Ajťák v posilovně


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Ajťák v posilovně  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Ajťák v posilovně
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Chadzi


PříspěvekZaslal: so březen 24, 2018 12:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mrtvý tah se tahá z mrtvého bodu. Tzn. že se činka pokládá na zem- úplně se položí, bez odrážení.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mildares


PříspěvekZaslal: so březen 24, 2018 3:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Chadzi napsal:
Mrtvý tah se tahá z mrtvého bodu. Tzn. že se činka pokládá na zem- úplně se položí, bez odrážení.


OK, díky za postřeh, zlepším to...

Přikládám ještě jedno video z dneška. Z provizorní domácí mučírny :D
_________________
[url=http://www.fida.cz]FIDA[/url]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Arnie_one


PříspěvekZaslal: so březen 24, 2018 4:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Možná by bylo dobré to tvoje cvičení od základu změnit, jak psal Jari je to zmatek. Jsi podobný somatotyp jako Balbi, proč nemrkneš na jeho trenink, nebo podobnym a v logu vidiš jestli má dotyčný progres.
Porstě nedělej nám ajtákům ostudu a pořádně do toho šlápni :)

Moc nechápu proč ti to trvalo 1,5H, to je tak na 30minut. Proč máš 10 serii na MT ???
Udělej nějaký rozumý trenik 3-5 serii 6-7opakování. Místo 2x Legpress udělej dřepy, potom předkok, zákop, hakeny ?
Vždzť ruzných tréniků je mraky a to ověřených.

Dělej zápis, jako 99% lidí ,první opakování, poté váha, takto je to dost zavádějící a i já píšu z Passportu a S7 Edge log!

WEEK 2 / DAY 2 - S03E06 15.3.2018
Mrtvý tah 69x5x2 +5kg
Mrtvý tah 60x5x10 +5kg
LegPress 110x5x2 +6kg
LegPress 95x5x15 +5kg
Lýtka 75x12x4
Břicho

Neber to, jako "rejpání" já jsem si tady na fóru sakra užil, něž se ten trénik líbil :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mildares


PříspěvekZaslal: ne březen 25, 2018 7:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Arnie_one napsal:
Možná by bylo dobré to tvoje cvičení od základu změnit, jak psal Jari je to zmatek. Jsi podobný somatotyp jako Balbi, proč nemrkneš na jeho trenink, nebo podobnym a v logu vidiš jestli má dotyčný progres.
Porstě nedělej nám ajtákům ostudu a pořádně do toho šlápni :)

Moc nechápu proč ti to trvalo 1,5H, to je tak na 30minut. Proč máš 10 serii na MT ???
Udělej nějaký rozumý trenik 3-5 serii 6-7opakování. Místo 2x Legpress udělej dřepy, potom předkok, zákop, hakeny ?
Vždzť ruzných tréniků je mraky a to ověřených.

Dělej zápis, jako 99% lidí ,první opakování, poté váha, takto je to dost zavádějící a i já píšu z Passportu a S7 Edge log!

WEEK 2 / DAY 2 - S03E06 15.3.2018
Mrtvý tah 69x5x2 +5kg
Mrtvý tah 60x5x10 +5kg
LegPress 110x5x2 +6kg
LegPress 95x5x15 +5kg
Lýtka 75x12x4
Břicho

Neber to, jako "rejpání" já jsem si tady na fóru sakra užil, něž se ten tréning líbil :)


No jenomže mě to vyhovuje takto lépe, nemusím honit kurzor na začátku řádky, když chci měnit opakování. Když je na konci tak jen tuknu na konec do prázdného místa a je to. Je to prkotina, ale už to přepisovat nebudu.

Jsem ve 3. týdnu BEARa, tak teď tréning měnit nebudu.
http://kulturistika.ronnie.cz/c-3904-bear-routine-aneb-maximalni-trenink-pro-maximalni-hypertrofii.html

Tady ještě dávám jídelníček ze včera. Příklad si z něho raději neberte.
Cvičil jsem dopoledne, takže místo jídla tam mám suplementaci a k večeru jsme byly na návštěvě, takže nějaké ty chuťovky taky padly a tvaroh už jsme ani nemohl dožrat.


Celkem příjem 15 550 kj
Bílkoviny: 227 g
Sacharidy: 456g
Tuky: 104g
Vláknina 34g
_________________
[url=http://www.fida.cz]FIDA[/url]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NukeTheWhales


PříspěvekZaslal: ne březen 25, 2018 3:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Proč udržuješ tak vysoký kalorický a bílkovinný surplus?


Naposledy upravil NukeTheWhales dne ne březen 25, 2018 6:58 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Arnie_one


PříspěvekZaslal: ne březen 25, 2018 6:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Na to sem se chtěl zeptat, proč nevyvažuješ přísun bílkovin a sacharidů, co ty tuky ?

Zkusím to jinak, píšeš, jak jedeše Bear a čupr, super, pecka trénink, když se podíváš na trénik a progres za 4 měsíce jsi s tím spokojen ? Líbí se ti to ?
Já sem ajťák, ale stojím si za tím, že jsme torchu jinde než normální uživatelé, lepší, bystřejší, zvedáme víc :) :) :) atp......takže to přehodoť !!!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Souča


PříspěvekZaslal: ne březen 25, 2018 10:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jako ajťákovi by ti nemělo dělat problém hledat informace na netu.. a že jich je! :) Už jen na youtube najdeš miliardu kvalitních videí jak na stravu tak i na cvičení... třeba dělat mrtvý tahy na nestabilní žíněnce je sebevražda. Na mě ve tvojí pozici funguje nejlépe 5x5 (základní cviky s velkou činkou) a co se týče jídla, tak na tvůj požadovaný cíl asi 3700 kcal denně nebude fungovat.

Ale je to prostě na tobě, otevřít se informacícm a aktivně hledat základní elegantní řešení.

Chápu, že je těch informací zezačátku hodně, ale právě v tom ti pomůže tvoje specializace, protože jako digital native bys měl umět najít ty správný a prověřený informace v internetový žumpě.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mildares


PříspěvekZaslal: út březen 27, 2018 3:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

- Právě protože se za 4 měsíce nic neměnilo, zvýšil jsem ten příjem. respektive jídlo celkem a zkusil objemový tréning. Takže spokojen nejsem.
- Váha dnes 82Kg. tj 2kg +

WEEK 4 / DAY 1 - S03E13 27.3.2018

Benchpress 60x5x2 +4kg
Benchpress 50x5x10 +4kg
Přítahy v předkloně 60x5x2 +4kg
Přítahy v předkloně 50x5x10 +4kg
Tlaky na ramena 19x10x3 +2,5
BICEPS 2H 30x10x3 +2kg
Doplňkový cvik na triceps 15x10x2 (Na hrudník / Za hlavou) +2,5kg
Doplňkový cvik na triceps 10x10x2[/size] +2,5kg

WEEK 4 / DAY 2 - S03E14 29.3.2018

Mrtvý tah 80x5x2 +6kg
Mrtvý tah 70x5x10 +5kg
LegPress 130x5x2 +10kg
LegPress 115x5x10 +5kg
Lýtka 80x12x4
Břicho
_________________
[url=http://www.fida.cz]FIDA[/url]


Naposledy upravil mildares dne ne červenec 29, 2018 1:04 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bomberguy


PříspěvekZaslal: út duben 03, 2018 12:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj,
Vetsinou tu nikomu nic nepisu a svoje rozumy si nechavam pro sebe. U tebe udelam vyjimku.
Jsem taky ajtak, taky jsem zacinal na 60 kilech telesny vahy pri cca stejny vysce. A taky jsem byl slabej jak caj a zacinal s vahama, za ktery se stydely snad i holky :D

Prosel jsem si spoustou veci, prehrselem informaci, nevedel jsem dlouho jak to uchopit.

Jestli se nekam chces posunout (a z tech par prispevku co jsem si tu precetl mi prijde ze se moc snazis, ale vicemene jen hazis hrach o zed) tak si zaplat nejakyho schopnyho trenera (ses ajtak, penez by jsi mel mit vic nez dost), vykasli se na ty doplnky stravy a jez jidlo. Protein bych ti jeste schvalil, ale citruliny apod kdyz jsi se jeste ani zdalky nepriblizil potencialu.. to se mi nelibi. Stejne tak ten pasek u 50kg cinky u pritahu. To samy ty cukry v prasku. Vys*r se na ne. Az budes mit narocny treninky, tak klidne..

Od trenera chtej jidelnicek a at ti hlavne vysvetli co a proc jist. Klidne ho pak dej sem na forum, at lidi zhodnotej jestli za neco stoji (jak jidelnicek, tak trener, kterej ho pripravil)
Pak nejaky smysluplny treninkovy plan a nauc se HPM (hlavne poradne makat = jet do selhani, byt na sebe tvrdej a prisnej)


Me osobne nejvic vzdy fungoval trenink korte. Klasicky split prsa biceps/ zada triceps/ nohy ramena taky uslo. Na korte ale nikdy nic nemelo.
Ale jak rikam, hlavne poradne makej, snaz se cvicit vic silove - 10 opakovani je uz na ektomorfa u zakladnich cviku zbytecne moc. 5-8 doporucuju.
A vykasli si na nejaky prociteni u zakladnich cviku. To si nech na doplnky.
Trochu cheatuj, hlavne tam rvi zavazi, jinak se nikdy nikam neposunes. Vseho samozrejme s rozumem.

Pokud ti nekdo pomuze se zacatkem, usetris spoustu let i penez. A pokud to nastartujete spravne, muzes za rok zvedat pekny vahy a vypadat o tri levely lip.
Klidne koukni na muj log, at si udelas predstavu. Fitku moc casu nedavam, obcas se napiju, obcas se nestihnu najist, ale staci mi jit trikrat tydne do fitka a zvedat a vypadat pomerne slusne.. jen ty tri treninky tejdne vazne makam.
_________________
Ektomorf, 184 cm
Log - http://forum.ronnie.cz/bomberguy-t28358.html
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mildares


PříspěvekZaslal: ne červenec 29, 2018 12:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Opět po 4 měsísích se vracím k logu... tentokrát FB, 3x týdně
Během té doby jsem cvičil spíš rekreačně 3-4x týdně, vyšší počet opakování.

Aktuální MAX... Nejsem překvapen... zvedám méně... takže podsadim váhu a po týdnu budu přidávat...
Dřep 70kg
Bench 60kg
MT: 70kg

FULL BODY - WEEK 1


WEEK 1 / DAY 1 - S05E01 - 25.7.2018

Dřep 5x5x40
Benchpress 5x5x40
Mrtvý Tah 5x5x40
Doplňkový cvik na Biceps
Doplňkový cvik na Ramena
______________________________________

WEEK 1 / DAY 2 - S05E02 - 27.7.2018

Dřep 5x5x40
Benchpress 5x5x40
Mrtvý Tah 5x5x40
Doplňkový cvik na Triceps
Doplňkový cvik na Ramena
______________________________________

29.7.2018
Domácí cvičení na břicho
______________________________________

WEEK 1 / DAY 3 - S05E03 - 30.7.2018

Dřep 5x5x40
Benchpress 5x5x40
Mrtvý Tah 5x5x40
Doplňkový cvik na Triceps
Doplňkový cvik na Ramena
(nevim proč jsem si myslel, že jsem posledně cvičil něco jiného, takže doplňky stejný jako minule :/ ... ramena už byly dost cítit :D ... tak snad to nebude kontraproduktivní...)
_________________
[url=http://www.fida.cz]FIDA[/url]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mildares


PříspěvekZaslal: st srpen 01, 2018 9:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

FULL BODY - WEEK 2

WEEK 2 / DAY 1 - S05E04 - 01.08.2018

Dřep 5x5x42,5 + 2,5kg
Benchpress 5x5x42,5 + 2,5kg
Mrtvý Tah 5x5x42,5 + 2,5kg
Doplňkový cvik na Břicho
Doplňkový cvik na Triceps
Doplňkový cvik na lýtka
_____________________


WEEK 2 / DAY 1 - S05E05 - 03.08.2018

Dřep 5x5x42,5 + 2,5kg
Benchpress 5x5x42,5 + 2,5kg
Mrtvý Tah 5x5x42,5 + 2,5kg
Doplňkový cvik na Břicho
Doplňkový cvik na Triceps
Doplňkový cvik na lýtka
_____________________


WEEK 2 / DAY 3 - S05E06 - 05.08.2018

Dřep 5x5x42,5 + 2,5kg
Benchpress 5x5x42,5 + 2,5kg
Mrtvý Tah 5x5x42,5 + 2,5kg
Doplňkový cvik na Biceps
Doplňkový cvik na Ramena
_____________________
_________________
[url=http://www.fida.cz]FIDA[/url]


Naposledy upravil mildares dne so srpen 11, 2018 10:53 am, celkově upraveno 2 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
drlift_


PříspěvekZaslal: čt srpen 02, 2018 7:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Aaa, taky ITak :) Zacinal jsem na podobne telesne vaze jako ty (62kg).

Rychle jsem prolitnul jsem tvuj log. Neco te hodne brzdi. Mas hrozne pomalej progres. Urcite neni normalni, abys po takove dobe co cvisis, zvedal tak male vahy. Na jidlo bych to netipoval, ale pokud citis z treninku velkou unavu jednoduse bych zacal vic jist (je asi uplne jedno co, protoze tuk zatim resit nemusis). Problem vidim, ale spis v treninku.

Krok k fullbody je urcite dobrej, to by te mohlo posunout, ale jeste bych se do budoucna byt tebou zameril na vyber cviku a opakovani.

Snaz se chodit spis velke cviky jako drepy, bench, tahy, shyby atd. Pokud muzes delat nejaky cvik s cinkou, prip. vlastni vahou, urcite ho nenahrazuj kladkou (napr. shyby/stahovani kladky) nebo strojem. Na lytka, legpress, x doplnkovych cviku na triceps atd. bych se vykaslal. Pochybuju, ze pro tebe maji nejaky zasadni prinos, potrebujes spis zvedat vahy na velke cince.

Dalsi vec jsou pocty opakovani a vahy. Nechodil bych vysoke pocty opakovani (mozna 1x tydne v benci jako rehabilitaci, ale jinak opravdu v nicem). Pracovnich serii v cviku by melo byt 3-5. Snaz se chodit spis silove. Ze zkusenosti mam overeno, ze svaly a silu nejsnaz naberes a udrzis, pokud jedes vyssi vahy a mensi pocty opakovani (do 6).

Jeste k aktualnimu treninku co ted jedes. Podle mne se brzy seknes a nebudes moc pridavat vahy. Muj nazor je, ze neni dobry chodit kazdy trenink stejne vahy v hlavnich cvicich (drep, benc...), nejspis se po par tydnech utavis. Mel bys stridat tezke, lehke, stredni treninky a tomu samozrejme uzpusobovat vahy a pocty opakovani.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mildares


PříspěvekZaslal: so srpen 11, 2018 10:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

FULL BODY - WEEK 3

WEEK 3 / DAY 1 - S05E07 - 08.08.2018

Dřep 5x5x50 + 7,5kg
Benchpress 5x5x45 + 2,5kg
Mrtvý Tah 5x5x50 + 7,5kg
Doplňkový cvik na Záda
Doplňkový cvik na Triceps
_____________________

WEEK 3 / DAY 2 - S05E08 - 10.08.2018

Dřep 5x5x50 + 7,5kg
Benchpress 5x5x42,5 + 0kg Byl jsem vyštavenej! Příště dám Bench na začátek
Mrtvý Tah 5x5x50 + 7,5kg
Doplňkový cvik na Biceps
Doplňkový cvik na Ramena
_____________________

WEEK 3 / DAY 3 - S05E09 - 13.08.2018

Benchpress 5x5x44 + 1,5kg
Dřep 4x5x50,6x40 + 7,5kg
LegPress 10x100, 10x120, 10x140, 8x160, 10x160
Mrtvý Tah 5x5x50 + 7,5kg
Doplňkový cvik na Triceps
_________________
[url=http://www.fida.cz]FIDA[/url]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mildares


PříspěvekZaslal: pá srpen 17, 2018 9:13 am    Předmět: Odpovědět s citátem

FULL BODY - WEEK 4

WEEK 4 / DAY 1 - S05E10 - 15.08.2018

Dřep 5x40, 5x50, 2x5x60, 3x60 + 10kg
Tlaky prsa 1H 30° - 10x20, 10x22, 9x24, 10x16, 12x12
Mrtvý Tah SUMO 5x40, 5x50, 3x5x40
Doplňkový cvik na Záda
Doplňkový cvik na Ramena
Doplňkový cvik na Biceps

pro změnu jsem dal jiné cviky
_____________________

WEEK 4 / DAY 2 - S05E11 - 17.08.2018

Dřep 5x5x60 + 10kg
Benchpress 6x6x50 + 5kg
Mrtvý Tah 5x5x60 + 10kg
Doplňkový cvik na Břicho
_____________________

19.08.2018 - běh 2,5km, cca 7km/hod...
_____________________

WEEK 4 / DAY 3 - S05E12 - 20.08.2018

Dřep 5x40, 2x4x60 + 10kg
Military PRESS 3x10x20
Mrtvý Tah 5x60, 1x70, 1x80, 1x90 ...rekord... :)
Doplňkový cvik na ramena
Doplňkový cvik na triceps
Doplňkový cvik na biceps
idot jsem si zapomněl ručník! Bolelo mě trochu levé koleno a celkově jsem se cítil dost unaveně.
_____________________

Posun maximálek
Dřep: 70kg
BenchPress: 60kg (triceps low)
Mrtvý tah: 90Kg 80Kg +10kg
Legpress: 190Kg 160Kg +30kg
_________________
[url=http://www.fida.cz]FIDA[/url]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mildares


PříspěvekZaslal: st srpen 29, 2018 3:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

BEAR ROUTINE - WEEK 1

vyp.z.....D5/60,M5/60,B5/50,L10/190
Váha:80,5kg, Příjem/den at START: 3000kcal, 400gSach, 160gBílk, 100gTuk

po prvním týdnu pokud se váha nezvedne navýším kcal o 500

WEEK 1 / DAY 1 - S06E01 29.8.2018 16:30

Benchpress - 2x5x40, 10x5x35
Přítahy v předklonu - 2x5x50, 8x5x40
Tlaky na ramena - 2x10x18, 2x8x20
Biceps 2H - 3x8x20
Triceps 1H za zády - 20x14, 10x18, 10x22, 8x26
___________________________________________

WEEK 1 / DAY 2 - S06E02 31.8.2018

Mrtvý tah 2x5x45, 8x5x40
LegPress 2x15x100,2x120x10
Lýtka - vypony 2x10x40,2x10x60
Břicho
___________________________________________

WEEK 1 / DAY 3 - S06E03 2.9.2018

Horní kladka k hrudníku 10x40, 8x45
Shyby 3 série, bolelo mne rameno, nepočítal jsem
Bench s jednoručkami 2x5x28, 8x10x24
Pullover / pullover a tlak 10x20,10x22, 8x18+tlak
Rozpažování - 3x triset, 12x7, 10x5, 8x4

___________________________________________

WEEK 1 / DAY 4 - S06E04 3.9.2018

Dřep 2x5x45, 8x5x40
Zakopávání 10x30, 10x25, 2x10x20
Výpony na lýtka - váha nezaznamenána
Břicho na stroji
_________________
[url=http://www.fida.cz]FIDA[/url]


Naposledy upravil mildares dne út září 04, 2018 7:49 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Ajťák v posilovně Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru