hlavně vegani, pokud jim jde o svalový růst. Jinak Jorn patří k těm nej nej z oblasti MPS, společně se Stu Phillipsem to je studna hodně zajímavých informací.
_________________
"Ti, kteří si myslí, že nemají čas na tělesná cvičení, si budou muset dříve či později najít čas pro nemoc." Edward Stanley
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jim1282


PříspěvekZaslal: út červenec 18, 2017 10:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Olejnas napsal:
jim1282 napsal:
Pokud by ti po tréninku nestačil samotný protein, můžeš k němu přidat 3 až 5 g leucinu.

Leucin dava smysl suplementovat jen k hydru.

Zdroj: https://www.strongerbyscience.com/athlete-protein-intake/

To si rozhodně nemyslím, ale je pravda, že se dá najít tolik různých názorů a teorií, že zpochybňovat lze v podstatě všechny suplementační postupy.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: st červenec 19, 2017 8:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

eSko napsal:
Olejnasi, kde to tam čteš? Nenašel jsem, že by se tam Jorn o tom zmiňoval. Btw. z leucinu budou těžit hlavně vegani, pokud jim jde o svalový růst. Jinak Jorn patří k těm nej nej z oblasti MPS, společně se Stu Phillipsem to je studna hodně zajímavých informací.


Obecně ten článek spíš jen potvrzuje věci, které jsou už známé. Ale zajímavá mi na něm přišla informace, že isoleucin a valin s leucinem při vstřebávání "soupeří" a že lepší je suplementovat jen samotný leucin, ideálně 15-30 minut před proteinovým jídlem. Jiná věc je, že pro normálního hobíka jsou tyhle strategie zbytečný overkill.
_________________
Ultimately, the iron always wins.
http://forum.ronnie.cz/magumi-lean-strength-t28783.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas


PříspěvekZaslal: st červenec 19, 2017 9:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

eSko napsal:
Olejnasi, kde to tam čteš? Nenašel jsem, že by se tam Jorn o tom zmiňoval. Btw. z leucinu budou těžit hlavně vegani, pokud jim jde o svalový růst. Jinak Jorn patří k těm nej nej z oblasti MPS, společně se Stu Phillipsem to je studna hodně zajímavých informací.

Mozna neni moje anglictina tak dobra, ale ja to tak pochopil, ze je proste efektivnejsi suplementovat samostatny leucin k hydru. Pokud jsem to pochopil spatne, tak se omlouvam. Kazdopadne jsem neco podobneho cetl uz drive, kdyz Reflex Nutrition uvadel na trh Growth Matrix, kde zduvodnovali pouziti jednotlivych slozek. Na zaklade toho i jedu nulte jidlo defakto hydro+leucin+glutamin a po treniku take, kdy pridavam jeste maltu a monohydrat.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Bcaa po tréninku Jdi na stránku 1, 2  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum