Roperův log - crosslifting


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Roperův log - crosslifting  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Roperův log - crosslifting
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Roper


PříspěvekZaslal: ne únor 12, 2017 1:43 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Postnu si do logu zajímavou dvoufaktorovou teorii o superkompenzaci, která podle posledních studií vyvrací dogma teorie jednofaktorový...


(zdroj: V. M. Zatsiorsky - Science and Practice of Strength Training)
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: ne únor 12, 2017 5:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

12/2/2017

CORE EFFORT DAY

Mountain climbers - 300x

300 reps je docela peklo, břicho hořelo.
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: po únor 13, 2017 4:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

13/2/2017 - Eagle Fitness

Wave periodization - W3/D1

Conventional deadlift - warmup 4x3, 5x5x180kg 75% 1RM (s vydatnou rezervou, Toro belt)
Glute ham raise - 3x8
Good morning (standing) - 3x8
BB row - 5x11
Delts fly - 3x10

Na pocit mi po delší době opět paradoxně sedí víc klasickej DL než sumo DL, i když právě sumo DL je vhodnej k mému stylu dřepu, takže pořád dilema. Jinak 5x5x180kg bylo lehký. Trošku mě znervózňoval fakt, že přede mnou stál Petráš s klientem. :D

Doplňky byly ok, přítahy v předklonu (BB row) mi sedly.
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
garryl


PříspěvekZaslal: po únor 13, 2017 5:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Cus, jaky mas nazor na Cube metodu od Brandona Lillyho?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: po únor 13, 2017 7:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

garryl napsal:
Cus, jaky mas nazor na Cube metodu od Brandona Lillyho?


Docela značně negativní (periodizace/intenzita v ní je tristní, náročnost malá).

Je dobrý si uvědomit, že The Cube Method je do velký míry pouze předělávka Westside (dále jen "WSB"). Můj negativní názor na tuhle metodu pramení mj. také z toho, že Lilly kradl vybavení z gymu Louie Simmonse (coby hlavního propagátora WSB) a pochopitelně i "filosofii" WSB, za což byl prej dokonce jednou vyhozen z hospody (dodnes Lilly musí WSB platit % z výdělku). Tu filosofii píšu v uvozovkách proto, že to WSB filosofie ve skutečnosti není, protože Simmons zas kradl info od Dr. Zatsiorskyho a ani neuvedl zdroj, zmetek. Amíci to mají holt asi v nátuře. :D

Kdyby tě ten spor mezi Lillym a WSB zaujal, tak v odkaze je článek chlápka, jemuž se svěřila manželka Dana Greena. Nicméně, abych byl alespoň trochu objektivní, tak musím říct, že pár věcí z toho článku, mi připadá jako účelově vylhanejch. (https://www.ugbodybuilding.com/threads/11032-LIlly-vs-Dan-Green-s-wife)
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
garryl


PříspěvekZaslal: út únor 14, 2017 2:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Wtf! Dekuji za cenny informace. Takze kdyz me bavi trenovat silove tak mam zvolit treba linearku periodizaci nebo jakou?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: út únor 14, 2017 4:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

garryl napsal:
Takze kdyz me bavi trenovat silove tak mam zvolit treba linearku periodizaci nebo jakou?


Jde o to, jaká periodizace na tebe sedí. To ti nikdo neřekne, musíš zkoušet. A jinak samozřejmě, periodizací je přehršel (lineární, nelineární, vlnová, kyvadlo, conjugatová a podobně).
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: út únor 14, 2017 4:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Stav po DL: Nic hroznýho, jen mám ztuhlou trapézovou oblast a latissimy a trochu i spodek zad, zkrátka klasika.

Jinak zejtra mě čeká bench press (5x5 s 80%).
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: st únor 15, 2017 4:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

15/2/2017 - Eagle Fitness

Wave periodization - W3/D2

Bench press (medium grip) - warmup 2x3, 5x5x100kg 80% 1RM (poslední série docela vydřená)
Incline plyo push-ups - 3x8
Bench press (close grip) - 5x5x60kg
• 1a) DB fly - 4x8
• 1b) DB lateral raise - 4x8

Z pondělního DL bylo tělo poměrně načatý (zatuhlý latissimy, trapézy a i překvapivě tricepsy), takže jsem se obával, jak to dneska proběhne, avšak trochu zbytečně, jak se posléze ukázalo.

BP v prvních čtyřech sériích šel, na poslední už došla šťáva. Navíc jsem si zapomněl zápěstní bandáže.
Aby periodizace neupadla do určitýho stereotypu, tak místo kliků na bradlech (který by byly dneska podle mě na krev), následovaly plyometrický kliky o nastavenou lavici.
Záverečnej superset na protažení/dopumpování bodl.
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: čt únor 16, 2017 5:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To vystupňování DOMS představuje menší zlo...

Psychicky připravuju tělo na zítřejší dřepy (6x6 80% včetně 5x6 warmupu a doplňků, nějak se mi nechce).

Adaptace na objem dřepu při vlnový periodizaci trvá dlouho.
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ragnar Lothbrok


PříspěvekZaslal: čt únor 16, 2017 9:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zajímavý log, budu sledovat...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: pá únor 17, 2017 3:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

17/2/2017 - Eagle Fitness

Wave periodization - W3/D3

Power squat - warmup 5x6, 6x6x150kg 80% 1RM (ztuha, Toro belt)
Bulgarian split squat (BW) - 3x8
Leg extension - 3x12
Biceps curls - 4x10

Dnešní dřepy stály za hovno, v posledních dvou sériích jsem se víc předkláněl, nohy byly nějaký nefunkční (zřejmě rozbitý z pondělního DL). Dle mého názoru, byla chyba v tom, že warmup byl moc zbytečně dlouhej, ale co už.
Bulgarian split squat v tréninku chyběl dlouho, po dřepech mě zrazovala stabilita. Zbytek ok.

Víkend bude odpočinkovej, nebo možná dám něco na core.
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: pá únor 17, 2017 3:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ragnar Lothbrok napsal:
Zajímavý log, budu sledovat...


Ok, díky.
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: so únor 18, 2017 12:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Výsledná čísla po třetím tejdnu vlnový periodizace (3 tréninky za tejden):

Celková tonáž (DL, BP, SQ) - 18820 kg
Celkový počet opakování (DL, BP, SQ) - 159
Celkový počet sérií (DL, BP, SQ) - 32

----------------------

Únava je citelná (nohy a latissimy nestíhaj regenerovat rychle).
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Roper


PříspěvekZaslal: ne únor 19, 2017 2:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Kámoš mi nasadil brouka do hlavy. Láká mě, abych začal po téhle periodizaci Sheika. Nechci sejít zas do pekel. :D
_________________
„SILNĚJŠÍ PES MRDÁ!“

Log - http://forum.ronnie.cz/roper-treninkovy-log-t37446.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Roperův log - crosslifting Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum