Workout - regenerace



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Workout - regenerace  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Workout - regenerace
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Skurk


PříspěvekZaslal: pá srpen 18, 2017 12:33 pm    Předmět: Workout - regenerace Odpovědět s citátem

Čau, potřebuju poradit. Chodím s kámošem na workoutové hřiště . Cvičíme ob-den tzn. 4x týdně. Chci se zeptat, dříve jsem cvičil 2 roky v posilce, takže úplný začátečník nejsem, ale potřebuju poradit, zda nevadí regeneraci jak cvičíme. Každý trénink jedem cviky po 3 sériích (shyby,dipy,přítahy na úzko na biceps,kliky,dřepy a cvik na břicho), takže celé tělo. Já se cítím celkem ok, ale nevadí to regeneraci, že tohle jedem 4x týdně ? Díky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš
Moderátor


PříspěvekZaslal: pá srpen 18, 2017 12:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj,

no vysloveně špatně to není, i když já vím, že pokud bych cvičil já takhle opravdu poctivě do selhání, tak bych to asi nedal, ale zase to chce brát tak, že každý je trochu jiný. Zase se bude lišit trénink v posilce a trénink workoutu (já jsem ten typ člověka s posilkou).

Pokud takhle cvičíš delší dobu, vidíš výsledky co potřebuješ, cítíš se dobře (a v rámci možností odpočatě) tak by to šlo. Jen bych doporučil občas třeba měnit aspoň cviky, pořadí cviků nebo opakování ať máš občas trochu změnu. Nejde cvičit celý rok úplně to stejné.

T.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Fangorn


PříspěvekZaslal: pá srpen 18, 2017 1:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Po prechodu na workout jsem resil to same, protoze takhle casta frekvence full body treninku podle me neni dlouhodobe udrzitelna. Nakonec jsem to ustalil na stridani full body treninku a treninku zamerenych jen na urcite partie, aby si zbytek odpocinul. Hodne orientaci priklad treninku 4x tydne:

pondeli - full body
utery - volno
streda - zada, prsa, ruce
ctvrtek - ramena, bricho, nohy
patek - volno
sobota - full body

Samozrejme je treba pocitat s tim, ze pri workoutu cvicis skoro vzdycky plus minus vsechno a treba ramena dostavaji zabrat prakticky pri kazdem treninku. Takze osobne myslim, ze podle nejakeho presne predem daneho planu to uplne cvicit nejde, dulezitejsi je reagovat na aktualni stav a trenink mu prizpusobovat.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skurk


PříspěvekZaslal: pá srpen 18, 2017 3:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok díky, najdu si kdyžtak nějaké jiné cviky i na střídačku, workout mně baví, ale co mi hodně vadí je to, že v posilce jsem měl přesně daný plánek i se sériema a opakováním, mezitím co u toho workoutu mi každý říká jdi tak jak se cítíš :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: pá srpen 18, 2017 3:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Cvičit podle plánku s přesně danejma seriema je blbost - respektive pokud nejsi nějakej závodník. Dlouhodobě udržitelný je podle mě spíš to, že trénink má určitej řád, ale konkrétní cviky a počty sérií se doladěj podle aktuální energie, formy a nálady .... Aspoň je ten trénink pokaždý jinej a svaly šokuješ :) ... mě se to zatím osvědčilo (teda hlavně co se síly týče, na objemy já nikdy nebyl - respektive nikdy mi nešlo pořádně nabrat tak, aby to nějak vypadalo :D )
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: pá srpen 18, 2017 4:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Grimley napsal:
Cvičit podle plánku s přesně danejma seriema je blbost - respektive pokud nejsi nějakej závodník. Dlouhodobě udržitelný je podle mě spíš to, že trénink má určitej řád, ale konkrétní cviky a počty sérií se doladěj podle aktuální energie, formy a nálady .... Aspoň je ten trénink pokaždý jinej a svaly šokuješ :) ... mě se to zatím osvědčilo (teda hlavně co se síly týče, na objemy já nikdy nebyl - respektive nikdy mi nešlo pořádně nabrat tak, aby to nějak vypadalo :D )


protoze jsi cviceni vzdycky strasne flakal, nechce se ti makat, a vic kecas nez cvicis

ale k hlavni otazce, pokud jedes jenom tri serie, tak bud vazne klidny, jde to udrzet opravdu dlouho, sam jsme cvicil podobnym stylem a od noveho roku zase budu, 10serii na partii a vsechno s pridanou vahou
jenom musis zacit niz nez je tvoje maximum a postupne pridavat (bud vahu, opakovani nebo prave ty serie)
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skurk


PříspěvekZaslal: pá srpen 18, 2017 5:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
Grimley napsal:
Cvičit podle plánku s přesně danejma seriema je blbost - respektive pokud nejsi nějakej závodník. Dlouhodobě udržitelný je podle mě spíš to, že trénink má určitej řád, ale konkrétní cviky a počty sérií se doladěj podle aktuální energie, formy a nálady .... Aspoň je ten trénink pokaždý jinej a svaly šokuješ :) ... mě se to zatím osvědčilo (teda hlavně co se síly týče, na objemy já nikdy nebyl - respektive nikdy mi nešlo pořádně nabrat tak, aby to nějak vypadalo :D )


protoze jsi cviceni vzdycky strasne flakal, nechce se ti makat, a vic kecas nez cvicis

ale k hlavni otazce, pokud jedes jenom tri serie, tak bud vazne klidny, jde to udrzet opravdu dlouho, sam jsme cvicil podobnym stylem a od noveho roku zase budu, 10serii na partii a vsechno s pridanou vahou
jenom musis zacit niz nez je tvoje maximum a postupne pridavat (bud vahu, opakovani nebo prave ty serie)


Jako co se vah týče jsem zvedal hodně (na mých 84 kg :D) a tak jsem si říkal že workout bude pohoda, ale je to fakt něco jiného a určitě v tom nejsem ani z daleka nějak dobrý, třeba shyby dám 2 série tak po 6-8, ale poslední jsem rád za 4 atd. zkrátka jedu klasicky co nejvíc dám, akorát jsem měl strach, protože v posilce jsem cvičil třeba triceps 2x týdně a na tom workoutu najednou dávám 4x týdně dipy :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skurk


PříspěvekZaslal: pá srpen 18, 2017 6:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jooo a ještě bych se chtěl zeptat, nevíte jak cvičit na workoutu biceps ? Na triceps mám 2 způsoby dipů, to je ok, ale jak na biceps ?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: pá srpen 18, 2017 7:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Skurk napsal:
Peter Ustinov napsal:
Grimley napsal:
Cvičit podle plánku s přesně danejma seriema je blbost - respektive pokud nejsi nějakej závodník. Dlouhodobě udržitelný je podle mě spíš to, že trénink má určitej řád, ale konkrétní cviky a počty sérií se doladěj podle aktuální energie, formy a nálady .... Aspoň je ten trénink pokaždý jinej a svaly šokuješ :) ... mě se to zatím osvědčilo (teda hlavně co se síly týče, na objemy já nikdy nebyl - respektive nikdy mi nešlo pořádně nabrat tak, aby to nějak vypadalo :D )


protoze jsi cviceni vzdycky strasne flakal, nechce se ti makat, a vic kecas nez cvicis

ale k hlavni otazce, pokud jedes jenom tri serie, tak bud vazne klidny, jde to udrzet opravdu dlouho, sam jsme cvicil podobnym stylem a od noveho roku zase budu, 10serii na partii a vsechno s pridanou vahou
jenom musis zacit niz nez je tvoje maximum a postupne pridavat (bud vahu, opakovani nebo prave ty serie)


Jako co se vah týče jsem zvedal hodně (na mých 84 kg :D) a tak jsem si říkal že workout bude pohoda, ale je to fakt něco jiného a určitě v tom nejsem ani z daleka nějak dobrý, třeba shyby dám 2 série tak po 6-8, ale poslední jsem rád za 4 atd. zkrátka jedu klasicky co nejvíc dám, akorát jsem měl strach, protože v posilce jsem cvičil třeba triceps 2x týdně a na tom workoutu najednou dávám 4x týdně dipy :D


nerad ti to rikam, ale zajimalo by me to tvoje hodne, kdyz udelas jenom tak malo shybu :D
co treba pochlubit se maximalkama na bench, drep, mrtvolu, striktni tlak (military press?)
od toho zavisi hlavni cviky jako kliky ve stojce, kliky na bradlech, shyby a drepy na jedne noze
necvic do selhani, zacni klasicky treba tri serie po peti, pokud splnis, priste pridej (bud serie NEBO opakovani, ale nechod pres deset serii, a deset opakovani, pokud se dostanes na deset opakovani, pridej vahu)
kouzlo workoutu je v tom, ze neseparujes jednotlive svaly, ale cvicis telo jako komplet
takze : drep na jedne noze, shyby, kliky na bradlech ( pripadne kliky ve stoji)
nepotrebujes vic, a nez se dostanes na 10x10 u vseho, budes rampa :D
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fangorn


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 10:09 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Skurk napsal:
Jooo a ještě bych se chtěl zeptat, nevíte jak cvičit na workoutu biceps ? Na triceps mám 2 způsoby dipů, to je ok, ale jak na biceps ?


Shyby podhmatem, zacit trenovat shyb na jedny ruce, tj. druhou ruku pouzivat jen jako dopomocnou. A pak cvicit na kruzich, to je vubec nejlepsi
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cratach


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 2:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud se po 3 sériích od každýho cviku 4x tejdně cejtíš OK, tak to bude s regenerací asi v pohodě :) navíc z takovýhleho množství se dlouhodobě nepřetrénuješ. Samozřejmě za podmínky, že máš správnou techniku.

Akorát až budeš časem přidávat (opakování, série...), tak je vhodný krom tý techniky na uzdě udržet i svoje ego a nepřihazovat extrémně rychle, šlachy a úpony to nemaj moc rádi.
_________________
"Pane vrchní, ten biftek je opravdu podrážka z boty, ne jenom jako..."
"Hele mladej, když toho bifťoura neumíš uvařit sám, tak nám nekritizuj kuchaře, jo ?"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maerlyn0


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 5:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hele workout můžeš cvičit klidně 5x týdně, ale NIKDY se to nejezdí do selhání, naopak musíš pomalu navyšovat počty opakování, jak to půjde, třeba každý týden o jedno u každého. Je to trochu jiný, než klasický cvičení v posilovně a ta metodika je tam taky trochu jiná.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Workout - regenerace
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum