Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 56, 57, 58  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cohen999


PříspěvekZaslal: so leden 27, 2018 2:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 19, sobota

Konecne slnko!

Zjazdove lyzovanie 2 hodky.

Spokojnost, ale plnka riadna, cakalo sa dlho.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: ne leden 28, 2018 2:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 20, nedela

Vcera po dlhom case este sauna.

Ab wheel 5x5
Beh s kocikom kopecky 5,5km 0:46:05 tep avg 144bpm . maly uz ma hafam aj 6kg, tlacit ho do kopca uz nie je ziadna sranda. 😱😂
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po leden 29, 2018 9:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 21, pondelok

1R snatch 20kg 1x15+15, 4x10+10
1R press 20kg 3x9+9

Zhyby BW 87,6kg 10, 6x6 (46)
Goblet squat 36kg 5x4

Dnes vela povinnosti, takze DL a BP presunute na zajtra.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: út leden 30, 2018 9:08 am    Předmět: Odpovědět s citátem

3:50 rano som sa zobutil na pomerne intenzivnu bolest praveho ramena (to je to druhe, s ktorym som nikdy nemal ziadny zasadny problem), asi zlahka presilene, alebo co. Co sa mi na tom celom nepaci je, ze to prislo bez varovania, proste som si odcvicil, ponatahoval a zrazu toto. Dam si dva - tri dni pauzu a uvidi sa. Maximalne si pojdem zajtra vyklusnut. Co by to bol za januar, keby sa na mojom postarsom, obtloustlom, sexom a alkoholom znicenom tele nieco nepokazilo. ;)
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: čt únor 01, 2018 9:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 22, stvrtok

Easy trening zamerany na posilnenie slabsej pravej nohy. Rameno lepsie, mazem a trosku aj ladujem, dam ale klud az do nedele.

SLDL's 20kg 5x3+5
pistol +3kg 1 (2), 1, 1, 1 (2)
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: so únor 03, 2018 7:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 23, sobota

Dalsi trenal zamerany na slabsiu pravu nohu, setrenie praveho ramena

Double bell front squat 8+0kg 9x, 16+8kg 7x, 24+16kg 3x3 . Noo, to pojde. ;)
Single leg DL 24kg 3+5, 28kg 3+5, 32kg 5x3+5 . lava noha uplne ok, prava proste zaostava a treba to zmenit.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: ne únor 04, 2018 6:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 24, nedela

Kocikovanie kopecky cca 12km . vyse tri hodiny tlacenie kocika v kose, uplne ma to vystavilo, normalne zaspavam na gauci ako stary dedek a to som si ani pivo nedal po jedle.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po únor 05, 2018 7:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 25, pondelok

1R snatch 20kg 5x7+7
1R press 20kg 5x5+5 . Zlahka, slo to.

TGU 1+1 32, 32, 32kg
1R swing 32kg 5x11+11 . lahsie swingy ako doplnok k snatchom
goblet squat 32kg 7x . Rozcvicka pred
Double bell front squat 28+24 (52kg) 5x2 PR! . Obcas si treba trosku nalozit nad priemer ;)
Zhyby BW 5x . Test pred zajtrajskom, ci je prave rameno ok.
Cely den som cvicil vela "serving the tea" v roznych prevedeniach a zabera to fakt dobre.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: po únor 05, 2018 11:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

cohen999 napsal:

Cely den som cvicil vela "serving the tea" v roznych prevedeniach a zabera to fakt dobre.


the fuck?

_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: út únor 06, 2018 10:42 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Da fuq!

Serving the tea je cvik na mobilitu ramien, hod si do youtube Steve Cotter, StT a najdes.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: út únor 06, 2018 7:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 26, utorok

Zhyby BW 88kg +8kg 5x, BW 5x6
Beh 4km 0:28:43 tep avg 140bpm . pocitovo prijemne, papierovo pomale a na vysokych tepoch.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2018 6:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 27, stvrtok

Kedze je uz jasne, ze som slaby smutny obtloustly chlapec a moj ciel pre tento rok je dostat sa vykonnostne aspon tam, kde bola Scheila v roku 2016, zostavalo mi uz len zistit ako som na tom so zadnym drepom, ktory som nikdy v zivote nerobil, az dnes.

Cize moje maxka su: DL 2x110kg, BP 2x70kg, Zadny drep 2x70kg. Latka je nastavena velmi nizko, co je mozno aj dobre. :)

A podme k dnesnemu treningu:

Ab wheel 4x5

DL striedavy uchop stvrtsumo:
10x50kg, 5x70kg, 5x4x90kg . minule som siel cisty nadhmat, dnes som skusal striedavy uchop, slo to asi lepsie, uvidim, ked tam bude tazsia vaha.
Zadny drep high bar atg
5x20kg, 2x40kg, 2x50kg, 2x60kg, 5x2x70kg . Pod paty som si dal 2cm podlozku. Zaujimava mechanika pohybu, druhe opacko pri 70kg uz bolo take, ze som musel paradoxne tahat rukami cinku smerom dole, aby slo telo hore. Cvik sa mi paci, budem obcas zaradovat. ;)

Na zaver par minut na boxovacom vreci a rychly strecing.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: so únor 10, 2018 2:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 28, sobota

Zjazdove lyzovanie 2h . riadne som sa znicil, vecer sauna.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po únor 12, 2018 11:14 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Sauna je super vec, ale ma jednu velku nevyhodu. Ak mam nejaky problem, okamzite mi ho znasobi - takze vcera ma prave rameno bolelo tak, ze som musel nasadit Voltaren zvonku aj zvnutra, a opat som zacal papat Animal Flex, aby bola zmena. Zaroven zahajujem treningovu pauzu az do odvolania.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: út únor 13, 2018 10:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 29, utorok

Dnes aspon zlahka.

SLDL 20kg 5x 4+6, 32kg 3x 3+3 36kg 2x 3+3
goblet squat 20kg 5x5
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 56, 57, 58  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum