Magumi - Lean strength


Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 148, 149, 150  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Magumi - Lean strength  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Magumi - Lean strength
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Magumi


PříspěvekZaslal: po listopad 07, 2011 1:09 pm    Předmět: Magumi - Lean strength Odpovědět s citátem

Zkusím si to taky psát, ať si to nemusím pamatovat :-)


------------------------------------------------------------------------------

Cíl:

dřep 5x170 kg
mrtvý tah 5x212.5 kg
bench 5x127.5 kg
military press 5x85
30 shybů

----------------------------------------------------------------------------

14.10.2011 , po dietě (květen až říjen 2011: -34 kg):

BW: 80.7
Hrudník / pas / stehno: 111 / 80 / 58

dřep: 5x80 kg
mrtvý tah 5x80 kg
bench 5x80
přítahy shora 5x50


---------------------------------------------------------------------------------


Dnes 7.11.2011 :

82.3 kg
hrudník 115
pas 79,
stehno 62

dřep 5x105
mrtvý tah 5x115
bench 5x95
přítahy shora 6x70 kg

-------------------------------------------------------------------------------------

Edit 25.1. 2012

BW 85.8 kg
Hrudník 123
Pas 81
Stehno 67

dřep: 3x130
mrtvý tah: 3x180
benč: 3x120
shyby: 8 + 5 kg

-------------------------------------------------------------------------------------

Edit: 4.11. 2012

BW : momentálně 86, během roku bylo i víc

Výkony
Benč : 5x135 (splněno)
Dřep: 5x160 (je tam rezerva na 5x165, ale nesplněno)
Tah : 5x195 (musím přidat)

Další výkony :
Military : 5x85
Přední dřep : 5x120

Hrudník / pas / stehno: 127 / 77 / 67


----------------------------------------------------------------------------------

Edit: 15.11.2012

Koukal jsem na nějaké tabulky, zkusím nahodit orientační cíle do budoucna - řekněme s výhledem na tři až čtyři roky, za rok si to zase porovnám.

1RM

Military : 100 (edit: splněno 18.5.2013); nový cíl: 1.25xBW
Bench : 160 (edit: splněno 17.5.2013); nový cíl: 2xBW
Dřep : 210
Tah : 250
Push press : 130
Přední dřep : 160


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: 3.11.2015 Dlouho jsem se na svou první stránku nepodíval, koukám, že jsem měl velké oči. Nečekal jsem, že mě všechna ta zranění a životní karamboly tak rozhodí. :) Ale zkusím sem do konce tohohle roku nějaké to zlepšení zapsat.

Edit: 5.12.2015 Tak ta čísla, jak jsem sliboval:

Zadní dřep : 1x195
Přední dřep : 1x160
Pozved : 1x235
Tlak silou : 1x102.5
Výrazový tah : 1x120

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: 19.7.2016 Trochu jsme s Vlkem zabrali, a po půl roce padly další osobáčky:


Zadní dřep : 1 x 245
Tlak na lavičce : 1 x 170
Pozved : 1 x 260

Cíle do budoucna: Zhubnout někam k devadesátce (momentálně 94-95), přihodit na benči deset kilo, abych měl splněné čtyři kotouče na každé straně, a na pozvedu tak patnáct, abych měl 3xbw


Naposledy upravil Magumi dne út červenec 19, 2016 9:34 am, celkově upraveno 13 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: st listopad 09, 2011 3:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trénink z 4/11/2011

dřep: 5x105, 7x97.5, 10x90
bench: 5x95, 7x90, 9x85
mrtvý tah: 5x115, 6x110, 8x105
přítahy: 6x70, 8x65, 9x60
legpress: 6x160, 8x150, 10x140
přítahy v předklonu, jednoručky: 3x8x30
zkracovačky na stroji: 10x60, 8x60, 9x55

Čistý čas 65 minut


Dnešní trénink

Natáhl jsem si v pondělí trapéz a nepomohla ani masáž, takže dneska na to kašlu, do pátku to snad už bude dobrý. Chtěl bych přidat tlaky vsedě, asi budu muset trochu zkrátit přestávky, abych to stihnul. Víc než 75 minut ráno nemám a nechci vynechávat rozcvičení - tři série před první pracovní sérií dřepů a tři série před první pracovní sérii benchpressu. Co se týče jídla, dneska to vypadá na bílkovin, sacharidů a g tuků, celkem cca. 9500 kJ. V pondělí to bylo přes 13K kJ, z toho asi 270-280 g bílkoviny.


Naposledy upravil Magumi dne čt listopad 15, 2012 9:09 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 9:35 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Zadal jsem si do kalkulačky svoje údaje, a vyšel mi takovýhle osobní maximální svalový potenciál:

Hmotnost při 8-10% tuku: 92 kg
Hrudník: 119 cm
Stehno: 63 cm
Krk: 42 cm
Paže: 43 cm

a maximální silový potenciál (raw)

bench: 148 kg (cca. 5x130 kg)
dřep: 190 kg (cca. 5x170 kg)
mrtvý tah: 220 kg (cca 5x195 kg).

Ty první čísla znamenají, že možná něco počítám nebo měřím blbě, ty druhý, že jsem si stanovil cíle na hranici svých možností, což nejspíš není v mém věku úplně reálné (i když jako kluk jsem měřil i dával víc :-)).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
guruhonza
Anonymní


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 10:05 am    Předmět: Odpovědět s citátem

kalkulačka = blbost.... v tomhle případě sračka


tohle zas vypadá na log o číslech, procentách a počítání... ale makání na sobě žádný





edit pro pavla: ... nepoznám, ale myslím si to.. nechápu, co je to svalovej a silovej potenciál a bla bla.. ale 180/92.. mít tam nohu 63cm.. brát jak maximální potencial max 220kg na mrtvolu... bejt tohle můj maximální potenciál, tak si uvážu lano kolem krku


Naposledy upravil guruhonza dne čt listopad 10, 2011 10:23 am, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Pavelcb


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 10:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

jak to poznáš,že na sobě nemaká?

edit pro Guru : mně to taky přijde divný a nerozumím tomu ale nepoznám,jestli na sobě maká,nebo ne
_________________
Věci se nestávají..věci se tvoří !
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 11:16 am    Předmět: Odpovědět s citátem

V prvním příspěvku máte stav před čtyřmi týdny, kdy jsem začal po desetileté přestávce znovu cvičit, a stav tohle pondělí, nějaké zlepšení tam je. :-)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 11:22 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, kalkulačka je adrese weightrainer net, autor i jeho přístup se mi zdají dost důvěryhodní.[/url]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 12:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě pro upřesnění, svalový potenciál se počítá z výšky a robustnosti kostry (obvodu zápěstí a kotníku) v porovnání s rozměry špičkových naturálních kulturistů, silové výkony se přepočítávají porovnáním nejlepších výkonů špičkových naturálních trojbojařů (raw) a jejich tělesné hmotnosti se staticky dosažitelnou silou běžných cvičenců.

Uvádím ta čísla jen pro zajímavost, sám jsem zvědavý, jestli se mi v mém věku podaří těch hodnot dosáhnout nebo je dokonce pokořit. Devadesát dva kilo při výšce 180 cm, obvodu zápěstí 16 cm a obvodu kotníku 22 cm a 8% tělesného tuku se mi zdá docela dost, o moc víc jsem neměl ani ve třiadvaceti, když jsem byl fyzicky na vrcholu, a ty kila navíc byla stejně nejspíš tuk.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Arnie_one


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 2:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Teda, už sem to tady chtěl celkem pozorvat, ale nevím no.

citace:
Ještě pro upřesnění, svalový potenciál se počítá z výšky a robustnosti kostry (obvodu zápěstí a kotníku) v porovnání s rozměry špičkových naturálních kulturistů , silové výkony se přepočítávají porovnáním nejlepších výkonů špičkových naturálních trojbojařů (raw) a jejich tělesné hmotnosti se staticky dosažitelnou silou běžných cvičenců.



Takovyhle kokotiny, taky existují ? no já teda myslím, dělám asi jinej sport : (

Každopádně, ať se požadované výsledky zadaří.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CIZO
Administrátor


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 2:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Když si ten svůj "osobní potenciál" necháš vyvěštit z křišťálové koule, bude to asi tak stejně přesný, jako ta kalkulačka :) Cíle si nedal malý, ale pokud se budeš snažit, tak se jim klidně můžeš přiblížit.
_________________
"Excuses will only get you so far in life, you know? You could make excuses for everything - this hurts, that hurts... but it'll only get you so far.
Won't really get you anywhere with me."

Derek Poundstone
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 3:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono je to asi vcelku jedno, ale pro mě je motivující mít cíl, který je sice obtížně, ale přece jen dosažitelný, na to je ta kalkulačka prima. Zatím přidávám na všechny cviky 5 kilo za týden, ale to dlouho nevydrží. :-))
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BackyW


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 3:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Magumi: Prosím tě mužeš sem dát odkaz na nějaké ty počítadla a výpočty robustnosti postav nebo co to je .
Kdysi jsem četl že je možné zvětšit nadloktí v pruměru o 24 cm než je obvod zápestí což mi nahnalo hrůzu protože já měl tenkrát zápěstí 17 cm to by znamenalo něco kolem 40cm přes ruku. hmmm tak děkuju že sem se na to nevysral rovnou kvůli číslům, dnes mám 49 / v oběmu i 51/ a zápěstíčko 18, prostě jako žena.
Rád bych si početl

To se vsadím že sem vyjímka na fóru z těch co mají uplně hladce přes 100kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 3:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tohle je počítadlo na potenciál osobního svalového rozvoje: http://www.weightrainer.net/bodypred.html

Tohle je počítadlo na potenciál maximálního svalového rozvoje: http://www.weightrainer.net/maximum_bodypred.html (bez sypání)

Kalkulačka na přibližné procento tuku: http://www.weightrainer.net/circbf.html

Kalkulačka orientační kalorické potřeby pro nabírání svalů: http://www.weightrainer.net/gaincalc.html

Tady je k tomu nějaký povídání: http://www.weightrainer.net/articles.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
seeya


PříspěvekZaslal: čt listopad 10, 2011 5:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

dnes uz existuje kalkulacka asi na vsetko. Minule som natrafil na kalkulacku "kolko usetrim za 30 rokov ked si budem do roboty nosit jedlo z domu"
Inak vela stastia s tymi cielmi. Hlavne nech ti vydrzi motivacia.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: po listopad 14, 2011 11:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Z úterka na středu jsem spal čtyři hodiny, ze středy na čtvrtek taky čtyři (přerušovaně, nemocné děti), a když jsem se v pátek ráno doplazil v půl šesté ráno domů a viděl, že mě od půl desáté čeká další den v kanceláři, už se mi to té posilovny moc nechtělo. Zacvičil jsem si doma nějaké dřepy a kliky a sklapovačky a šel si radši aspoň na chvíli lehnout.

Dneska to šlo docela dobře, ve všem byla rezerva a technicky to bylo čistý, dřepy krásně hluboko, to se mi líbilo. Ale raději jsem si na velké cviky nepřidával vyšší váhy; ty záda z posledního týdne beru jako varování, že si přidávám příliš rychle, a že klouby, vazy a páteř potřebují ještě chvíli čas. V pátek večer, v sobotu a v neděli jsem byl v sauně, to trochu pomohlo.

Rozcvičení dřep: 10x20, 5x40, 5x60, 3x80
Dřep: 6x105, 8x100, 10x95
Rozvičení bench: 12x20, 6x40, 6x60
Bench: 95x6, 90x8, 85x10
Mrtvý tah: 6x115, 5x115, 9x110
Přítahy kladky: 6x75, 3x80, 6x75 (ta kladka začíná být těžší než já, ještě dva týdny a přejdu na shyby)
Legpress: 6x160, 9x150 (mají tady takový divný legpress, vypadá to spíš jako stroj na haken dřepy s kladkou, ale nedovolí to zvednou zadek)
Přítahy v sedě, široký úchop: 6x55, 8x50, 9x45
Břicho: 10x55, 8x55, 8x50, 8x50

Čas cca. 60 minut. Začal jsem pozdě, kdybych vyrazil o deset minut dřív, stihl bych nejspíš ještě ty tlaky vsedě. Uvidíme ve středu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Magumi - Lean strength Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 148, 149, 150  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum