Posílování s nadváhou



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Posílování s nadváhou  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Posílování s nadváhou
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Bobina09


PříspěvekZaslal: pá leden 20, 2012 6:00 am    Předmět: Posílování s nadváhou Odpovědět s citátem

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jak bych měl začít posilovat! Jsem skoro uplný nováček a potřeboval bych vědět co mám jíst,jak často,
kolikrát denně a v jakém množství. Také mě zajímá jak bych měl posilovat,kolik cviků po kolikati seríí.Je mi 15, měřím 171cm a vážím 85kg.
Ještě by mělo zajímalo jestli bych si měl koupit nějaké suplementy. Předem dík za pomoc s Pozdravem Bobina09 :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petey


PříspěvekZaslal: pá leden 20, 2012 7:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Preco davas na konci otazky vykricnik?
_________________
Komu tim prospejete?!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SimsonCZ


PříspěvekZaslal: pá leden 20, 2012 7:28 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Zde najdeš většinu informací, které hledáš:
https://forum.ronnie.cz/zacatecnici-f20.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Juryk


PříspěvekZaslal: pá leden 20, 2012 11:43 am    Předmět: Re: Posílování s nadváhou Odpovědět s citátem

Bobina09 napsal:
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jak bych měl začít posilovat! Jsem skoro uplný nováček a potřeboval bych vědět co mám jíst,jak často,
kolikrát denně a v jakém množství. Také mě zajímá jak bych měl posilovat,kolik cviků po kolikati seríí.Je mi 15, měřím 171cm a vážím 85kg.
Ještě by mělo zajímalo jestli bych si měl koupit nějaké suplementy. Předem dík za pomoc s Pozdravem Bobina09 :)




Pokud to všechno chceš vědět, tak by jsi měl začít hledat. Je mnohem lepší pátrat po informacích a "učit se to", než poslechnout pár rad jiných lidí, aniž by jsi věděl "proč to tak zrovna je a proč zrovna to a to jíst"
nahoru