Cesta k silovému trojboju RAW


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Cesta k silovému trojboju RAW  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Cesta k silovému trojboju RAW
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
maciak


PříspěvekZaslal: út leden 16, 2018 3:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ziadny vzorec neexituje, kazdy cvik vyzaduje inu rozcvicku, nedaju sa appliovat percenta.

ja dodrziavam jednu zasadu ze idem na vyssiu vahu az ked som spokojny s technikou a celkovym pocitom
napr na mrtvole to vyzera takto
10x70
5x120 , ak to je diven dam este 3x120
3x170 ak je to divne dam este 1x170
1x220 posledna rozcvicka uz aj s opaskom, vsetko uz musi byt 100% rovnake ako na pracovnej
250 pracovna

nema vyznam urychlit rozcvicku ale aby si sa neunavil tak preferujem system ze radsej viac nastupov ale menej opakovani
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: út leden 16, 2018 5:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

...
4x120kg
1x150kg - belt on
3x3x175kg

to jsou velké skoky, klidně bych přidal nástupů:

3x 120 kg
1x 140 kg
1x 150 kg
1x 160 kg
1x 170 kg
1x 180 kg "overload"
3x3 175 kg

takhle bych plánoval zahřívací série tak před dvěma roky, dnes už "únavu" neřeším a dávám přednost pořádné aktivaci, takže bych si pomalu vyjel (zpočátku příhoz +20 kg, pak +10 kg) až po 3x 165 kg a pak dal pracovní. je to fyzická i psychická adaptace, kdy v závěru víš, kolik váží -10 kg, jak těžká ta série byla a jak asi bude vypadat pracovní.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MartinC


PříspěvekZaslal: st leden 17, 2018 10:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Chlapi ďakujem Vám veľmi pekne za rady a odpovede. Z každej som si vzal niečo a myslím si, že základom bude, že radšej viac nástupov ako veľké skoky. Pokojne jednotky a pomaličky, pridávať +10kg, zo začiatku aj viac, ako písal Vlk. Veľká vďaka!
nahoru