Legrace s Paroubkem


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Legrace s Paroubkem  Úvodní stránka -> Události, komentáře... -> Legrace s Paroubkem
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jak hodnotíte (jako ve škole) dosavadní letošní vystupování vlády v otázce předsednictví EU?
1
13%
 13%  [ 19 ]
2
21%
 21%  [ 30 ]
3
15%
 15%  [ 22 ]
4
15%
 15%  [ 22 ]
5
34%
 34%  [ 48 ]
Celkem hlasů : 141

Autor Zpráva
Darion


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 12:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tomkins napsal:
Placený školství má jednu nespornou výhodu. Když se nastaví vysoké školné u oborů jako je politologie, filozofie, mezinárodní obchod a ekonomie, zatímco u technických oborů bude školné minimální, lidi začnou studovat i obory, které v současné době nejsou moc populární, ačkoliv uplatnění absolventů na trhu práce je mnohem lepší.


Tohle jsem si musel precist dvakrat a pak to poradne rozdejchat... To si snad delas prdel, ne?:D:D

Osobne si nemyslim, ze je vysoka skola k nicemu, ale je potreba trochu myslet pri tvoreni osnov a predmetu. A taky je to trochu o individualnim pristupu. Proto bych polovinu dnesnich "studentu" vyhazel nebo je nastrkal na vosky, protoze jsou bud liny a/nebo na to nemaj...
Dnesni vysoke skolstvi ma u nas tu vadu, ze ma malo penez a proto potrebuje hodne studentu. Tezko se ale da ocekavat, ze bude 50 % naroda chapat ekonometrii nebo matfyzackou matiku. Proto pak vznikaj takovy obory jako treba cestovni ruch, kde se muzou upichnout.

Jeste k tem cizincum. To je podle me uplne jina kapitola. To, ze si u nas slovaci muzou studovat zadarmo, je proste neskutecny a fakt nechapu, ze to jeste nekdo nezatrh. Nechapejte me spatne, ja proti slovakum nic nemam a mam mezi nima i spoustu dobrejch pratel, ale tohle bych jim nedovolil ani nahodou. To, ze jejich skoly pokulhavaj i ve srovnani s nasima je uz zase jina vec, ale tu at si vyresej doma.
_________________
"Sahni si na dickense, at poznas klasiku..." Jan Tomasik
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomkins


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 5:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak samozřejmě je to jen můj názor a já uznávám, že je kontroverzní a málokdo s ním bude souhlasit. Ale kdo z Vás si na studiu základní/střední/vysoké školy neříkal: "K čemu mi zrovna tohle bude?" No a pak si narovinu řekněte, kolik znalostí skutečně v realitě využijete. Prostě moje představa je taková, že by vysoké školy měly víc spolupracovat s firmami, aby se neodtrhávaly od reality a skutečně učily to, co budou jejich studenti v budoucím zaměstnání potřebovat. Kdyby to tak skutečně chodilo už teď, osnovy by byly diametrálně odlišné.

Nikdy nenapsal, že studuju kvalitnější čí horší obor, než ostatní. Jen podle mě existuje velká řada škol či zaměření, ze kterých vyleze strašná spousta vysokoškolsky vzdělaných studentů, kteří v praxi nemohou mnoho z toho, co se naučili, využít:

religionistika
knihovnictví
mediální a komunikační studia - slyšíte, jak libě to zní?
mezinárodní studia
cestovní ruch
politologie
filosofie
sociologie
hospodářská politika
....

A to v zásadě proto, že o tyto obory není na trhu práce zájem. K čemu je religionistika, když ji dostuduje ročně několik stovek studentů? V tomhle oboru by se dokázalo uplatnit pouze několik lidí ročně, a to jenom možná. Filosofie - absolvent zná v první řadě několik stovek filosofů, z nichž většina je už po smrti, zná smysl života a žije v harmonii s přírodou, ale kdo ho bude chtít na základě tohohle zaměstnat?

Tak se omlouvám, jestli jsem někoho svými názory pohoršil, ale já už jsem prostě takovej. Buďte rádi, alespoň jsem Vás donutil se nad tímto tématem zamyslet a opět jste rozšířili svoje znalosti. Ani školu jste k tomu nepotřebovali.
_________________
Čokoláda je naprosto zdrcujícím důkazem toho, že tuk ve spojení s jednoduchými sacharidy na celé čáře chuťově válcuje proteiny se sacharidy komplexními.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
tyboo


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 5:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tomkins napsal:
Tak samozřejmě je to jen můj názor a já uznávám, že je kontroverzní a málokdo s ním bude souhlasit. Ale kdo z Vás si na studiu základní/střední/vysoké školy neříkal: "K čemu mi zrovna tohle bude?" No a pak si narovinu řekněte, kolik znalostí skutečně v realitě využijete. Prostě moje představa je taková, že by vysoké školy měly víc spolupracovat s firmami, aby se neodtrhávaly od reality a skutečně učily to, co budou jejich studenti v budoucím zaměstnání potřebovat. Kdyby to tak skutečně chodilo už teď, osnovy by byly diametrálně odlišné.



v zásadě s tebou souhlasím.. sám studuju strojařinu na báňské a nechápu jak je možné uživit tolik lidí co vylezou z ekonomické fakulty.. obor sportovní management.. to jako hned všichni budou manažeři klubů??

pak ta religionistika a historie.. zas tolik lidí to nestuduje a stejně většina těch všech filosofů a podobně půjde učit na základku občanku a podobně..

co se týče toho, že slováci platit nemusí. tak mám dojem, že kdyby se našel nějaký exot co by šel dobrovolně studovat třeba do Košic, tak by asi taky platit nemusel.. jenže kdo by tam chodil..... druhá věc je, že půlka z nich žvatlá slovensky a nejeví nějakou velkou vůli mluvit česky a to se mi teda moc nelíbí..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tradewind


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 7:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tomkins: Motas vsechno dohromady, skole samozrejme ano, ale ne z duvodu co pises.

Dneska jde drtive vetsine lidi hlavne o titul. Je uplne jedno co nakonec delas, ale kdyz mas titul, tak cokoliv budes delat, budes u toho pro vetsinu lidi vypadat duveryhodneji. Tedy nestudujes sportovni management abys byl sportovni manager, ale abys pred jmenem 3 pismenka.

Jinak je to samozrejme cele o pristupu - pokud se necemu venujes a delas i neco navic, urcite to nekdo nakonec oceni.

S firmami skoly samozrejme spolupracuji. Cela rada firem uz dnes nabizi na zpracovani temata, kterym se muzes venovat v diplomce nebo i bakalarce. Staci jen trochu hledat a necekat, az nekdo neco naserviruje. O tom je to dneska hlavne, kdyz prijdes na pohovor do Nasa a reknes ze koncis nejakou debilni skolu, ale pritom jsi pocital numericke vypocty u letu do vesmiru, tak te vezmou. (zjednodusene :) )

To, ze se na stredni ucis blbosti je kvuli tomu, abys:

1. behem tohoto sirokeho zaberu predmetu zjistil co te bavi a co te nebavi.

2. rozvijel cely mozek - tvoris slohovky, pocitas rovnice, ucis se nazpamet, malujes, zpivas, delas kotrmelce atd - proste rozvijis se cely a hlavne taky zjistis co ti jde a na co mas vlohy. Pokud to zjistis uz na stredni, bud rad. Jsou lidi co to nezjisti ani na X-te vysce.

Placeni skolneho by se melo hlavne zavest hlavne kvuli tomu, aby vzdelani melo hodnotu ( v podstate jak pro tebe, tak i pro zamestnavatele ) a nebylo zdarma rozdavano jak letaky nekde na ulici.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Synthetic


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 7:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tradewind napsal:

Placeni skolneho by se melo hlavne zavest hlavne kvuli tomu, aby vzdelani melo hodnotu ( v podstate jak pro tebe, tak i pro zamestnavatele ) a nebylo zdarma rozdavano jak letaky nekde na ulici.

Takže aby vzdělání měli jen ty, co na něj maj peníze? (vyznělo to tak)
_________________
"ONE OF A KIND"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hooliganko


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 7:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Synthetic napsal:
Tradewind napsal:

Placeni skolneho by se melo hlavne zavest hlavne kvuli tomu, aby vzdelani melo hodnotu ( v podstate jak pro tebe, tak i pro zamestnavatele ) a nebylo zdarma rozdavano jak letaky nekde na ulici.

Takže aby vzdělání měli jen ty, co na něj maj peníze? (vyznělo to tak)

no kdyz to tak vemes tak maj penize ti , co poctive pracujou ( nebo ti , co nemaj praci , nebo nemaj moznost na praci , tak si nedelaj decka , protoze penize nemaji , protoze by nemeli na jejich ziveni a zdaleka ne na jejich skoly )
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tradewind


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 7:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Synthetic napsal:
Takže aby vzdělání měli jen ty, co na něj maj peníze? (vyznělo to tak)


Jasne. Konkretni castky jsou asi na diskuzi, ale zdarma pro vsechny to byt nemuze.

+ k tomu treba nejaky adekvatni system pujcek pro zajemce o studiu, jako maji napriklad v Anglii. ( Splaci se to asi nejak rozumne, ne 300% rpsn :D ..)

---------------

Abych to dovysvetlil, predstav si ze jsi firma, co hleda nekoho sikovneho:

Koho si vsimnes na prvni pohled? Cloveka, co vystudoval tady a zadarmo ( v lehkych podminkach ) nebo jineho, co studoval treba v Anglii a za svoje penize? (v tezsich podminkach )

Pokud by jsi o nich zadne jine info nemel, je na prvni pohled lepsi ten clovek, ktery studoval v systemu, kde mu o neco slo. ( Musel platit, vzit si pujcku, trochu zariskovat atd ... )

Jinak si myslim, ze nejakych 30k rocne by nikoho nezabilo a na brigadach to pres rok vydela i kdyby nechtel, ale treba se pletu. :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Synthetic


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 7:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jasně, záleží jak, kolik.. nejde to brát obecně. a když to zlepší kvalitu, tak proč ne.
_________________
"ONE OF A KIND"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ygg


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 8:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tomkins napsal:
Tak samozřejmě je to jen můj názor a já uznávám, že je kontroverzní a málokdo s ním bude souhlasit. Ale kdo z Vás si na studiu základní/střední/vysoké školy neříkal: "K čemu mi zrovna tohle bude?" No a pak si narovinu řekněte, kolik znalostí skutečně v realitě využijete. Prostě moje představa je taková, že by vysoké školy měly víc spolupracovat s firmami, aby se neodtrhávaly od reality a skutečně učily to, co budou jejich studenti v budoucím zaměstnání potřebovat. Kdyby to tak skutečně chodilo už teď, osnovy by byly diametrálně odlišné.

Nikdy nenapsal, že studuju kvalitnější čí horší obor, než ostatní. Jen podle mě existuje velká řada škol či zaměření, ze kterých vyleze strašná spousta vysokoškolsky vzdělaných studentů, kteří v praxi nemohou mnoho z toho, co se naučili, využít:
religionistika
knihovnictví
mediální a komunikační studia - slyšíte, jak libě to zní?
mezinárodní studia
cestovní ruch
politologie
filosofie
sociologie
hospodářská politika
....

A to v zásadě proto, že o tyto obory není na trhu práce zájem . K čemu je religionistika, když ji dostuduje ročně několik stovek studentů? V tomhle oboru by se dokázalo uplatnit pouze několik lidí ročně, a to jenom možná. Filosofie - absolvent zná v první řadě několik stovek filosofů, z nichž většina je už po smrti, zná smysl života a žije v harmonii s přírodou, ale kdo ho bude chtít na základě tohohle zaměstnat?

Tak se omlouvám, jestli jsem někoho svými názory pohoršil, ale já už jsem prostě takovej. Buďte rádi, alespoň jsem Vás donutil se nad tímto tématem zamyslet a opět jste rozšířili svoje znalosti. Ani školu jste k tomu nepotřebovali.


Pravdu máš v tom, že jsem si v době, kdy jsem se to musel učit (nebo to aspoň předstírat), velmi často říkal, že mi to v budoucnu bude akorát tak hovnu .... a pak jsem se nestačil divit. Ne samozřejmě že bych si to detailně pamatoval, ale prostě hodně často se mi sakra hodilo, že jsem alespoň částečně věděl o čem je řeč, a v případě potřeby si to mohl dostudovat bez toho, abych na to čuměl jak z jara.

Tak přemýšlím, kdo by teda třeba v těch knihovnách dělal? Stavaři? A nechápu kde bereš názor, že člověk musí nutně pracovat v oboru, který vystudoval. Z mých známých ve Státech více jak polovina vystudovala obory, proti kterým je religionistika vyloženě utilitární:-))), a nenadávají ... jistě, dělají něco jiného, ale vystudovali co je bavilo, a to studium je připravilo i na to, co dělají. Studovat totiž neznamená ani tak do sebe narvat kvanta prostých faktů, ale umět je vyhledávat, analyzovat, vyvozovat z nich závěry a podobně....pokud tohle opravdu dobře umíš, je dost jedno, co máš na diplomu napsané. Ono je totiž při studiu, stejně jako pak v práci, hodně důležité, aby tě to bavilo .... studovat něco čistě jen proto, že mě to v budoucnu asi uživí, je hodně smutné. Asi jako dělat práci, která tě sere, a děláš ji čistě pro prachy...

A trh práce bych fakt nechal na pokoji, on si pomůže sám...když se do něj nebudou podobní sociální inženýři srát:-))))...neber to zle

A fakt přemýšlím, jaké znalosti jsem si díky této diskuzi rozšířil ... že by poznání, že člověk který se tu do krve hádá o zavedení zdravotního pojištění plně na bázi komerčního pojištění, by chtěl centrálně regulovat trh práce ... což je, a to nutno přiznat, zajímavá forma schizofrenie:-))))
_________________
Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ygg


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 8:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To TW ... "Koho si vsimnes na prvni pohled? Cloveka, co vystudoval tady a zadarmo ( v lehkych podminkach ) nebo jineho, co studoval treba v Anglii a za svoje penize? (v tezsich podminkach )"

No, pokud to je nějaká totální no-name škola, ať již v UK nebo USA, tak mě to nijak nepřesvědčí, a naopak si pomyslím, že tady ho nevzali, tak šel tam. A fakt je, že třeba v USA jsou vedle slušných a elitních univerzit i takové, proti kterým je i například VŠE hvězdou akademického nebe:-). Stejně tak nepoznáš, že měl třeba stipendium, protože hrál dobře fotbal nebo se znal s někým, kdo mu ho zařídil, takže ho to studium stálo prd.

Konec konců ... například v Reichu (ani malém) školné nemají, v USA jo. Poznáš bez bližších info o konkrétní VŠ, která z nich produkuje kvalitnější absolventy? Asi sotva ...
_________________
Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rall_


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 11:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Z hlediska školnýho na VŠ se osobně kloním spíš k "levicový" variantě - možná, že by bylo lepší zavést něco jako penalizační poplatky (opakování zkoušky nebo ročníku apod.), což by jednak vyselektovalo studenty, a peníze přineslo taky.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomkins


PříspěvekZaslal: so květen 08, 2010 11:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ygg: A jak jinak to mám brát, než zle?

Tvůj názor plně odpovídá realitě, ale já se ptám, jestli princip vysokého školství by měl opravdu být takový, jako jsi ho popsal. Mělo by být jedno, kterou školu máš vystudovanou, a to jenom proto, že každá škola ti dá schopnost vyhledat si potřebné informace? Měli by studenti po vysoké škole studovat v oboru, který vystudovali? Měly by mít knihovnice vysokou školu?

Já jsem se například vždy nejvíc dozvěděl z knih, které jsem sám od sebe našel a přečetl, potom z internetu, z novin, a pak samozřejmě z praxe. První stupeň základní školy mi dal asi tak nejvíc - malá a velká násobilka, psaní i y. Druhý stupeň už byl pouze opakování toho prvního stupně, plus rozšíření dějepisu, zeměpisu, přírodopisu. Pravděpodobně by na to stačilo 8 i méně let, ale budiž. Na střední škole se objevování nových užitečných informací zastavilo. V češtině se učíš nazpaměť autory a díla, ačkoliv jsi asi jedinej ze třídy, kdo od nich skutečně něco přečetl. Ostatní nemají nejmenší ponětí, o čem daný knihy jsou. Ale to nevadí, i to se středoškoláci učí zpaměti. V zeměpise a dějepise prakticky opakuješ to, co ses naučil na základní škole. V matice bereš derivace. Ani samotná učitelka ti není schopna vysvětlit, co to kruci vlastně je. V informatice surfuješ na netu, umíš toho víc než učitel. Na vysoký škole začneš brát v matice integrály, limity a extrémy. Teoreticky znáš definice, co to vlastně je, ale sám nevěříš tomu, že bys to dokázal někdy použít v praxi. V informatice se učíš, ve wordu a excelu, jako bys v tom nepracoval pomalu každej den. Většinu věcí se drtíš nazpaměť a druhej den je zase zapomínáš. Kdyby úlohou škol bylo pouze naučit žáky vyhledávat informace, tak to zaprvý dělají sakra špatně a zadruhý jim to trvá neuvěřitelně dlouho (18 let je přeci jen dlouhá doba vzhledem k tomu, že slušně číst, psát a počítat se naučíš už po 2 letech).

Vždy jsem zastával názor, že škola je něco jako vojna. 3 měsíce máš záhul a pak se dva roky flákáš. Vojna už byla zrušena, škola stále ještě ne. Děti sedí celej den ve školách a pak maj křivý záda, ochablý svalstvo, nalomený zdraví. Tahaj tašky na jednom rameni, z toho maj zkrácený prsní a trapézový svaly. Nedostatek pohybu, typický dřevěný školní židle, denodenní sezení pod zářivkama, nedostatek denního světla v zimním období, atd... Já proti školám byl vždy zaujatej a nejraději bych je zrušil a přetransformoval do úplně jiný podoby.

Jinak doufám, že schizofrenii nemám. Jen jsem napsal svůj názor, který si s těmi předchozími nijak neprotiřečí a není tedy důvod se domnívat, že bych na tom byl psychicky špatně. Je hezký sledovat, jak se snažíš ve svých příspěvcích zůstávat nad věcí, abys všem ukázal, jak máš ve všem jasno a oni tě svýma příspěvkama nemůžou ani v nejmenším ovlivnit, protože jedinej správnej názor je podle tebe ten tvůj. Nebo spíš ostatním podsouváš, že ty ostatní jsou špatný. Když ti tady budu argumentovat tím, že nedávno Jan Švejnar v televizi navrhl stejný způsob financování vysokého školství, jaký nyní prezentuju já, vysměješ se mi, a začneš sem psát, jakej je Švejnar šašek, kterej tomu nerozumí. Já prostě raději svěřím systém fungování vysokých škol člověku, kterej je profesorem na Michigenu a nominuje kandidáty na Nobelovu cenu za ekonomii, než neznámýmu člověku na fóru o posilování, který je schopen se ostatním vysmívat za jejich názory.

Na jednu stranu se mi líbí, že dokážeš s ostatními komunikovat jako s malými dětmi, protože je to místy vtipné, ale myslím, že tvoje teatrální povýšenost není dlouhodobě vhodná. Jinými slovy, spoustu lidí už tu s tím začínáš s*át.

Promiň, už nemám moc náladu se s tebou o tom bavit. Raději zvolme jiné téma. Tvůj postoj k věci už znám, nemusíš mi už dál dokazovat špatnost mých tvrzení, protože tady je jakákoliv souhra názorů vyloučena.
_________________
Čokoláda je naprosto zdrcujícím důkazem toho, že tuk ve spojení s jednoduchými sacharidy na celé čáře chuťově válcuje proteiny se sacharidy komplexními.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
ygg


PříspěvekZaslal: ne květen 09, 2010 1:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

To Tomkins ... že tě seru mi je jedno, a že ti leží na srdci i další "trpící" tě šlechtí. Oni si už ale zvykli, a pokud ne, tak prostě moje posty nečtou. Já to u nich dělám úplně stejně. Navíc tohle jsou diskuze úplně o prdu a k ničemu ... kdybych někde "vedle" někomu radil jak má blbě cvičit, blbě se stravovat či suplementovat, nebo se dokonce léčit, tak je to na pár facek. U těchto "zbytných" témat je to něco jiného, a nebýt u nich nad věcí .... no, mně by to přišlo hodně smutný.

A myslím, že se tu s dost lidma na spoustě věcí shodnu, a pokud ne, tak je to normální. Že se zrovna tobě občas podaří přijít s nějakou podobnou ujetostí, to opravdu není moje zásluha.Protože pokud napíšeš něco ve stylu " Já proti školám byl vždy zaujatej a nejraději bych je zrušil... " , nemluvě o předchozím melodramatickém popisu školní docházky, tak s tebou najdu společnou řeč opravdu těžko.

Švejnar ať si zkusí tento typ regulace/financování školství zavádět doma, tj. v USA. Byli by s ním rychle hotoví. Že se rozhodl nám tady s ním "pomáhat" mne rozhodně nedojímá, ale já jej obecně nijak nemusím...a on kvůli tomu jistě nespí:-)... takže jsem v klidu.

Jinak nechápu, proč by knihovnice neměla mít VŠ (on ten obor není jen dávání štemplů do průkazek a zastrkávání knih do regálů).

A nakonec, speciálně pro tebe .... lidi by měli studovat to, co je baví, co jim dává radost, a co je zajímá. A potom by podle úplně stejnejch principů měli pracovat, žít, a pokud se jim to povede, tak nakonec i v klidu umřít. Ne vždy to jde...ale rozhodně by se o to měli snažit. Pořád. A stát by jim do toho neměl kecat ... kecal jim do toho 40 let a víme jak to dopadlo. Stát je tu pro ty lidi, ne oni pro něj, a nenarodili se proto, aby co nejdéle a co nejvíc platili všechny možné daně a pojištění, ale aby žili spokojený a šťastný život. A pokud 3/4 života strávíš studiem něčeho, co tě sere, a následně hákováním, které tě sere přinejmenším úplně stejně, tak asi moc šťastnej a spokojenej nebudeš.

A na závěr ... http://jinachemie.blogspot.com/2009/11/proc-nebyt-chemikem.html
_________________
Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
holu


PříspěvekZaslal: ne květen 09, 2010 1:35 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tomkinsi, a kde by ostatní spolužáci třeba ty znalosti, konkrétně v matice, získali, když už umí ze střední integrovat? Proč někdo ze střední školy s IT strojkou umí v céčku, a někdo ani v excelu? Ty to vidíš zřejmě z pozice ojebávače, ale každá škola ti dá to, co ji dáš ty. Stejně jako co se výšek týče. Mně tak připadá, že ty sám máš strach, aby ti na trhu někdo s veřejnou správou nekonkuroval, protože při škole se o obor zajímal i mimo ní, měl třeba praxi při škole, a ty, jakožto ojebávač, jsi zjistil, že jsi v prdeli :-) Mě osobně neznervozňuje to, že studuje pomalu 90 procent absolventů středních škol, i když to jsou naprosté hlouposti, to nijak nekoresponduje s jejími schopnostmi. A když tě sere, že ti škola nic nedává, jdi ještě k tomu na další, a klidně ještě na třetí, nebo pracuj, získávej praxi, a neseď na RW. A jsme opět u toho, kde jsme byli na začátku, u přístupu, a ten spíš dělá kariéru, než titul z konkrétní školy.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ralph Wiggum


PříspěvekZaslal: ne květen 09, 2010 9:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

ygg napsal:
A na závěr ... http://jinachemie.blogspot.com/2009/11/proc-nebyt-chemikem.html

Tohle je... srandovní Fakt že někdo vystuduje VŠCHT neznamená, že bude dělat v laboratoři, to se týká velmi malého množství absolventů. Jsou lidi, co projektují ČOV, píší posudky EIA, rozptylové studie, dělají podnikové ekology, metalurgy, korozní inženýry, technology, techniky - a mohl bych pokračovat dále.
_________________
Můj táta střílí lidi.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Legrace s Paroubkem Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: