Potreningovy napoj a cas cviceni



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Potreningovy napoj a cas cviceni  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Potreningovy napoj a cas cviceni
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Michal12345


PříspěvekZaslal: st únor 15, 2012 5:22 pm    Předmět: Potreningovy napoj a cas cviceni Odpovědět s citátem

Ahoj, jsem studujici cvicenec s malym rozpoctem a mam dilema ohledne potreninkoveho napoje.

Asi pred 3/4 rokem jsem cvicil nejake 4 mesice, bohuzel jsem pak onemocnel a v tomto obdobi zhubl vetsinu toho mala, co se mi podarilo nabrat (asi 6kg).

Momentalne nejsem v situaci, kdy bych si mohl dovolit koupit nejaky protein popr. gainer. Mam si v satne michat jen glukopur s vodou nebo snist treba 2 banany? Nebo neco uplne jineho? Muj jidelnicek je jinak z vetsi casti ok, 6 spravne nastavenych jidel, ktere mi dohromady daji asi 430 sachru a 120 bilkovin.

Ma vaha cini 70kg a vyska 186cm (ektromorf, ikdyz na sobe pozoruji vetsi mnozstvi tuku nez je na ektomorfa asi hodno).

Muj druhy dotaz je nasledujici:
Jelikoz se potrebuju do toho trosku opet dostat (hodne jsem seslabl), rozhodl jsem se pro full body 3x tydne po st a pa po nejake ty 2-3 mesice.

Obed mam kolem 13:45 a do posilovny bych chodil na 14:30. Urcite se vam to musi zdat brzo, no ja s tim nikdy zadne potize nemel. Co by me ovsem zajimalo je, zda musi potreninkove jidlo byt slozeno z bilkovin a sachru (takze treba kureci s ryzi). Pak bych totiz musel jist "veceri" uz kolem 16:15 a vecer si davat neco ve stylu spaget s eidamem a pred spanim tvaroh. Nebo muzu normalne po treningu snist ty spagety a kolem 19:00 si dat poradnou veceri?

Pokud bych chodil cvicit pozdeji, mel bych pak velke problemy s dopravou a domu dojizdel hodne pozde vecer.

Predem dekuji za vsechny konstruktivni odpovedi.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavelito


PříspěvekZaslal: st únor 15, 2012 5:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem