začátečník - trénink


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - začátečník - trénink  Úvodní stránka -> Začátečníci -> začátečník - trénink
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: so prosinec 06, 2014 10:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tomsom napsal:
Je u zacatecnika mozne,aby i pres mirny kaloricky deficit nabiral svalovou hmotu?Nebo pokud chci shodit nejaky ten tuk a prijmu trochu mene nez vydam,nema smysl trenink hrotit protoze stejne hmotu nepriberu?

jde to
bude se ti menit pomer tuk/svaly
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomsom


PříspěvekZaslal: so prosinec 06, 2014 10:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

super.do jaké doby se člověk může považovat za začátečníka?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: ne prosinec 07, 2014 9:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

dokud budes zjistotvat, ze jsou veci, o kterych porad nevis vsechno a cviky ktere neznas
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mablung


PříspěvekZaslal: ne prosinec 07, 2014 9:57 am    Předmět: Odpovědět s citátem

tomsom napsal:
super.do jaké doby se člověk může považovat za začátečníka?

Co se svalového růstu týče, několik měsíců. Zhruba tak 6 - 9, ale přesně ti to nikdo neřekne. A samozřejmě tam není ostrý předěl.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZeleznaKoule


PříspěvekZaslal: ne prosinec 07, 2014 5:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
dokud budes zjistotvat, ze jsou veci, o kterych porad nevis vsechno a cviky ktere neznas


Takze navzdy? :)
_________________
My girlfriend is stronger than you!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cipinek


PříspěvekZaslal: ne prosinec 07, 2014 5:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tomsom napsal:
super.do jaké doby se člověk může považovat za začátečníka?


proč je pro tebe důležité se za začátečníka nepovažovat, bude to mít nějaký vliv na dojivost nebo svalové přírůstky?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomsom


PříspěvekZaslal: ne prosinec 07, 2014 8:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jen z toho duvodu,ze zacatecnik muze sundavat tuk a pritom nabirat svaly.Tak mi zajimalo jak dlouho to takhle funguje
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: ne prosinec 07, 2014 8:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ZeleznaKoule napsal:
Peter Ustinov napsal:
dokud budes zjistotvat, ze jsou veci, o kterych porad nevis vsechno a cviky ktere neznas


Takze navzdy? :)


no, ja se neskrome uz povazuju za lehce pokrocileho

sundavat tuk a nabirat svaly muze kazdej
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomsom


PříspěvekZaslal: ne prosinec 07, 2014 9:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Takze pro nabirani svalove hmoty mohu byt i v malem kalorickem deficitu v pripade ze mam spravny trenink a dostatek bilkovin,tuku...?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondlas


PříspěvekZaslal: pá červen 05, 2015 1:00 pm    Předmět: zacatecnicky trenink zkusenost Odpovědět s citátem

Zdravim vsechny,
chci se jen letmo podelit o moji zkusenost s timto treninkem. Jel jsem ho dva mesice s upravenou stravou a proteinem (cca 1xdenne), kardio po cviceni 15minut 2x tydne. Prirustek 2kg svalu a minus 1kg tuku.
Pres ruku 1cm plus a pres bricho par cm dolu. S tim ze obcas je mekac a patek pivo a rum.

Jak to slo vam? Zda se vam to hodne nebo malo? Prosim o vase nazory a zkusenosti.

Diky

Ted jsem presel na normalni trenink a jedu dal.
At se vsem dari a at to roste ;-)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alka2015


PříspěvekZaslal: so červen 20, 2015 1:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za článek
_________________
Miluju život :) http://www.suplementy.cz
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Mesyas


PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2015 12:00 am    Předmět: dotaz od začítečníka Odpovědět s citátem

Zdravím,

můj dnešní koment bude trošku delší snad si to někdo přečte o helfne mi :D taky doufám, že ho píšu do správné ho vlákna, protože zakládat nové téma se mi zdá zbytečné.

Uvítám a budu vděčný za každou radu nebo připomínku.

momentálně hapruji kolem 74kg a chtěl bych zhubnout na cca 67kg.

jídlo, je téměř stejné, jsem nenáročný. Ráno: vejce (3ks) nebo ovoce (2ks); Oběd: Maso (200-250), zelenina, rýže, brambory (cca 150-200) apod.; dopoledne: řecký jogurt (1ks) nebo tvaroh nízko. (polovinu) apod. věci večeře: Maso a zeleninu. Množství bývá většinou po 200g. Pití cca 3l vody.

trénink: PO a UT- thai box cca hodinu a půl, ST-posilka, ČT- thai box, PÁ, SO, NE-posilka, někdy mám 1den volna, pokud se cítím unaveně. Někdy si zas místo posilky půjdu zaběhat (hlavně v létě), cca 8-10km za 50-60min. Samozřejmě nejsem stroj a ne vždy tohle dodržím (v 80%případech ano), ale minimálně 4x týdně mám nějakou aktivitu.

Posilku mám rozdělenou 1den-hrudník, dřepy a další den záda+ramena. Většinou skončím do hodinu a čtvrt.

Bohužel se mi stále nedaří shodit pod tu hranici 70kg a pořád nabírám asi nekvalitně, protože jsou ty "svaly" pod tukem :D a neshazuji ani ten podkožní tuk (?), ne že bych byl nějak hodně tlustej, ale six pack rozhodně nejde vidět Napadlo mě, že bych snížil jídlo, ale to bych asi umřel, hlavně na tom boxu.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2015 9:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

V tu stredu bych dal nejaky extra trening
Trhy,premysteni,nebo aspon kruhovy drepy,bench shyby...
Patek a sobotu zase neco spis dynamickeho a siloveho a nedeli nechat volnou pro regeneraci
Vykaslal bych se na x cviku na partii,volil bych ty zakladni (tam kde nalozis nejvic kotoucu) a tech se drztl

Druha vec je jidelnicek
Zameril bych se co a jk casto
Zase bych vyhodil zbytecnosti a drzel se zakladu...
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
s7RanG


PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2015 10:51 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Dle mého jídlo je dostatečně redukční, trénink/aktivity dostatečně intenzivní. Aspon co píšeš.

Chyba bude někde v tobě, tzn. v provedení treninku nebo v dodržování jídla. Formovat postavu podle tvých požadavků by neměla být alchymie
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Souča


PříspěvekZaslal: út prosinec 01, 2015 6:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Je dobře, že po těžkých dřepech druhý den cítím kromě kvadricepsů i hamstringy a zadek?

A je dobře, že po těžkých mrtvolách druhý den cítím jen horní záda a hamstringy, přičemž spodní záda vůbec (jen během tréninku tam je příjemný pnutí)?

U dřepu mi to dává smysl, jedu hluboko, ale u mrtvoly nevim..?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - začátečník - trénink Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum