Grimley - Running log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 62, 63, 64, 65  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Grimley - Running log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Grimley - Running log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Grimley


PříspěvekZaslal: pá říjen 18, 2019 6:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zase me neprechval v prosinci jdu na spirometricky vysetreni (neco jako byl maca) tak jsem na to zvedavej :D
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: so říjen 19, 2019 3:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak dneska na zdravy strave uz zase a zejtra v plny sile long run :) demotivace, co se tahle vlastne uz od predminulyho pondeli je pryc a zacina makacka zase :D

Nakoupil jsem dneska v akci v Globusu zas nejaky veci na peceni, plus jednu datlovou paatu do tvarohu :) zjistil jsem, ze celkove dodrzovani jidla me zaroven pomaha bejt produktivnejsi a celkove spokojenejsi.... ted co jsem na chvili zase spadnul do "junku" (cti stravovani vetsiny populace), tak v praci jsem nemel takovej vykon a ani celkove motivace na sobe makat, makat na diplomce se vytratila... takze to vsechno souvisi :))

_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cocman


PříspěvekZaslal: so říjen 19, 2019 4:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

S tim Xylitolem bacha. Das ho moc a v pulce behu budes muset zaplout nekam do krovi
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: ne říjen 20, 2019 2:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

20.10.2019

Long run

Vzdálenost: 30.11 km
Ćas: 2:39:45
Tempo: 5:18 min/km
HR: 141

Dneska se nebezelo spatne, poslednoch pet km ale uz bez vody a to me rozhodilo natolik, ze jsem dobehl aspon tech 30 a na 33 uz jsem s evykaslal. Poucenim je, ze budu muset koupit vetsi mackaci flasku (250ml holt v tomhle jeste teplym pocasi na tyhle dlouhy vybehy nestaci :) )
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: po říjen 21, 2019 10:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Dneska day off - po vcerejsku nohy celkem ztuhly .... premejslim, co vymyslet ted do konce roku.... tohle hluchy obdobi mi absolutne nevyhovuje
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po říjen 21, 2019 11:09 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Grimley napsal:
Dneska day off - po vcerejsku nohy celkem ztuhly .... premejslim, co vymyslet ted do konce roku.... tohle hluchy obdobi mi absolutne nevyhovuje


1/ Vzdy po dlhom behu by mal byt day off, alebo lahka posilka

2/ nabehni na maratonsky trening od 18. tyzdna (vid s. 28 tohto logu)

3/ najdi si nejaku desinu a zlepsi si cas
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: po říjen 21, 2019 5:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Diky :) od zejtra poctive zacnu... asi jsem trochu prepalil ten vcerejsek... dneska me pobolivala celej den skeble a svaly jsou zatuhly az beda.... taky me posledni tejden neuveritelne honi mlsna v odpolednich hodinach...mam hodne rozkolisanej cukr asi.... pritom pokud to vezmu kolem a kolem, tak nejim nic hroznyho...naopak se soustredim na dostatek sachru a bilkovin...i tuky drzim .... kazdopadne si to musi nejak sednout...takhle to dal nejde
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: út říjen 22, 2019 2:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

22.10.2019

5km interval

Celková vzdálenost: 8.01 km
Čas: 36:56
Tempo: 4:37 min/km
HR: 151

Warm-up
Vzdálenost: 2000 m
Tempo: 5:00 min/km
HR: 129

Interval
Vzdálenost: 5000 m
Čas: 21:24
Tempo: 4:17 min/km
HR: 161

Cool Down
Vzdálenost: 1000 m
Tempo: 5:28 min/km
HR: 151


Původně jsem měl běžet 10km svižně, ale ještě mě dost táhnou stehenní svaly, takže jsem to nerval na krev a rozhodl se, že si dám svižnějc jen 5 km a vyplatilo se :) ... nemělo by cenu trápit se na 10km, takhle jsem odběhl poctivě těch 5 - nic jsem si neodpustil a na to, že jsem celou dobu cejtil nohy, tak jsem to odběhl celkem se ctí :)) ....

Zejtra vyklusávačka .....
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: čt říjen 24, 2019 8:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Včera day off.... dneska mám odpolko v plánu 11km výklus ....jsem v nějakým úpadku motivace....formy a chuti (taky mi zachutnal vanilkovej pudink a semtam nějaký pivko ) .... přemejšlím, že bych se asi spíš orientoval na půlmaraton - tak abych ho zaběhl pod 1:30.... ten maraton je už dlouhej a teď jak jsem běžel těch 30km v neděli jsem přemejšlel.... ostatně mám brouka v hlavě už přes 14 dní... začíná mě srát, že vyžlatím :D - je to logický, když naběhám takovej objem km, že asi tloustnout nebudu, ale mizej i ty zbytky svalů co mám a nechci mít klasickou maratonskou postavu 60kg trapáka .... takže asi spíš zařadím víc posilky, víc intervalů a ne tak dlouhý výběhy a uvidím co to udělá....
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: čt říjen 24, 2019 2:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem se rozhoupal :)) Končím letošní závodní sezonu. Myslím, že jsem letos naběhal dost a i časy byly parádní. Teď je čas tomu dát trochu voraz. To znamená, že si dám 14 dní od běhání úplnej voraz, budu posilovat, případně si dám plavčo, když budu mít úplnej absťák po aerobce. Potom bych si do konce roku dal spíš objem v nějaký rozumný tepovce a od ledna bych se připravil na pražskej půlmaraton v čase pod 1:30 :)

_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: pá říjen 25, 2019 2:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Používáte někdo foam roller? Rád bych si na přípravu na příští rok koupil nějakej, ale moc se v tom nevyznám - budu to mít zejména na nohy.... tak bude asi stačit ten 30cm ... maj nějaký za 13 kil (grid - asi značka), ale jdou sehnat i za 300.... tak nevím jakej v tom je rozdíl
_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máča


PříspěvekZaslal: pá říjen 25, 2019 5:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja mam obycelny "hladky" cca za 2 kila u tesca.

Obcas se po to povalim hlavne po dlouhem behu a promasiruju si strhna, zada a prdel a musim rict docela prijemne pocity potom..pekne to ty svaly namasiruje a prokrvi.doporucuju..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: ne říjen 27, 2019 7:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pauzu si uzivam cvicim s vlastni vahou a behat pujdu az ta tejden :))

EDIT: zdravim toho aktivniho vegana co se zaregistroval jen kvuli tomu, aby nam nenasilne rekl, ze pokud nejsme vegani, jsme pohodlni blbci :D

_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po říjen 28, 2019 11:11 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Grimley napsal:
Používáte někdo foam roller? Rád bych si na přípravu na příští rok koupil nějakej, ale moc se v tom nevyznám - budu to mít zejména na nohy.... tak bude asi stačit ten 30cm ... maj nějaký za 13 kil (grid - asi značka), ale jdou sehnat i za 300.... tak nevím jakej v tom je rozdíl


Urcite by som siel do kvality (grid je kvalita), foam roller pouzivam pravidelne a aj po rokoch pouzivania je ako novy. Tie lacne praskaju a nicia sa.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grimley


PříspěvekZaslal: po říjen 28, 2019 3:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nakonec jsem koupil za 4 kilča v Decathlonu :)

Zatím jsem nebyl běhat 6 dní, ale už mám celkem absťák, tak uvidím, jak dluho to ještě vydržím :D

_________________
[img:b9a3a7a497]http://forum.ronnie.cz/images/uploads/img_1290793266_1.jpg[/img:b9a3a7a497]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Grimley - Running log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 62, 63, 64, 65  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: