Tlaky na ramena - dotaz



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Tlaky na ramena - dotaz  Úvodní stránka -> Trénink -> Tlaky na ramena - dotaz
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Merle56


PříspěvekZaslal: po červen 05, 2017 5:36 pm    Předmět: Tlaky na ramena - dotaz Odpovědět s citátem

Zdravím, chci se zeptat, dneska jsem byl klasika v posilce a dělal jsem tlaky na ramena (jednoručky) a přišel za mnou borec, že to dělám špatně, že jak to spouštím dolů, tak by měl být pravý úhel. Co mi to ale ukazoval trenér, tak mi zase říkal, že když jdu dolů , mám klesat až na úroveň dotyku s ramenama (snažit se o velký rozsah pohybu). Teď teda nevím kde je pravda, jestli je to detail a je to jedno, nebo kde je pravda ? dík
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson


PříspěvekZaslal: po červen 05, 2017 6:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja jsem pro plny rozsah, ale spis z principu, jakkoliv jinak me pripada jako cheating.
Ale na druho ustranu rozhodne nemuzi rict, ze by plnej rozsah byl setrnejsi na klouby a upony nebo s tech cviku vyrosty vetsi svaly nez z mensiho rozsahu.

Je to stejne diskutabilni jako jakej uhel zvolit na bench/ramena v sede.

Pro jistotu bych vsechny varianty stridal.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ygg


PříspěvekZaslal: po červen 05, 2017 9:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud tě ta ramena nebolí, a cvičíš s rozumnou váhou a precizní technikou, tak je to zatím jedno ... a až bolet začnou, tak budeš mít jasno:-).
Jinak jsem názoru, že do toho cca pravého úhlu je to přece jenom šetrnější a stačí to.
_________________
Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dante Flyshit


PříspěvekZaslal: út červen 06, 2017 6:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Inak o tomto som sa včera bavil s jedným od nás z gymu, šiel ramená s jednoručkami do pravého uhla a potom hore. Nerozumiem pointe tohto spôsobu, aj keď je častý. Predsa ten klb je na to stavaný aby si ho mohol zaťažovať a hýbať s ním v plnom rozsahu. Bicepsy tiež necvičíš len do polovice pohybu, ani bench dúfam nekončíš keď máš nadlaktie vodorovne s podlahou, ale ideš až na hruď.

Ja vždy idem tak, že končím dolnú fázu keď mám dlaň zhruba v línii s kľúčnou kosťou. Proste koľko ma pustí dole, ale nie extrémne, to už cítiš keď to naťahuješ príliš.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ShDW


PříspěvekZaslal: út červen 06, 2017 9:58 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jezdím do pravého úhlu. Protože o tom že je to šetrnější jsem slyšel taky už dávno a přijde mě to docela i logický. To že je to přirozený pohyb není tak úplně pravda, ve spodní pozici dostává rameno (hlavně úpon) docela na prdel. A navíc pod největším stresem je sval právě při pravém úhlu. Alespoň tak si to vykládám já :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Merle56


PříspěvekZaslal: út červen 06, 2017 12:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jako zkoušel jsem oboje a v tom pravém úhlu ty ramena víc bolely , když jsem jel až dolů,cítil jsem je spíš ke konci,zkrátka to bylo lehčí.. Asi to budu teda stridat
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Tlaky na ramena - dotaz
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum