Trénink dopoledne = slabší ?



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Trénink dopoledne = slabší ?  Úvodní stránka -> Trénink -> Trénink dopoledne = slabší ?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Merle56


PříspěvekZaslal: po červenec 17, 2017 11:13 am    Předmět: Trénink dopoledne = slabší ? Odpovědět s citátem

Ahoj, mám dotaz ohledně tréninku dopoledne. Chodíval a chodívám cvičit odpoledne okolo 3-5 hodiny, jak kdy. Protože mám ale poslední dobou odpoledne bohužel plné, chtěl bych chodívat cvičit dopoledne. Zajímalo by mně ale, jak dlouho po probuzení čekat, abych nabral síly ? Vstávám většinou v 8 hodin ráno , jdu snídat atd. a za jak dlouho bych pak cca mohl jít cvičit ? Totiž představa že bych vstal, nasnídal se a jel rovnou zvedat mrtvoly mi nějak nesedí, tak by mě zajímalo, jestli je nějaký daný čas cca za jak dlouho by to mohlo být připravenoi :D díky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Berserk_Grom


PříspěvekZaslal: po červenec 17, 2017 1:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Co tak si vyskusat rozne casy a zistit si sam kedy mi to ide najlepsie?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KrystofK


PříspěvekZaslal: po červenec 17, 2017 3:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pouze cituju z materiálů, které jsem před několika dny překládal, a které mohou být prospěšné jenom jako takový zajímavý tip.
citace:
Meziobratlové ploténky absorbují největší množství tekutiny během spánku.
Je proto vhodné po probuzení vymezit dostatečné množství času na to, aby se co největší množství tekutiny z jednotlivých segmentů vytratilo.
Tekutina totiž zvyšuje v ploténkách tlak a nadměrný tlak může vést ke zraněním.
Schopnost plotének se správně a efektivně stlačovat se díky nižší koncentraci tekutiny zvýší a vaše páteř bude lépe připravena na zatížení
V případě brzkého ranního tréninku je mnohem vhodnější variantou zacílit na cviky, které budou působit tlakem spíše na apendikulární skelet,
vyvarujte extrémnímu zatěžování osového skeletu.
Vhodné je zařadit trénink až cca. po 3 hodinách od probuzení
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eSko
Naivka


PříspěvekZaslal: po červenec 17, 2017 6:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To se mi nějak úplně nezdá, Krystofe. Navíc kamarád fyzioterapeut tvrdí, že by to právě mělo být opačně. Co já si tak pamatuji, tak právě kvůli častému stlačování plotének (nadměrná zátěž, špatný sed, postoj atd.) může docházet k jejich vysychání, protože dochází ke kompresi krevního řečiště v dané oblasti. Proto jsme taky ráno nejvyšší, protože se po noci, kdy na páteř nepůsobí grativace vertikálně, "natáhneme". Logikou mi z toho vychází, že ráno jsme na tom se zdravím páteře právě nejlépe. :-)
_________________
"Ti, kteří si myslí, že nemají čas na tělesná cvičení, si budou muset dříve či později najít čas pro nemoc." Edward Stanley
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KrystofK


PříspěvekZaslal: po červenec 17, 2017 9:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Esko opravdu jenom cituju můj překlad výchozího zdroje a vůbec se v této oblasti neorientuju, takže se asi přikloním k tvému tvrzení a pohledu tvého kamaráda fyzioterapeuta. Ale každopádně mě ale fakt, jestli je opravdu správná varianta A nebo B hodně zajímá, takže budu rád když se k tomu ještě někdo vyjádří.
Nicméně doufám, že pravda bude na tvé straně jelikož cvičím právě hned z rána .
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Trénink dopoledne = slabší ?
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum