Ramena k workoutu



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Ramena k workoutu  Úvodní stránka -> Trénink -> Ramena k workoutu
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
wariorpolni


PříspěvekZaslal: po prosinec 04, 2017 9:08 pm    Předmět: Ramena k workoutu Odpovědět s citátem

Ahoj, potřebuju radu. Cvičím vlastní vahou, ale kam se podívám, tak tam varují u lidí co cvičí workout na protrakci ramen atd. a že pokud možno nohy a ramena cvičit klasicky s činkama. Na nohy zvedám závaží (dřepy) takže ty jsou ok, ale zajímalo by mně co na ramena. Cvičím ob-den takže asi jen nějakou rychlou super-sérii, akorát nevím jak na to, dělat třeba jen tlaky na ramena v supersérii , nebo každou část zvlášť (přední , boční, zadní část ramen) ? Jde mi hlavně o to, aby to nevadilo regeneraci, takže fakt nic extra, jen třeba nějakou pumpu , dík
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Trubens


PříspěvekZaslal: po prosinec 04, 2017 9:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Keď ide o pumpu, s čo najrýchlejšou regeneráciou, tak dávaj izolované cviky na bočné a zadné ramená. Predné u Workoutu zapojíš dosť - napr. pri klikoch a podobných cvikoch, rovnako pri bradlách.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
smik


PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2017 5:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Co třeba australian pull ups s širokým úchopem a spíš než k hrudníku tak někam k bradě.
Myslím, že to bere zadky ramen slušně. Stojka na trochu větší šířku bere slušně boky ramen.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Balista


PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2017 6:35 pm    Předmět: Re: Ramena k workoutu Odpovědět s citátem

wariorpolni napsal:
Ahoj, potřebuju radu. Cvičím vlastní vahou, ale kam se podívám, tak tam varují u lidí co cvičí workout na protrakci ramen atd. a že pokud možno nohy a ramena cvičit klasicky s činkama.

Protrakce ramen ale není o tom, jak moc máš naposilovaná ramena.. Ta je hlavně o tom, že máš zkrácené prsní svaly (a tradičně trapézy), takže to táhne ramena dopředu a nahoru a zároveň často oslabené mezilopatkové svaly, což situaci ještě umocňuje - člověk pak vypadá jako "zabalenej" fighter. Nepracují pak správně ani lopatky a pokud ten stav nekompenzuješ, tak si to jen budeš zhoršovat a posilování ramen bude mít na to minimální vliv. Zajdi si na fyzio k někomu, kdo se na tebe podívá a řekne ti, jestli je to i tvůj případ a případně co a jak posílit a co a jak protahovat. Přes internet ti lidi poradí akorát chujoviny..
_________________
Buď najdu cestu, nebo si udělám vlastní!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Ramena k workoutu
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum