The Final Countdown


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - The Final Countdown  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> The Final Countdown
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
xMichalx


PříspěvekZaslal: po říjen 09, 2017 9:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jo, trochu jsem opomněl zapisovat, takže to doženu...

3.týden

Váhy:
Benchpress: 80kg
Dřep: 100kg
Mrtvý tah: 120kg



18.9.2017 (pondělí)
Dřep 6x6x100kg
Mrtvý tah 5x5x120kg
Benchpress 5x5x80kg

20.9.2017 (středa)
Benchpress 6x6x80kg
Dřep 5x5x100kg
Mrtvý tah 5x5x120kg

22.9.2017 (pátek)
Mrtvý tah 6x6x120kg
Dřep 5x5x100kg
Benchpress 5x5x80kg

Docela mě to vždy vyčerpalo a časově se to natáhlo tak, že jsem nestíhal doplňky, takže jen takhle.

Zhodnocení třetího týdne: Trénink mě pořád baví. Občas mám problém spočítat série, ale jde to. V sobotu mě čekal Spartan, takže jsem se bál jet v pátek dřepy, ale nejsou to žádné velké váhy a Spartana jdu jen na zvládnutí, takže jsem trénink normálně odjel. Celý týden už byl s opaskem. Váha stále leze nahoru. Jídelníček jsem držel asi tak do středy, pak jsem mírně ubral, abych na Spartana nebyl úplně vyžraný.


23.9.2017 (sobota) - Spartan Race Beast - Liberec
Moc se rozepisovat nebudu. Šel jsem to jen kvůli bráchovi, aby nemusel jít sám, to by asi nedal, takže dost na pohodu. Bylo docela chladno a po 1km běhu bylo cca 100m plavání, tam memory test a 100m plavání zpět. Následně nějakých 25km běhu s překážkami. Za zmínku stojí oštěp, který jsem trefil krásně, ale vypadl, takže první angličáky. Hned po něm bylo celkem těžké ručkování, které bylo ale suché, takže překvapivě úplně na pohodu a i jsem si ho užil. Další angličáky byly na slacklině, která byla od posledně o dost delší. Skokanský můstek po schodech nahoru a dolů byla pohodička, ale brutální sjezdovka s pytlem štěrku na zádech v dešti bylo fakt maso. Tam jsem byl 45 minut a to jsem na tom byl asi ještě dobře v porovnání s ostatními. Pak ještě angličáky na Olympusu, pár překážek před cílem a cíl. Umístění přesně v polovině startovního pole, spokojenost. Cílový oheň jsme s bráchou přeskočili rameno vedle ramena. Brácha, bývalý velmi dobrý sprinter před rokem a půl neuběhl ani pár kilometrů a teď tohle. Parádička. Co se týče toho mého problému s chodidlem, tak jsem zvolil jinou obuv. Běžecké boty jsem musel nechat doma, protože jsem moc těsné a vzal jsem jiné boty, které nejsou běžecké, ale jsem na ně zvyklý v tělocvičně a ve fitku. Snažil jsem se běžet dobře technicky a šlo to dobře. Bolesti žádné, unava přirozená. Druhý den jen obvyklá bolest po závodě, takže radost, že to chodidlo vydrželo


25.9.2017 - 1.10.2017
VOLNO


4.týden

Váhy:
Benchpress: 80kg
Dřep: 100kg
Mrtvý tah: 120kg



2.10.2017 (pondělí)
Dřep 6x6x100kg
Mrtvý tah 5x5x120kg
Benchpress 5x5x80kg

4.10.2017 (středa)
Benchpress 6x6x80kg
Dřep 5x5x100kg
Mrtvý tah 5x5x120kg

6.10.2017 (pátek)
Mrtvý tah 6x6x120kg
Dřep 5x5x100kg
Benchpress 5x5x80kg

Zhodnocení čtvrtého týdne: vzhledem ke Spartanu jsem měnil jídelníček a nějaká únava přeci jen byla, takže jsem týden vynechal úplně a dal si volno. Další týden jsem zopakoval s váhami ten předchozí, protože přihození byl nezvládl, takže technicky dobře zopakovaný 3.týden. V pátek byl bench nějaký těžký, nevím jak zvládnu přihodit.

Teď už mám za sebou 1.trénink dalšího týdne kdy jsem přihazoval váhu. Šlo to překvapivě dobře. Podrobnější zápis po konci týdne.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xMichalx


PříspěvekZaslal: pá říjen 13, 2017 10:39 am    Předmět: Odpovědět s citátem

5.týden

Váhy:
Benchpress: 84kg
Dřep: 110kg
Mrtvý tah: 130kg


9.10.2017 (pondělí)
Dřep 6x6x110kg
Mrtvý tah 5x5x130kg
Benchpress 5x5x84kg
Bicepsový zdvih v sedě 3x10x16kg
Francouzský tlak ve stoje 3x10x26kg

11.10.2017 (středa)
Benchpress 6x6x84kg
Dřep 5x5x110kg
Mrtvý tah 5x5x130kg
Rozpažování v sedě + výpony v sedě 4x8x8kg + 4x10x20kg

13.10.2017 (pátek)
Mrtvý tah 6x6x130kg
Dřep 5x5x110kg
Benchpress 5x5x84kg
Rozpažování v sedě + výpony v sedě 4x10x8kg + 4x10x20kg

Pozn.: Uvádím 5.týden, ale co se týče růstu vah je to vlastně jakoby 4.týden, protože jsem po tom týdnu nuceného volna jeden týden váhově opakoval.

Zhodnocení pátého týdne: Tělesná váha pomalu leze nahoru. Jídlo držím jak to jde, ale často to do sebe tlačím pod tlakem. Vše odjeto s opaskem. Zásadní informace - vše jsem zvládnul. Následuje podrobnější popis. Pondělí: Už celý víkend jsem se hecoval na pondělní bench, protože s něj jsem měl největší strach. Do fitka jsem šel dříve, aby bylo více času. Po delší době jsem ráno dal nakopávač (ještě jsem doma našel nějaké zbytky). Dřep a mrtvolu jsem skoro ani nevnímal, jak se mi hlavou honil bench, takže dřep i mrtvola celkem v klidu odjeto. Na bench jsem si vzal sparinga, aby dával záchranu, ale šlo to dobře. Středa: pondělí zvládnutý bench mě překvapil, ale tak nějak jsem počítal s tím, že středa, resp. 6x6 už bude nad mé síly. Sparinga jsem povolal, aby tam byl brzy (bench jako první cvik), ale i tak jsem už byl rozcvičený a on nikde, tak jsem zkusil první sérii a ono to šlo, během druhé přišel a tak trochu zklamaně povídá, že ho ani nepotřebuji. To se potvrdilo a zbytek benche jsem odjel bez pomoci. Dřep relativně pohoda. Mrtvola těžká. Pátek: U mrtvoly odcházel úchop, ale odjeto. Silově mě to ale dost vyndalo. Dřep jsem nějak pomotal počítání sérií, takže jsem nejspíš odjel 6 místo 5 sérií, stejně tak u benche.
Doplňky podle pocitů. Tento týden tréninky se sluchátky, trochu hecu a odhodlání mi to přidá.

Přemýšlím co dál, protože už to bylo dost těžké. Asi zkusím příští týden bench 88kg, dřep 120kg, mrtvola 140kg. Další týden bych dal asi volnější a potom zkusit dát druhý cyklus. Bench začít na 80kg, dřep 100kg, mrtvola 120kg a zase postupně přidávat a dostat se o něco výše než poprvé. To ještě ale promyslím...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xMichalx


PříspěvekZaslal: po říjen 23, 2017 10:39 am    Předmět: Odpovědět s citátem

6.týden

Váhy:
Benchpress: 88kg
Dřep: 120kg
Mrtvý tah: 140kg


16.10.2017 (pondělí)
Dřep 6x6x120kg
Mrtvý tah 5x5x140kg
Benchpress 5x5x88kg
Bicepsový zdvih ve stoje + francouzský tlak ve stoje 3x10x18kg + 3x10x26kg

18.10.2017 (středa)
Benchpress 6x6x88kg
Dřep 5x5x120kg
Mrtvý tah 5x5x140kg
Rozpažování v sedě + výpony v sedě 4x8x12kg + 4x8x40kg

20.10.2017 (pátek)
Mrtvý tah 6x6x140kg
Dřep 5x5x120kg
Benchpress 5x5x88kg
Bicepsový zdvih v sedě + Francouzský tlak ve stoje 4x10x16kg + 4x10x26kg

Zhodnocení šestého týdne: Žádné dlouhé okecávání. Už je to těžké. Z benche jsem měl velký strach, ale dal jsem ho. V pátek mě hodně potrápila mrtvola. Správná technika už odešla kamsi, ale odtaháno. Doplňky spojeny do supersérie, abych ušetřil nějaký čas.

O víkendu rozmýšlení co dál a rozhodl jsem se tak, že ještě vyzkouším jeden týden lehce přihodit. Benchpress bude 90kg, dřep 125kg, mrtvola 145kg.

Už mám za sebou pondělí dalšího týdne a byl to masakr. Na doplňky jsem se vykašlal, ale hlavní cviky odcvičeny. U mrtvoly jsem se snažil zaměřit na techniku a bylo to lepší než minulý týden v pátek, kdy jsem měl menší váhu ale více opakování. Zkusím si dát záležet i další tréninky.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xMichalx


PříspěvekZaslal: pá říjen 27, 2017 3:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

7.týden

Váhy:

Benchpress: 90kg
Dřep: 125kg
Mrtvý tah: 145kg



23.10.2017 (pondělí)
Dřep 6x6x125kg
Mrtvý tah 5x5x145kg
Benchpress 5x5x90kg

25.10.2017 (středa)
Benchpress 6x6x90kg
Dřep 5x5x125kg
Mrtvý tah 5x5x145kg

27.10.2017 (pátek)
Mrtvý tah 6x6x145kg
Dřep 5x5x125kg
Benchpress 5x5x90kg


Zhodnocení sedmého týdne: uf, tohle už na mě bylo těžké. Ale odcvičeno vše.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xMichalx


PříspěvekZaslal: po říjen 30, 2017 2:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Víkend volný. Tento týden se pokusím vše také volně.

30.10.2017 (pondělí)
Dřep 6x6x70kg
Mrtvý tah 5x4x90kg (poslední série sumo)
Benchpress 8x20kg, 8x60kg, 3x90kg, 1x100kg, 1x110kg (PR) , 8x60kg, 8x60kg
Shyby 3x5

Parťák jel těžký bench, tak jsem nemohl lehce. Pocitově těch 110kg bylo úplně v pohodě. Odhaduji že 120kg už bych nedal, ale 115kg asi ještě jo. Už jsem to ale dál nezkoušel a další test maximálky po druhé fázi korteho (ať je kam se zlepšovat)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xMichalx


PříspěvekZaslal: po listopad 13, 2017 11:37 am    Předmět: Odpovědět s citátem

1.11.2017 (středa)
Tlaky s jednoučkami hlavou nahoru - postupné zvedání na 3x38kg, pak zase dolů
Stahování horní kladky + shyby cca 3x8x60 + 3x6
Mrtvý tah + přítahy v předklonu 3x6x30kg + 3x6x30kg
Tlaky na ramena za hlavu + před hlavu 3x7x20kg + 3x7x20kg

Kromě té jedné série jednoruček vše lehce, spíše na protažení


3.11.2017 (pátek)
Dřep
Předkopávání
Tlaky s jednoručkami v sedě
Rozpažování

Ani jsem si nepsal váhy, většina lehce.


Do druhé fáze korteho se pouštět teď nebudu, ale určitě si ho zopakuji po novém roce. Teď do konce roku pojedu na pocit a hlavně aby mě to bavilo a nebyl to úplný stereotyp. Mrtvolu, bench a dřep dám jednou týdně a k tomu nějaké doplňky (ruce, ramena, lýtka, břicho) podle nálady a času.


6.11.2017 (pondělí)
Shyby 5x, 5x10kg, 5x15kg, 5x20kg, 5x15kg, 5x10kg, 5x
Veslování 8x60kg, 8x70kg, 8x80kg, 8x90kg
Kladivový zdvih s jednoručkami 6x20kg+6x12kg, 6x20kg+6x12kg
Bicepsový zdvih s jednoručkami 6x20kg+6x12kg, 6x20kg+6x12kg
Bicepsový zdvih s EZ osou 10x20kg, 10x20kg, 10x20kg


8.11.2017 (středa)
Benchpress 8x20kg, 8x60kg, 5x80kg, 3x90kg, 1x100kg, 1x110kg, 1x115kg (PR) , 0x115kg, 1x110kg, 6x90kg
Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru 8x20kg, 6x30kg, 5x35kg, 5x35kg, 5x35kg
Francouzský tlak s jednoručkou ve stoje + stahování horní kladky na triceps 6x30kg + 8x50kg, 6x30kg + 8x50kg, 6x30kg + 8x50kg
Dipy 10x


10.11.2017 (pátek)
Dřep 10x20kg, 8x60kg, 5x100kg, 5x120kg, 5x130kg, 5x140kg, 5x130kg, 5x60kg
Předkopávání na levou nohu 10x20kg, 10x20kg, 10x20kg, 10x20kg
Tlaky s jednoručkami na ramena v sedě 6x26kg, 6x26kg, 6x26kg
Rozpažování s jednoručkami v sedě (pokrčené ruce) 6x12kg, 6x12kg, 6x12kg
Rozpažování s jednoručkami ve stoje (propnuté ruce) 8x6kg, 8x6kg, 8x6kg
Rozpažování v sedě v předklonu 8x6kg, 8x6kg, 8x6kg, 8x6kg
Protahování ramen s expanderem



13.11.2017 (pondělí)
Mrtvý tah 8x20kg, 8x60kg, 5x100kg, 5x120kg, 2x140kg, 2x150kg, 2x150kg
Shyby 5x, 5x10kg, 5x15kg, 5x20kg, 5x25kg, 10x
Veslování 8x50kg, 8x80kg, 8x80kg, 8x80kg
Bicepsový zdvih s jednoručkami ve stoje 6x20kg + 6x6kg, 6x20kg + 6x8kg, 6x20kg + 6x10kg, 6x20kg + 6x12kg
Bicepsový zdvih s EZ osou ve stoje 6x30kg, 6x30kg, 6x30kg
Rozpažování v sedě v předklonu 8x6kg, 8x6kg, 8x6kg, 8x6kg

V pátek jsem byl po delší době běhat a mám z toho nějaký trochu bolavý hamstring. Při mrtvole jsem ho hodně protahoval a šlo to, ale to osobáku jsem se nepouštěl i když síla byla. Těch 2x2x150kg šlo skoro samo, takže asi příští týden zkusím přihodit.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xMichalx


PříspěvekZaslal: čt listopad 16, 2017 3:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

15.11.2017 (středa)
Dřepy 8x20kg, 8x60kg, 3x100kg, 3x120kg, 3x140kg, 3x120kg, 3x100kg, 8x60kg
Výpady s jednoručkami 6x18kg, 6x26kg, 6x26kg, 6x26kg
Předkopávání (jen na levou nohu) 10x20kg, 10x20kg, 20x20kg
Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru 8x20kg, 5x30kg, 2x38kg, 1x38kg+5x30kg
Benchpress hlavou dolů 8x20kg, 8x60kg, 6x90kg, 6x90kg, 9x90kg
Francouzský tlak 8x20kg, 8x30kg (ve stoje), 6x30kg (v sedě), 8x30kg (ve stoje), 6x30kg (v sedě)
Tricepsové kliky 10x, 10x, 10x
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xMichalx


PříspěvekZaslal: út listopad 21, 2017 10:08 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Prodloužený víkend jsem byl v Železné Rudě, takže nachozeno asi 30km.

20.11.2017 (pondělí)
Mrtvý tah 8x20kg, 8x60kg, 5x100kg, 2x130kg, 2x150kg, 3x160kg , 2x100kg
Shyby 5x, 5x10kg, 5x20kg, 5x10kg, 5x, 5x10kg, 5x
Veslování 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg
Kladivový zdvih v sedě s jednoručkami 6x18kg+6x10kg, 6x18kg+6x10kg
Bicepsový zdvih v jednoručkami ve stoje 6x18kg+6x10kg, 6x18kg+6x10kg
Bicepsový zdvih na Scottově lavici 10x20kg, 10x20kg, 10x20kg

Mrtvola 3x160kg je PR na počet opakování. Po každém opakování jsem se narovnal a znovu připravil, takže to bylo i docela technicky dobré. Až mě překvapilo, jak to šlo pěkně. Teď druhý den záda ani nebolí (ani je necítím), takže příště zkusím přidat opakování nebo váhu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xMichalx


PříspěvekZaslal: st listopad 22, 2017 3:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

22.11.2017 (středa)
Dřep 8x20kg, 8x60kg, 5x100kg, 2x120kg, 3x140kg, 3x140kg
Výpady s jednoručkami 7x26kg, 7x26kg, 7x26kg (7x na každou nohu, jednoručky dohromady 52kg)
Předkopávání 10x30kg, 10x30kg, 10x30kg, 10x30kg (na každou nohu zvlášť)
Tlaky na ramena ve stoje 8x40kg, 8x40kg, 8x40kg
Rozpažování 10x6kg, 10x6kg, 10x6kg, 10x6kg, 10x6kg, 10x6kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - The Final Countdown Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum