Armwrestling


Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Armwrestling  Úvodní stránka -> Trénink -> Armwrestling
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fuckt


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 6:57 pm    Předmět: Armwrestling Odpovědět s citátem

chci se zeptat jak zvetsit silu na páku vite co myslim
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wesker


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 7:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

mam dobre skusenosti s klikmi..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
c87


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 7:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

kliky ... skus hrazdu podhmatom, na viac sposobom, i z izometrickou vydrzou v urcitej faze pohybu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wesker


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 7:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

niečo nasmiech? tak ked to mam odskušane tak asi viem :) inač armwrestling nie je o sile bicepsov čiže možeš mu tu radiť zhyby, je to hlavne o technike a spevnenie celej ruky, od ramien až po zapästia
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
c87


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 7:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

armwrestling je hlavne o silno predlaktia a bicepsu, potom nasleduju ramena a ostatne svaly, triceps je ti na dve veci, takze sorry ale kliky ti tak pomozu velke kulove
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
haino


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 8:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

V oddíle ostatní sporty máš pár článků od A.Koňaříka,to je 4násobný mistr ČR,tak si to přečti.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CIZO


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 8:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

http://powerlifting.ronnie.cz/c-7402-svet-armwrestlingu-trenink.html
_________________
"Excuses will only get you so far in life, you know? You could make excuses for everything - this hurts, that hurts... but it'll only get you so far.
Won't really get you anywhere with me."

Derek Poundstone
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
venca.v


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 9:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ja zacal trenovat armwrestling asi pred mesicem a koncem roku chci vyzkouset soutez, jestli mi to vydrzi a lokty budou ok, protoze zezacatku po kazdym treninku nekolik dni boli, ted uz je to lepsi ale furt to jeste neni uplne dobry, zadej si na youtube armwrestling training a najdes toho spoustu, je tam treba cyplenkov, voevoda, babayev, laratt, ale treba i jagnesak a germanus, na paku je x cviku, nejdulezitejsi je cvicit biceps, triceps a predlokti, a s hodne velkejma vahama, nebo jit treba pyramidy od nizky do nejvyssi vahy co zvednes, me za ten mesic docela zeslil biceps, treba na scottovce uz davam i 70kg na 8 opak, dobry je taky ze zvednes EZku a biceps s predloktim mas v pravym uhlu a drzis to na cas, ale nejlepsi je delat na kladce simulaci paky no, nebo se sparingem, predlokti taky drtit tezkyma vahama-ohybani zapesti atd, armwrestling je krasnej technickej sport, proto sem se o nej zacal zajimat, na youtube je toho fakt hromada, tak hledej
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Deadlift
Moderátor


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 9:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

venco - to je dobrý nápad, že se chceš věnovat armwrestlingu - jsi lehký a silný, tj. myslím, že by ses mohl docela slušně prosadit
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marzochi


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 9:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nemáte někdo fígl na bolest loktů? po hodině tahání za stolem to pak několik dní solidně bolí, přez noc se to třeba zlepší ale pak stačí jen ze srandy zatahat, zahrat si florbal a zase bolest jako blázen.
Jasny sou dlouhy rukavy, ale co třeba sprcha tepla/ledova? Ale hlavně je to asi o tom si na tu zatěz zvyknout.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Deadlift
Moderátor


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 9:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ledovat...a dobře se před treninkem rozcvičit.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fuckt


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 10:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Fakt diky chlapy tohle mi staci
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
venca.v


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 10:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

marzochi napsal:
Nemáte někdo fígl na bolest loktů? po hodině tahání za stolem to pak několik dní solidně bolí, přez noc se to třeba zlepší ale pak stačí jen ze srandy zatahat, zahrat si florbal a zase bolest jako blázen.
Jasny sou dlouhy rukavy, ale co třeba sprcha tepla/ledova? Ale hlavně je to asi o tom si na tu zatěz zvyknout.


kamos co cvici paku uz hodne dlouho mi rikal ze to za cas prejde, a ja tomu verim, i za ten mesic to boli trenink od treninku min
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
venca.v


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 10:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Deadlift napsal:
venco - to je dobrý nápad, že se chceš věnovat armwrestlingu - jsi lehký a silný, tj. myslím, že by ses mohl docela slušně prosadit


no zas tak lehkej uz taky nejsem, musel bych to stahnout do kategorie do 75kg, ted mam asi 78, ale ja nevim jak to presne je ty vahovky, ale myslim ze je to 75 nebo do 80, radsi bych tu do 80
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marzochi


PříspěvekZaslal: út duben 19, 2011 10:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

v juniorech (do 18let) je vahovka 75 a v chlapech 80
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Armwrestling Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum