Zvýšení opakování + šokování



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Zvýšení opakování + šokování  Úvodní stránka -> Trénink -> Zvýšení opakování + šokování
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pavel Rob


PříspěvekZaslal: st prosinec 06, 2017 12:33 pm    Předmět: Zvýšení opakování + šokování Odpovědět s citátem

Ahoj, mám 2 dotazy.

Jako první by mě zajímal na něco váš názor. Střídám obdoví posilky a workoutu, momentálně jedu doma workout a zajímalo jak to je s zvyšováním opakování. Viděl jsem pár videi, kde radí, jet třeba 2 týdny 30 shybů a co 2 týdny zvýšit o 10. Takže za 2 týdny 40 , za další 2 týdny 50 atd., myslíte že to je dobrá metoda, nebo je lepší prostě každý trénink zvýšit počet jen o 1-2 opakování a postupně se tak zlepšovat ?

A druhý je ohledně šokování na workoutu. Jedu klasické cviky a moc možností na změnu cviků není, tak by mě zajímalo, co se šokování svalů týče jestli pomůže třeba měnit pořadí cviků , nebo prostě ty šokování není nějak extra důležité a můžu si jet stejné pořadí ? Díky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Zvýšení opakování + šokování
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum