Pomalé hubnutí 45 let


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pomalé hubnutí 45 let  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Pomalé hubnutí 45 let
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Big Muscle


PříspěvekZaslal: čt říjen 12, 2017 9:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Však to já také nerozporuju. Neříkám, že má mít tuky vysoko. Pouze narážím na to, že je nesmysl, aby sportující člověk nastavoval nesmyslně nízkej příjem. Výsledkem je pak přesně to, co se stalo jemu - ze začátku něco málo zhubne (z čehož bude velká část ze svalů), pak se to zastaví a konec.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johncreasy


PříspěvekZaslal: čt říjen 12, 2017 9:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Big Muscle napsal:
Však to já také nerozporuju. Neříkám, že má mít tuky vysoko. Pouze narážím na to, že je nesmysl, aby sportující člověk nastavoval nesmyslně nízkej příjem. Výsledkem je pak přesně to, co se stalo jemu - ze začátku něco málo zhubne (z čehož bude velká část ze svalů), pak se to zastaví a konec.


Ale jak můžeš vědět, že to není naopak? Chceš, aby tedy navýšil příjem a to má vést ke snazšímu hubnutí? Navýšení příjmu ho nakopne na dva-tři dny a to ještě tehdy, když bude mít za sebou opravdy těžkou dietu. Metabolismus se mu ale dlouhodobě nezmění. Může zavlnit, ale k určité konečné hodnotě TH vede cesta přes kalorický deficit.

Mně třeba absolutně nepřijde 2400kal jako podvýživa, to pro endomorfa, jenž chce shodit bohatě stačí. Já začal hubnout ze 180kg při nějakých 1900Kal, a končil na nějakých 1700kal...dva roky, úplně na pohodu. Cvičil jsem 6x týdně a postupně zařazoval chůzi na 7km denně.
Ano, byla to jiná situace, protože jsem byl mnohem těžší a začátek jsem trochu přepálil, ale kdybych nezaznamenal ty první měsíce pořádný úbytek, tak bych se na to vyflákl. Navíc Mattymu stačí zhubnout blbejch deset kg, to je úplná hračka. Nechápu, proč se bojí, že ztratí svaly? Já jich sice trochu ztratil, ale protože jsem potřeboval zhubnout 75kg a to je sakra rozdíl. On z těch 10kg ztratí 1,5-2kg maximálně, čemuž se stejně nevyhne a z celkové TH to je jen drobeček.
Hlavně bych připomenul, že vztahovat energetický příjem pouze k tělesné hmotnosti je prostě omyl. On bude pro zhubnutí pravděpodobně potřebovat utáhnout příjem mnohem víc, než 75kg chlápek. Jinými slovy, z kalorií, ze kterých nebude schopen přibrat 70kg ektomorf, Matty může klidně tloustnout. Záleží na metabolismu a ne jen na TH.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wojtkingson


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 6:45 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Já třeba zjistil že mi tuky strašně zpomalují trávení a že s menší porci tuku mi to líp spaluje...
_________________
The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Big Muscle


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 8:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Johncreasy napsal:

Ale jak můžeš vědět, že to není naopak? Chceš, aby tedy navýšil příjem a to má vést ke snazšímu hubnutí? Navýšení příjmu ho nakopne na dva-tři dny a to ještě tehdy, když bude mít za sebou opravdy těžkou dietu. Metabolismus se mu ale dlouhodobě nezmění. Může zavlnit, ale k určité konečné hodnotě TH vede cesta přes kalorický deficit.

To je možná špatně pochopené. To, co mu já doporučuji je, aby se nejdřív naučil správně jíst, aby to odpovídalo jeho výkonům (70 kg týpek s minimem svalů bude muset jíst asi o dost méně než 120 kg sportovec, co benčuje 150) a teprve pak to začal štelovat, aby se mu hýbala váha, jak potřebuje. Říkám pouze, že je nesmysl hned na začátku utnout ten příjem na minimum, protože v budoucnu už nebude mít kam ubírat a až s dietou skončí, tak všechno nabere zpátky.

Navíc mi přijde, že si trochu protiřečíš. Píšeš, že jemu stačí zhubnout blbejch deset kilo, ale vzápětí mu poradíš extrémní deficit, který možná fungoval tobě, když jsi potřeboval shodit 75 kg. A proto já tvrdím, že když mu stačí zhubnout tak málo, tak mu stačí deficit minimální.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
matty


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 9:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

To Johncreasy: nejsem supertalenotvanej týpek, mám momentálně 23 %tuku, obdvod pasu teda přes pupek je 115 cm a pro představu obvod hrudníku 135 cm. To co jsi dokázal ze 185 kg na 110 klobouk dolů,ale já jsem nikdy neprasil. 3/4 života jsem jedl málo, nepravidelně a tím jsem si zadělal na nadváhu.Jo těch 6 kilo co jsem shodil bylo dle Inbody v tuku, takže zase taková trága to není. Teď mi to proste stojí, momentálně jím,kolem 2100 kcal a tuky držím někde kolem 70 g, bílkoviny 200 a sachry 200 a za týden jsem nepadl ani o deko ! Tohle je to co potřebuji vyřešit. Je spousta informací o tom, že se nemá jíst pod bazál, když budu jíst jak navrhuješ ty 1900 kcal tak budu pod ním, mám ho 2400 kcal. Ještě dotaz Johny, ty jsi tedy zhubnul na 250-280 g sachrech, tuky do 50 a jak si jel bílkoviny a denní kcal jsei neřešil ?? Jo a ty sachry jsi dával v čem, rýže, brambory, racio ..atd ?? Díky


Naposledy upravil matty dne pá říjen 13, 2017 9:54 am, celkově upraveno 3 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
haino


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 9:28 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jíst tak, aby to odpovídalo jeho výkonům, znamená co? Posilování není energeticky náročné, a pokud nepřidá hodiny kardia, bude muset držet kalorie nízko. Na jídle 120 kilového liftera, by 70 kilový cyklista skapal do týdne, tak to prostě je.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Chadzi


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 9:35 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nevím jak přesně vypadá tvůj trénink, ale já osobně bych ho celý rozházel do supersérií a po tréninku bych přidal švihadlo formou tabaty. Švihadlo a tabata je alespoň z mých zkušeností na spalování tuků top.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
matty


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 10:22 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Chadzi napsal:
Nevím jak přesně vypadá tvůj trénink, ale já osobně bych ho celý rozházel do supersérií a po tréninku bych přidal švihadlo formou tabaty. Švihadlo a tabata je alespoň z mých zkušeností na spalování tuků top.


Trénink je na předchozí stránce.Švihadlo nedám kvůli kolenům.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Chadzi


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 10:33 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak cokoliv jiného formou tabaty.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 10:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

haino napsal:
Jíst tak, aby to odpovídalo jeho výkonům, znamená co? Posilování není energeticky náročné, a pokud nepřidá hodiny kardia, bude muset držet kalorie nízko. Na jídle 120 kilového liftera, by 70 kilový cyklista skapal do týdne, tak to prostě je.

JJ taky mi přijde že hodina posilovny není zas tak velký výdej energie, na to by mělo stačit jedno jídlo se sachrama ;-) Pokud člověk zrovna není P. Petráš...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KrystofK


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 11:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Dlouhodobý konstantní denní příjem 2400kcal, je pro 120kg (v tomto kontextu je LBM v celku irelevenantní) člověka, který má skoro denně anaerobní jednotky s komplexními cviky - absolutní nonsens. Pro někoho, komu je 45let, a jeho stravování naprosto postrádá ovoce, zeleninu a denní skladba potravin je přinejmenším nesmyslná, je to potom jenom zkracování (v lepším případě aktivního) života.

Tak asi, že se redukce logicky zastavuje, kortizol si touhle kravinou stabilně udržuješ v nebeských výšinách, omezuješ sekreci a optimální hladiny anabolických hormonů. Kdyby jsi aspoň ten příjem cykloval. Kromě toho, měsíce balancuješ na úrovni bazálu, jak si myslíš, že pracuje energetický metabalismus? Už není kam se posouvat, jelikož už jsi dávno překročil pomyslnou energetickou hranici, na kterou jsi měl dosáhnout až budeš mít cca. pod 10% tuku.

Proč ve věku, kdy se manifestuje většina onemocnění v jejichž etiopatogenezi hraje zásadní roli stravování/životní styl, nemáš v jídelníčku žádnou zeleninu a ovoce, popřípadě vitamíny a minerály organického původu? A co vláknina? Máš tam relativně dost živočišných zdrojů a nasycených mastných kyselin k poměru ke klíčovým nenasyceným. To taky není zrovna recept efektivního hubnutí a zdravého stravování. Uvědom si, že každá jednotka znamená oxidační stres + ten kalorický deficit dlouhodobě nabourává/snižuje imunitní funkce.

Nechat si radit ve výživě a redukci od (dřívě morbidně) obézního Johncreasy je s prominutím tragikomické.

Pokud nenavýšíš systematicky příjem alespoň o 1000kcal a nezačneš to skládat logičtěji, tak ti nezbývá nic jiného, než se dál neefektivně rasovat, hledat cesty ještě v nižším příjmu, v zařazovánímdalších aktvit nebo v úplné eliminaci sacharidů.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
matty


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 11:12 am    Předmět: Odpovědět s citátem

KrystofK:Pokud nenavýšíš systematicky příjem alespoň o 1000kcal a nezačneš to skládat logičtěji, tak ti nezbývá nic jiného, než se dál neefektivně rasovat, hledat cesty ještě v nižším příjmu, v zařazovánímdalších aktvit nebo v úplné eliminaci sacharidů.[/quote]


Ok, vždyť proto jsem sem psal o žádost radu.Ale sám vidíš, že co rada jiný názor a tak se v tom vyznej.Ten tvůj popis je na mě moc odborný :-) nešlo by mi to popsat jednodušeji ?Navýším 1000 kcal denně, v čem ? jaký makra ? jak to tedy poskládat ? Díky


Naposledy upravil matty dne pá říjen 13, 2017 2:54 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Big Muscle


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 12:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

haino napsal:
Jíst tak, aby to odpovídalo jeho výkonům, znamená co? Posilování není energeticky náročné, a pokud nepřidá hodiny kardia, bude muset držet kalorie nízko. Na jídle 120 kilového liftera, by 70 kilový cyklista skapal do týdne, tak to prostě je.

Takže to znamená, že 120 kg týpek, který cvičí 5x týdně 30 sérií těžkých základních cviků, se může stravovat jako 50 kg modelka?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johncreasy


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 1:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Navíc mi přijde, že si trochu protiřečíš. Píšeš, že jemu stačí zhubnout blbejch deset kilo, ale vzápětí mu poradíš extrémní deficit, který možná fungoval tobě, když jsi potřeboval shodit 75 kg. A proto já tvrdím, že když mu stačí zhubnout tak málo, tak mu stačí deficit minimální.[/quote]

Já se prostě domnívám, že to extrémní deficit není. Toť vše. V podstatě s tebou souhlasím v tom, že deficit by měl být spíše nižší, jen jej vidíme každý v jiných hodnotách. Jde o ta čísla. Navíc je třeba reagovat v průběhu diety, ovšem s hladinou sachrů spíše směrem dolů, než naopak. Proto by měl ale začít s jejich hodnotou mnohem aspoň na dvojnásobku těch 140g.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johncreasy


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 1:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

KrystofK napsal:
Dlouhodobý konstantní denní příjem 2400kcal, je pro 120kg (v tomto kontextu je LBM v celku irelevenantní) člověka, který má skoro denně anaerobní jednotky s komplexními cviky - absolutní nonsens. Pro někoho, komu je 45let, a jeho stravování naprosto postrádá ovoce, zeleninu a denní skladba potravin je přinejmenším nesmyslná, je to potom jenom zkracování (v lepším případě aktivního) života.

Tak asi, že se redukce logicky zastavuje, kortizol si touhle kravinou stabilně udržuješ v nebeských výšinách, omezuješ sekreci a optimální hladiny anabolických hormonů. Kdyby jsi aspoň ten příjem cykloval. Kromě toho, měsíce balancuješ na úrovni bazálu, jak si myslíš, že pracuje energetický metabalismus? Už není kam se posouvat, jelikož už jsi dávno překročil pomyslnou energetickou hranici, na kterou jsi měl dosáhnout až budeš mít cca. pod 10% tuku.

Proč ve věku, kdy se manifestuje většina onemocnění v jejichž etiopatogenezi hraje zásadní roli stravování/životní styl, nemáš v jídelníčku žádnou zeleninu a ovoce, popřípadě vitamíny a minerály organického původu? A co vláknina? Máš tam relativně dost živočišných zdrojů a nasycených mastných kyselin k poměru ke klíčovým nenasyceným. To taky není zrovna recept efektivního hubnutí a zdravého stravování. Uvědom si, že každá jednotka znamená oxidační stres + ten kalorický deficit dlouhodobě nabourává/snižuje imunitní funkce.

Nechat si radit ve výživě a redukci od (dřívě morbidně) obézního Johncreasy je s prominutím tragikomické.

Pokud nenavýšíš systematicky příjem alespoň o 1000kcal a nezačneš to skládat logičtěji, tak ti nezbývá nic jiného, než se dál neefektivně rasovat, hledat cesty ještě v nižším příjmu, v zařazovánímdalších aktvit nebo v úplné eliminaci sacharidů.


Za prvé si radit nenechává. Za druhé, milý Kryštofe, jsi mimo, protože rada od někoho, kdo si tím prošel a byl se z toho schopen dostat, je určitě cennější, než tvoje, či většiny papírových odborníků s diplomem za dvoutýdenní kurz, kteří za život nepřesáhli hmotnost 100kg. (Nikoliv proto, že by se tak vzorně stravovali, nýbrž proto, že toho i při totálním prasení nejsou fyzicky schopni....opět nemluvím o nikom konkrétním, zkrátka poukazuji na všeobecný fakt, že rady na hubnutí od ektomorfa endomorfovi jsou zcestné.) Nevědí jaké to je, potýkat s podobným druhem metabolismu a hodlají aplikovat na chlapovi, který má při 117kg 115cm pas své moudra o navýšení o 1000kal. Jak můžeš proboha vědět, že je ta hladina kalorií silně poddimenzovaná a nikoliv naopak "plně dostačující"? Podle odhadu TH? To je komedie. Tady jsou mnohem důležitější proměnné. I poloviční chlápek může hubnout na kaloriích, které si Matty třeba nemůže dovolit.
A ještě jedna věc. Nejde přece jen o součet kalorií, ale i fakt , z jakých zdrojů pochází. Ono v konečném důsledku by mu drobné navýšení nemuselo uškodit, zpočátku, ale musí to (dle mého názoru)přidat na kvalitních sachrech a ne ještě vyšroubovat tuk. Navíc hraje roli, kdy během dne jednotlivé nutriční komponenty přijímá.


Naposledy upravil Johncreasy dne pá říjen 13, 2017 2:15 pm, celkově upraveno 3 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pomalé hubnutí 45 let Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum