Rada začátečníkovi



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Rada začátečníkovi  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Rada začátečníkovi
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Gart


PříspěvekZaslal: st prosinec 07, 2011 10:02 pm    Předmět: Rada začátečníkovi Odpovědět s citátem

Ahoj, jsem začátečník a chci se zeptat na dvě věci:

1.) Při rozcvičce používám různé cviky s vlastním tělem (vahou) ale např. při dělání kruhů kolenem (zahřívání třísla) mi v třísle pěkně přeskakujou svaly/šlachy.. jde to i slyšet jak v tom křupká, lupe.. nebolí to ale je to nepříjemné.. (dělá to i s kroužením ruky v ramenu..) Otázka: Vyvarovat se těmto cvikům nebo to po pár týdnech přejde??

2.) Např. levý biceps mám slabší než pravý.. mám dělat na obě ruce stejný počet opakování aby se to postupně srovnalo? Nebo můžu pravačku dojet na doraz i když levačka už je po smrti? Jak velký vliv to pak má na celkový objem/vzhled

Díky.. snad jsem to popsal "pochopitelně" ;)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Darion


PříspěvekZaslal: čt prosinec 08, 2011 12:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Co je pro tebe tříslo? Nemyslíš kyčel spíš? Zkus si skočit k fyzioterapeutovi, ať na tebe mrkne a zjistí, jestli nemáš špatný držení těla, já měl např. jednu stranu těla o cm vejš než druhou, a to byl důvod, proč mi křupalo v kyčli.

Co se týče rukou, tak vždycky má člověk jednu ruku slabší, dokud to nesrovná. Ale určitě jezdi na obě ruce stejně opakování a soustřeď se hlavně na jednoručky, u cviků s velkou osou by hrozilo, že by silnější ruka přebírala práci slabší a hůř by se ti tenhle hendikep doháněl.
_________________
"Sahni si na dickense, at poznas klasiku..." Jan Tomasik
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gart


PříspěvekZaslal: čt prosinec 08, 2011 8:42 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jasně, díky ti za reakci

Nemá někdo vyzkoušeného dobrého fyzioterapeuta v blízkosti Zlín, Vsetín?
nahoru