Trénuj chytře ->HIT


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Trénuj chytře ->HIT  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Trénuj chytře ->HIT
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
GS RIDER
(ban)


PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2017 11:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.trainingscience.net/?page_id=94
Jeden článek stačí:)
(A k němu 6 studií, které se shodují v tom, že pro sílu i hypertrofii je víc sérií lepší než jedna)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mentzers boy


PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2017 2:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

GS RIDER napsal:
http://www.trainingscience.net/?page_id=94
Jeden článek stačí:)
(A k němu 6 studií, které se shodují v tom, že pro sílu i hypertrofii je víc sérií lepší než jedna)



Ano studie mají vždy 2 strany jedné mince,takže záleží čemu věříme,a záleží na zkušenostech s konkrétním druhem tréninku,já upřednostňujě 1 max. set jiní 2 série a další třeba 4 série,záleží na každém jedinci....apropo vždy jsou prblémy s těmito studii konkrétně s tou co jsi poslal a s dalšími a to za prvé ->Při testování jsou subjekty provádějící více setů?Všechny k selhání? Poslední k selhání? Žádný k selhání?Za druhé Jsou pro obě kategorie testujicích na stejné frekvencí tréninku?A za třetí,jak moc jsou testované subjekty zkušené v tréninku?A další problém s metaanalýzou je ten,že je kombinaci více smíchaných studií.

Na druhou stranu zase můžu poslat tyto studie ->

''Mnoho vědeckých studií dokazuje, že jedna sada je téměř stejně účinná jako několik setů, stejně tak efektivní v síle a svalové hypertrofii (Starkey & Pollock 1996).

Hass (2000) porovnával účinky jednoho setu se třemi sady u zkušených vzpěračů. Obě skupiny významně zlepšily svalovou fyzickou kondici a složení těla během 13týdenní studie. Zajímavé je, že mezi skupinami nebyly zjištěny žádné významné rozdíly v žádné z testovacích proměnných, včetně svalové síly, svalové vytrvalosti a složení těla.

Baker (2013) provedl podobnou 8týdenní studii, která také měřila sílu a změny tělesné kompozice u mužů se zkušenostmi s rekreačními silovým tréninkem. Opět obě skupiny významně zlepšily svalovou stavbu a složení těla. Ačkoli nebyly statisticky významné rozdíly ve svalové síle nebo tělesné hmotnosti před nebo po tréninku, jednotlivá skupina tréninku zaznamenala výrazné snížení součtu kožních výrůstků. Přestože počáteční sedminásobná skupina začíná být sedm míst, které byly výrazně vyšší než skupina se třemi sety (76 +/- 28,8 vs 73,5 +/- 15,4 mm), jednosériová skupina skončila výrazně méně štíhlá než 3-set skupiny po 8 týdnech (61,8 +/- 19,5 vs 66,2 +/- 17,9 mm).

Studie Baker 2013 ukázala, že jedno setová skupina získala tolik svalů, jako skupina 3 setů, ale nakonec skončila výrazně méně štíhlá. ''

Takže jsou data, která je v rozporu s ostatními,a když už hodně přimhouřím oči tak ty výsledky ve prospěch více sérií jsou zanedbatelné a proto se zbytečně nehádejme a experimentujme,kdo chce může začít na 3 sériích třeba 3 - 4 cviků na velké a 2 cviku na malé partie,pokud nebudou fungovat 3,tak snižte počet na 2 atd.,já prostě mám lepší výsledky s méně,jiný má zase lepší výsledky s více , uvědomme si,že jsme tady všichni na jedné lodi tak si navzájem pomáhejme,motivujme se,vyměňujme si osobní poznatky a zkušenosti a nezaviďme si,tím bych to asi nějak takhle ukončil.
_________________
http://3tproject.blogspot.cz/
HIT HARD
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dante Flyshit


PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2017 3:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja byť tebou to dám premazať a vôbec sa nebavím s ľuďmi čo z dlhej chvíle vypisujú nezmysly a šíria negativitu vyrývačnými dristami. Buď si istý že im nejde o to pomôcť ti radou, len ťa chcú potopiť a pohladkať svoje ego. Inak si neviem vysvetliť, prečo stále tie isté osoby pod 23554. prezývkou prispievajú nielen do tvojich logov a snažia sa ťa neustále presviedčať a poučovať aj keď je evidentné, že to nikam nevedie.

Akékoľvek argumenty typu "ja dvihnem viac a mám väčší triceps a preto to viem lepšie" sú totálne irelevantné, dobrý športovec nemusí byť zároveň aj dobrým trénerom a rozumieť veciam. Akurát teraz idem na tréning s chlapcom čo má ťah minimálne 300, bench okolo 180, ale radiť by som si od neho nenechal, jeho cvičenie je dosť svojské

Naviac na evidentne ironickú poznámku od borca, že ako asi vyzerá tvoja forma po tých tréningoch mu tam pošleš vysekanú fotku s ramenami jak valach Jak mi to včera James ukázal v bare, tak som v mysli zletel zo stoličky od smiechu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mentzers boy


PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2017 5:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

seeya napsal:
To akoze ked mas pracovnu seriu na mrtvole s 200 tak jedinu seriu predtym ides par opakovani so 100? By ma zlomilo v pase pri prvom opakovani.
Inak aj 5-3-1 od wendlera by sa dalo povazovat za formu hitu, tiez tam mas jednu seriu na ktorej robis progress ostatne su rozcvicky, ale aspon nejake rozcvicky :)



Záleží člověk od člověka kolik dává zahřívacích sérií a kolik mu vyhovuje,Já nikdy 200 na mrtvolu neměl tudíž nevím jak bychse zachoval,ale když se podívám do starších zápisku tak nejvíc jsem měl na mrtvole 175KG a postupoval jsem následovně:

80x10
120x5
140x2
a potom pracovní se 175x5

Hit se dá vyložit různě,já HIT říkám všemu co je obsahuje toto> krátký,použití max intenzity,méně častý s použítím minimální přestávky mezi cvičeními,tedy žádné lelkování.....Tohle podle mě wendler nesplňuje,navíc mám takový pocit,že u wendlera se nejde do selhání tedyvždy něco máš v nádrží navíc.
_________________
http://3tproject.blogspot.cz/
HIT HARD
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mentzers boy


PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2017 6:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dante Flyshit napsal:
Ja byť tebou to dám premazať a vôbec sa nebavím s ľuďmi čo z dlhej chvíle vypisujú nezmysly a šíria negativitu vyrývačnými dristami. Buď si istý že im nejde o to pomôcť ti radou, len ťa chcú potopiť a pohladkať svoje ego. Inak si neviem vysvetliť, prečo stále tie isté osoby pod 23554. prezývkou prispievajú nielen do tvojich logov a snažia sa ťa neustále presviedčať a poučovať aj keď je evidentné, že to nikam nevedie.

Akékoľvek argumenty typu "ja dvihnem viac a mám väčší triceps a preto to viem lepšie" sú totálne irelevantné, dobrý športovec nemusí byť zároveň aj dobrým trénerom a rozumieť veciam. Akurát teraz idem na tréning s chlapcom čo má ťah minimálne 300, bench okolo 180, ale radiť by som si od neho nenechal, jeho cvičenie je dosť svojské

Naviac na evidentne ironickú poznámku od borca, že ako asi vyzerá tvoja forma po tých tréningoch mu tam pošleš vysekanú fotku s ramenami jak valach Jak mi to včera James ukázal v bare, tak som v mysli zletel zo stoličky od smiechu.


Děkuji za zajímavý příspěvek,ale vážně nechci nic nikomu mazat,forum je od toho abychom si vyměňovali názory a poznatky,ale samozřejmě konstruktivně,bohužel jsou jedinci,kteří se snaží druhého shodit,a chráňbůh pokud vybočuješ z této řady,pak to ten jedinec má vždycky těžké,ale internetoví hrdinové jsou všude na světě,a většina z nich samozřejmě svou fotku nepřiloží,ale když ji přiložíš ty tak samozřejmě že od těchto lidí můžeš být ponižovaný a často se tak děje,proto jsem psal,že pokud má někdo zájem o tento druh tréninku tak se klidně můžeme sejít a dát společný trénink,rád si po něm vyslechnu pocity,ale plně se stotožňuju s tím co jsi napsal,já mám rád hokej a vždy říkám to že byl dobrý hokejista neznamená,že bude dobrý trenér a naopak,je spousta skvělých trenerů kteří hráli sotva druhou ligu a dnes jsou úspěšnými trenéry.Já sám mám v práci kluka,který v životě neudělal ani výpon a lýtko má jak Katka Kyptová,to je teprve depresivní když to potom tobě neroste ani po tréninku kdy chčiješ krev.James?Nevím o koho jde.

P.S. Vážně lidi,hlavně vy co začínáte,neklaďte si příliš vysoké cíle,protože později můžete být zklamání z konečného výsledku,lepší je začít s menšími a postupovat pomalými krůčky kupředu ..........a taky neblbněte a tolik nevzhlížejte k Fake Natty Youtuberum,jako motivace to je fajn,ale jejich rady bych bral s rezervou.
_________________
http://3tproject.blogspot.cz/
HIT HARD
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GS RIDER
(ban)


PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2017 8:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dante Flyshit napsal:
Ja byť tebou to dám premazať a vôbec sa nebavím s ľuďmi čo z dlhej chvíle vypisujú nezmysly a šíria negativitu vyrývačnými dristami. Buď si istý že im nejde o to pomôcť ti radou, len ťa chcú potopiť a pohladkať svoje ego. Inak si neviem vysvetliť, prečo stále tie isté osoby pod 23554. prezývkou prispievajú nielen do tvojich logov a snažia sa ťa neustále presviedčať a poučovať aj keď je evidentné, že to nikam nevedie.

Akékoľvek argumenty typu "ja dvihnem viac a mám väčší triceps a preto to viem lepšie" sú totálne irelevantné, dobrý športovec nemusí byť zároveň aj dobrým trénerom a rozumieť veciam. Akurát teraz idem na tréning s chlapcom čo má ťah minimálne 300, bench okolo 180, ale radiť by som si od neho nenechal, jeho cvičenie je dosť svojské

Naviac na evidentne ironickú poznámku od borca, že ako asi vyzerá tvoja forma po tých tréningoch mu tam pošleš vysekanú fotku s ramenami jak valach Jak mi to včera James ukázal v bare, tak som v mysli zletel zo stoličky od smiechu.


No vidíš a já zrovna Pavla pokládám za inteligentního a už jsem ho několikrát přemlouval, aby zkusil nějakou silovku. Kdyby mi šlo o ego a shazování, léčil bych si ho /ego/ na šikanování obecního blázna z Košic.
Rýpavý byl možná první příspěvek, ale ve skutečnosti šlo o rýpnutí do mně, protože když někdo pokládá jednosériový trénink na chytrý, potom jsou ty moje hloupé. I když podle četnosti ty moje tréninky jsou heavy duty se vším všudy:)
A pokud Pavel naši diskusi pokládá za rozumnou, potom jsou tvoje příspěvky opravdu z cesty.
Btw. jestli dokážeš posoudit formu z mikrofotky, gratuluju. Ono to má dost možná svůj důvod, proč Pavel publikuje hlavně takové.


Naposledy upravil GS RIDER dne ne srpen 20, 2017 9:04 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GS RIDER
(ban)


PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2017 9:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pavle, "jedna série stačí" u mně znamená, že jedna série stačí k vyvolání svalového růstu.

To je jako říct "mně stačí na výplatu jedna koruna" ale vzápětí dodat, že chci dostat sto tisíc výplat za měsíc.
Protože pokud si můžeš korigovat počet cviků dle libosti a momentální nálady a cvičit pět cviků na partii, potom napsat "jedna série stačí" je totální bullshit.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CIZO


PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2017 9:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

mentzers boy napsal:
...


Kdybys náhodou někdy mířil do Prahy, ozvi se. Zajistím ti volný vstup do JEREMI sport a budu se ti věnovat celý trénink. Ty budeš dělat přesně co ti řeknu a jestli pak upřímně řekneš, že ti to nic nedalo a nemáš alespoň trochu pochyby, jestli je to HD fakt to pravý, tak slibuju, že ti dám pokoj a že k tomu aby ti dal pokoj přemluvím i Rena
_________________
"Excuses will only get you so far in life, you know? You could make excuses for everything - this hurts, that hurts... but it'll only get you so far.
Won't really get you anywhere with me."

Derek Poundstone
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubbas


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 8:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nie fakt uprimne ma zaujimala foto formy pretoze sam niekedy nemam cas na trening rodina, praca atd... tak preto som sa pytal na foto formy ci ked nieje cas ma zmysel tak trenovat bez ironie forma paradna
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mentzers boy


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 3:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

GS RIDER napsal:
Pavle, "jedna série stačí" u mně znamená, že jedna série stačí k vyvolání svalového růstu.

To je jako říct "mně stačí na výplatu jedna koruna" ale vzápětí dodat, že chci dostat sto tisíc výplat za měsíc.
Protože pokud si můžeš korigovat počet cviků dle libosti a momentální nálady a cvičit pět cviků na partii, potom napsat "jedna série stačí" je totální bullshit.


Nekoriguju si cviky dle libosti,ale jelikož se už znám tak se řídím podle sebe,a anoje 10 HITeru a 10 různých tréninku.
A určitě je lepší dát 8 cviků po jedné sérií,než 2 cviky po 4 sériích.

Naposledy přiložím toto https://lookaside.fbsbx.com/file/ebrtr-Fisher.pdf?token=AWxrlVYOjOHklqDhArCnHgOMbycL5p2bJhvLwUH-HjdISwRcmxclHGdtwLvXPFY9LzZ-A3IJlTvf1uPrjbEiUoGP5LbuG1zwuZ2tE51ul2bm8h3aZra5orBwbnPWdy-vs7x0iQLatiq-NwALQWBc_dmr_M7d6tFgf4qlnFR957Q9MQ

Shrnutí : jedna sada provedená na momentální svalové selhání může produkovat znatelně stejné zisky jako více sad ve funkci svalů. Tréninku většiny hlavních svalových skupin jednou nebo dvakrát týdně, je dostatečný k dosažení síly a svalů stejně jako u tréninku na vyšší frekvenci.

Závěr Tento článek představuje doporučení založená na důkazech pro každého, kdo chce zlepšit svou svalovou velikost a nebo sílu a dosáhnout veškerých zdravotních výhod spojených se silovým tréninkem. Konkrétně se zdůrazňuje, že přístup k vysokému objemu prosazovaný podle ACSM [15], je zbytečný a že stejných nebo dokonce lepších výsledků se může dosáhnout v minimálním množství času.....tzn. proč bych měl strávit v posilovně 5 hodin týdně,když mám stejné výsledky s tréninkem 75 minut týdně.
Pro mě není logické a nemá smysl dávat několi sérii se 75kg když můžu dát jednu sérií se 100kg o max. intenzitě.

Že napsat ''jedna série stačí'' je bullshit?Ne není,ono se tomu tak říká one set training - All out sets.

Klíč je intenzita a důležité je TUT,já za v té jedné sérií mám stejný (nebo možná vyšší)čas pod napětím než vy v těch 3 sériích a o to jde.
_________________
http://3tproject.blogspot.cz/
HIT HARD
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mentzers boy


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 3:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kubbas napsal:
Nie fakt uprimne ma zaujimala foto formy pretoze sam niekedy nemam cas na trening rodina, praca atd... tak preto som sa pytal na foto formy ci ked nieje cas ma zmysel tak trenovat bez ironie forma paradna


Přesně tak,pro lidi co nemají čas tak je tento trénink ideální,1x-2x týdně HIT Fullbody.Mrkni na Jay Vincent https://www.youtube.com/channel/UCIUpUX5UfEwnifbFnXTyTvg/videos ten teď cvičí 1x za 7-9 dní a udržuje se v parádní formě (ikdyž samozřejmě může být na šťávě )

Tady taky spousta informací http://www.15minutecorporatewarrior.com/

A taky je důležité zmínit,že HIT ze dne na den prostě cvičit nejde,tento trénink je víc těžký psychický než fyzický,takže postupně snižovat objem je nejlepší.
_________________
http://3tproject.blogspot.cz/
HIT HARD
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
g_dgrim
Moderátor


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 4:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ako dlho takto cvičíš? Super postava, očividne ti to funguje. Ale...

Píšeš, že si naturál. Dáva podľa teba zmysel, cvičiť podľa Mentzera, ktorý sypal jak drak? Štúdie predsa dokázali, že necvičiaci užívateľ AS priberie viac svalov ako cvičiaci naturál. Logicky Mentzerovi bolo skoro jedno, aký objem tréningu spraví, viac išlo o gramáž AS.

Ten tréning nieje zlý, ale je rozhodne poddimenzovaný a určite by si viac rástol, keby si o trochu viac cvičil. Moderná literatúra má v tom predsa jasno. Čím viac motorických jednotiek zapojíš, tým viac stimuluješ rast. Viac motorických jednotiek sa zapojí ak ideš bližšie k zlihaniu (čo ty robíš), ale prečo nedať 2-3 série namiesto jednej? Fakt si myslíš, že to nezregeneruješ?

Je to ako mať dvanásťvalec, ale jazdiť len na štyri.
_________________
JOGUBELLA! NOVÝ ŘASOVÝ JOGURT S EXTRA VELKÝMI KOUSKY TYKADEL! VAŠE ZAŽÍVÁNÍ SE VÁM ODMĚNÍ - KLINICKY TESTOVÁNO! JAKÝ DOVNITŘ, TAKOVÝ VEN!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubbas


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 7:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

mna by zaujímalo najviac to či cvičíš odzačiatku takto takymto štylom alebo si nejaky zaklad vybudoval normalnymi treningami a tymto to len udržuješ a pomaly posuvaš
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mentzers boy


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 7:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

g_dgrim napsal:
Ako dlho takto cvičíš? Super postava, očividne ti to funguje. Ale...

Píšeš, že si naturál. Dáva podľa teba zmysel, cvičiť podľa Mentzera, ktorý sypal jak drak? Štúdie predsa dokázali, že necvičiaci užívateľ AS priberie viac svalov ako cvičiaci naturál. Logicky Mentzerovi bolo skoro jedno, aký objem tréningu spraví, viac išlo o gramáž AS.

Ten tréning nieje zlý, ale je rozhodne poddimenzovaný a určite by si viac rástol, keby si o trochu viac cvičil. Moderná literatúra má v tom predsa jasno. Čím viac motorických jednotiek zapojíš, tým viac stimuluješ rast. Viac motorických jednotiek sa zapojí ak ideš bližšie k zlihaniu (čo ty robíš), ale prečo nedať 2-3 série namiesto jednej? Fakt si myslíš, že to nezregeneruješ?

Je to ako mať dvanásťvalec, ale jazdiť len na štyri.


Ano znám ty studie https://www.aworkoutroutine.com/steroids-vs-natural/

Právě HIT je ideální pro naturály,tady si všimni zejména toho prvního odstavce http://www.unleashedbeasts.com/beasts/chad-shaw-the-natural-one/ a všimni si tréninku který Chad Shaw používá.Přetrénování je velmi podceňované.
_________________
http://3tproject.blogspot.cz/
HIT HARD
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mentzers boy


PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2017 7:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kubbas napsal:
mna by zaujímalo najviac to či cvičíš odzačiatku takto takymto štylom alebo si nejaky zaklad vybudoval normalnymi treningami a tymto to len udržuješ a pomaly posuvaš



z 95% používám HIT nebo HD,když vezmu posledních 10 let tak to bude asi tak dohromady 4-5 měsíců kdy jsem nepoužil HD,když jsem začínal tak samozřejmě mě učili cvičit objemový trénink,když se výsledky nedostavovaly tak jsem hledal nějakou změnu a objevil jsem ve světě kulturistiky článek ohledně umrtí bratři mentzeru a byl tam nějaký krátký článek o HD,to mě zaujalo a já šel hledat na internet (to bylo v internetové kavárně,bo internet byl u nás v plenkách,takže vše bylo složitější).
_________________
http://3tproject.blogspot.cz/
HIT HARD
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Trénuj chytře ->HIT Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum