Suplementace po tréninku.


Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Suplementace po tréninku.  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Suplementace po tréninku.
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rradd



Založen: 27. 10. 2016
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: so únor 25, 2017 6:29 pm    Předmět: Suplementace po tréninku. Odpovědět s citátem

Zdravím, chci se zeptat těch zkušenějších.
Ihned po tréninku dávám BCAA a kreatin s glukozou.
Zajímá mě, zda je lepší dát po tréninku sacharidy nebo protein.
Sachařiďák si dělám vlastní (rozmixuju ovesné vločky a smíchám s vodou.
Protein kupuju normálně z e-shopu z internetu.
Zajímá mě, jestli je dobré dát si ihned po tréninku domácí sachariďák a cca po 30minutách protein, nebo ihned po tréninku dát sachariďák i protein?
Děkuji.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chmelik09



Založen: 24. 01. 2017
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: so únor 25, 2017 6:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To je asi u každýho jinak.Já dávám cca.5-10 po tréninku maltodextrin s proteinem,ale někdo zase bude tvrdit něco jinýho.

Budeš si to na sobě asi muset prostě vyzkoušet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas



Založen: 06. 01. 2014
Příspěvky: 878
Bydliště: APK

PříspěvekZaslal: so únor 25, 2017 7:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Me se osvedcil GrowthMatrix od Reflexu (mam tam kreatin, hydro, bcaa, glutamin, sacharidy, enzymy..), cenove to vychazi zhruba stejne jako bych si to mixoval doma sam. Pripadne Hero od Extrifitu, kdyz je v akci tak te cenove vyjde take hezky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis



Založen: 02. 04. 2016
Příspěvky: 241
Bydliště: Skoro Brno

PříspěvekZaslal: so únor 25, 2017 8:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Když si dáš jen protein, tak si nesnížíš růstový hormon, který je anabolický a po cvičení se vyplavuje.
Když si dáš sacharidy, tak ho snížíš, ale naopak zvýšíš inzulín, který je taky anabolický.

Co je lepší? Nevím
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ygg



Založen: 08. 02. 2007
Příspěvky: 4007
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so únor 25, 2017 10:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Otázka takto položená je bohužel zcela mimo a nelze na ni odpovědět .... protože jsi nenapsal, CO je tvým primárním cílem. A něco jako univerzální PTN bohužel neexistuje.
_________________
Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov



Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 8818
Bydliště: Péšávár

PříspěvekZaslal: so únor 25, 2017 10:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

neco malo snad objasni clanek
http://kulturistika.ronnie.cz/c-7511-potreninkovy-napoj.html
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr Ondráček



Založen: 26. 12. 2016
Příspěvky: 43

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 9:07 am    Předmět: Odpovědět s citátem

V potréninkovém nápoji je ideální poměr sacharidů a bílkovin 2:1. I pokud držíš dietu tak je potřeba nějaký rychlý sacharidy do těla dostat, aspoň 1:1.

A aminokyseliny je lepší dávat před a během tréninku.
_________________
https://www.nutrilord.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rradd



Založen: 27. 10. 2016
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 10:36 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Mým cílem je nabrat svaly.
Děkuji za článek, dost mi pomohl :)
Aminokyseliny i kreatin dávám před i po tréninku. Glukozu s kreatinem pouze po tréninku.
Zkusím tedy poměr 2:1 (sacharidy:protein). Jako sacharidy využiji Glukozu a protein dám svůj, co kupuji. (Matrix Syntrax)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ygg



Založen: 08. 02. 2007
Příspěvky: 4007
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 11:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Petr Ondráček napsal:
V potréninkovém nápoji je ideální poměr sacharidů a bílkovin 2:1. I pokud držíš dietu tak je potřeba nějaký rychlý sacharidy do těla dostat, aspoň 1:1.

A aminokyseliny je lepší dávat před a během tréninku.



Důvod? A trochu to rozebrat, s ohledem na to, že to je v příkrém rozporu nejen s tvrzením ve výše uvedeném článku. Třeba si rozšíříme obzory .... třeba ne. ;-)))
_________________
Reacher let him go. There were things Reacher didn´t like to do. Running was one of them.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maerlyn0



Založen: 25. 12. 2012
Příspěvky: 1281

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 2:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Je vůbec nějakej profík (krom Grznára), kterej dává po tréninku sacharidy? Většina dává jen protein, což myslím je dost vypovídající, pokud to teda chcete brát vážně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pr!nc



Založen: 11. 09. 2010
Příspěvky: 978
Bydliště: Pelhřimov/Brno

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 2:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Maerlyn0 napsal:
Je vůbec nějakej profík (krom Grznára), kterej dává po tréninku sacharidy? Většina dává jen protein, což myslím je dost vypovídající, pokud to teda chcete brát vážně.


Neřídil bych se tím, co dělají profíci, ale tím, co říkají studie a co říká věda. Ten článek o potréninkovém nápoji je velice kvalitní a z něho bych vycházel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maerlyn0



Založen: 25. 12. 2012
Příspěvky: 1281

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 2:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pr!nc napsal:
Maerlyn0 napsal:
Je vůbec nějakej profík (krom Grznára), kterej dává po tréninku sacharidy? Většina dává jen protein, což myslím je dost vypovídající, pokud to teda chcete brát vážně.


Neřídil bych se tím, co dělají profíci, ale tím, co říkají studie a co říká věda. Ten článek o potréninkovém nápoji je velice kvalitní a z něho bych vycházel.


Já neříkám, že by se měl člověk řídit tím, co dělají profíci, ale zjevně to není úplná blbost, když to dělají lidi, co se tím živí Stejně ten vliv pár gramů sacharidů po tréninku je úplně zanedbatelnej z širšího pohledu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pr!nc



Založen: 11. 09. 2010
Příspěvky: 978
Bydliště: Pelhřimov/Brno

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 2:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tím, že tam profík po tréninku střelí inzulin + sacharidy, se asi chlubit nebude, takže bych řekl, že i profíci tam nějaké sacharidy dávají.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Olejnas



Založen: 06. 01. 2014
Příspěvky: 878
Bydliště: APK

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 3:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdyz to tam strilis hlava nehlava, tak si muzes dat po treninku klidne pulkilovou Milku, jak to treba dela Puni...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis



Založen: 02. 04. 2016
Příspěvky: 241
Bydliště: Skoro Brno

PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2017 3:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Maerlyn0 napsal:
Je vůbec nějakej profík (krom Grznára), kterej dává po tréninku sacharidy? Většina dává jen protein, což myslím je dost vypovídající, pokud to teda chcete brát vážně.


Třeba Milan Šádek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Suplementace po tréninku. Jdi na stránku 1, 2  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum