Zlepšení se v 60 m


Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Zlepšení se v 60 m  Úvodní stránka -> Atletika -> Zlepšení se v 60 m
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
michal_n


PříspěvekZaslal: po červenec 15, 2013 1:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mě na sprinty pomohly sprinty se zátěží nejen na sobě ale i za sebou..
Zátěž na sobě - vesta zátěžová (nebo balistická ) a nebo batoh, když nebyla žádná vesta k dispozici.
Zátěž za sebou - lano přes vestu, aby se mi tolik nezařezávalo do těla (dělají se i kšíry přímo na tento účel) a za sebou jsem při sprintech tahal betonový válec nebo jiné těžké věci..

Zkusil bych i tlačit něco před sebou (sled), ale to se mi nechce (zatím) vyrábět..
_________________
"Buď chceš, alebo nechceš. Ostatné sú kecy." Peter Krištofovič
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Merveill


PříspěvekZaslal: po červenec 15, 2013 2:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

raw - to je smůla, v tom zápalu člověk přestává být i opatrný a jde do toho naplno, pak to tak dopadá..

CZEBLADE - Určitě to pomůže, já jsem jel základní verzi Insanity a do toho ještě další cvičení a výsledky to mělo, bohužel jsem si přetrénováním zničil imunitu :-/ :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
seeya


PříspěvekZaslal: po červenec 15, 2013 3:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

niezeby som bol odteraz nejaky expert na sprint, ale z toho co som pochopil na vlastnych treningoch, by bolo treba na zlepsenie 60ky zlepsit v prvom rade start=zvacsit silu a vybusnost a k tomu trenovat starty a robit velmi kratke useky..cca 20-30 metrov.
Dynamicke drepy alebo drepy s vyskokom su dobry zaciatok.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
c87


PříspěvekZaslal: po červenec 15, 2013 3:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

zatazova vesta nic nevyriesi, ako napisal seeya treba zlepsi silu a vybusnost, tazke drepy, premiestnenia a plyometria
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
raw


PříspěvekZaslal: po červenec 15, 2013 4:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

c87 napsal:
zatazova vesta nic nevyriesi, ako napisal seeya treba zlepsi silu a vybusnost, tazke drepy, premiestnenia a plyometria


pokud bude trenovat starty a sprinty v zatezove veste, tak myslis ze to nebude mit vliv na vybusnost?
prave to je idelani pro trenink vybusnosti primo na sprint
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BerserK87
(ban)


PříspěvekZaslal: po červenec 15, 2013 7:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Drepy, schody, tahanie zavazia, vesta vsetko je len plus. Je uz len na nej ako si spravi treningovy plan a ake ma moznosti. Nech sa nauci starty, prechody.. potom vsetko zluci dokopy a za chvilu bude behat diamantovu ligu . Sakra vratte mi niekto 10 rokov a pojdem tiez.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ntz


PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2013 11:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

a) !!Technika .. to ze nekdo bezi neznamena automaticky, ze bezi dobre
b) !!Praxe .. pokud chces sprintovat rychleji, tak sprintuj casto

jinak z tech konkretne atletickejch treningu:

- sprinty do kopce a schodu
- bezecke vypady (ty ze spicky) a bezecke vystupy (koleno nahoru a vc vyponu)
- hooodne trening vyponu (lejtka .. teorie pravi, ze slaba lytka ti seberou klidne az 20%)
- drepy s franc. bednou pod zadkem a cca 150% vahy co das na max na zem o5 vc vyponu a zachovavat dynamicke provedeni ..

take zkus tohle (ja osobne tyhle veci hodne verim a znam ji v ruznych modifikacich od ruznych treneru): idealne na mekkem povrchu (trava) jed vyznacenou vzdalenost takovym skakavym behem na co nejmin kroku .. tzn mas treba 60m a snazis se ji dat na co nejmin krouku, ktere si pocitas .. takze tedy umyslne prodluzujes krok co nejvice ..

jinak o bezeckem treningu jsou cele knihy napsane .. sam bych mozna mohl nejakou kratsi dat dohromady :P
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
neis


PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2013 11:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Sprity ma člověk v sobě. Technika nebo praxe sice cas lehce vylepsi, ale u tak kratke trate jako 60m je to vylozene o genetice. Popř. hodne udela prebytecna hmotnost..Zlešit čas o 2 s snad ani nejde, pokud je clovek zdravy a neni obezni...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
guruhonza
Anonymní


PříspěvekZaslal: so srpen 03, 2013 7:20 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nauč se prvních 15 metrů... 60ka je moc krátká, tam dělá start hrozně moc.
nahoru
neis


PříspěvekZaslal: so srpen 03, 2013 7:43 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak se to jako uci? Muzes to lepsit mozna o 0,2 s, ale pokud nemas vybusnost v sobe, tak muzes trénovat i roky a porazi te ozrala z hospy co to v sobe ma;-) Ja o behu nikdy nic nevedel, ale uz ve 13 jsem behaval 60m pod 8s. Sprinty podle me naucit nejdou, jen zdokonalit.. Vytrvalost to je jina;-)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BerserK87
(ban)


PříspěvekZaslal: so srpen 03, 2013 12:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No ak slecna napisala, ze sa chce zlepsit o 2 sekundy - co som uz spomenul ze je to brutalne vylepsenie, tak musi tu 60tku behavat veeelmi pomaly. Genetika... neda sa popriet ale rozhodne nie je vsetko a zas tak vela nespravi. Moze byt jedinec co je chodiaci genofod sprintu ale bez treningu preborne casy nespravi. Clovek co nejako sportuje a ma vybusnost dokaze na 30tich metroch urdzat kontakt na sprinterov. Takze pravdepodobne potrebuje nabrat nejake svalstvo (zhadzovat prebytocnu telesnu vahu ak je, ked pise za na dlhsie discipliny je lepsia - sice to brusko v avatarovi hovori svoje), naucit techniku a ziskat vybusnost.

Potom by si sem Kouky mohla napisat trening a progress
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
P4hill


PříspěvekZaslal: so srpen 03, 2013 12:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sarkafarka


PříspěvekZaslal: čt červen 26, 2014 11:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

micus6 napsal:
nechci spamovat, ale v 18ti letech mam 60ku jak prumerny 14ti letý kluk. Na dálku je to ok, ale nemam sprinterskou postavu a vlastne ani netrenuju sprinty... dejme tomu 1x tydně 10x60m -aspoň vteřinku by to udělalo?

10x60m je na rozběhání...:-) To dej tak na 60-70%, pak nějaké starty (max.20-30m), letmé sprintíky (z klusu do plného kotle a zase výklus), pak běh na oprati kdy tě kolega brzdí, dříve zahání gumy za sebou (dnes asi nahraditelné brzdícím padáčkem) no a pochopitelně posilka a jiné formující aktivity zaměřené na sílu a výbušnost... Ale že z toho budou do léta 2 s na 60ce,to dost pochybuju... Leda by šlo o pole neorané...:-)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
daveM


PříspěvekZaslal: pá červen 27, 2014 12:05 am    Předmět: Odpovědět s citátem

tezky drepy, malo opacek.. treba trojky, dvojky, jednicky, vyskoky .. h odne vyskoku
sprinty se zatezi, drepy ,drepy, drepy :)
sprint do kopce.. funguje, krom sprintu se zatezi (pneu treba na lane kolem pasku).. jsem ozkousel vse pred cca 15 lety :) a zlepseni radikalni
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Zlepšení se v 60 m Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


  
 www.ronnie.cz       ronnie.cz/forum