Lukinobr- funkčnost, zdraví, vitalita, dlouhověkost


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 68, 69, 70  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Lukinobr- funkčnost, zdraví, vitalita, dlouhověkost  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Lukinobr- funkčnost, zdraví, vitalita, dlouhověkost
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
lukinobr


PříspěvekZaslal: pá únor 24, 2012 5:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zítra se asi zvážim.Navíc teď mám jarní prázdniny takže se bude bušit o sto šest..
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: pá únor 24, 2012 6:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Docela zírám, že dokážeš po dvou a půl letech cvičení v podstatě ze dne na den takhle silově poskočit, měl jsem vždycky pocit, že se po prvním půl roce až roce zlepšování velmi zpomalí. Držím palce.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lukinobr


PříspěvekZaslal: pá únor 24, 2012 6:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Magumi:Tak nevim co máš teď přímo na mysli.Ale bench ten jsem měl asi před půl rokem hodně slabej.Dal jsem na něj 1x82kg.Potom jsem změnil techniku jedu tzv. J tlak a pořádně se zapřu nohama.Dal jsem potom Muscle media bench press program a najednou to šlo.A vyhouplo se to na uctihodných 96kg.No a teď jsem opět posunul moji hranici.Ale cíl je dát 120kg. (asi půjdu znova do MMBP)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá únor 24, 2012 7:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

lukinobr napsal:
spekounP:blbě si to pochopil.Fomina jsem jel před 2 měsíce.:D Ale až od teď zapisuji tento log.Silové rutiny jsem pochopil velmi dobře.


Tak to sorry, ale máš v logu FOMIN, 2.trénink, takže mi to úplně nedocvaklo, že už to jedeš 2 měsíce. Možná jsi to mohl napsat do úvodního příspěvku.

Jinak, jak jsem psal, výkony slušný.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lukinobr


PříspěvekZaslal: pá únor 24, 2012 8:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo díky.No ja to mám takhle rozdělený.Jako na trenink ABC a 1,2,3 trenink..potom je objemová fáze 4,5,6.Nevadí.Hlavní je ,že jsme si to vysvětlily.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: pá únor 24, 2012 10:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslím to, že dvacátýho druhýho máš PR na benč 3x100 a o dva dny pozdějí 1x109. Rozdíl mezi jedním a třema opakováníma je tak 5 procent váhy, takže to máš najednou o tři nebo čtyři kila víc, než bys dal o dva dny dřív. To je dobrý skok za dva dny.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
madball


PříspěvekZaslal: pá únor 24, 2012 11:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Magumi napsal:
Myslím to, že dvacátýho druhýho máš PR na benč 3x100 a o dva dny pozdějí 1x109. Rozdíl mezi jedním a třema opakováníma je tak 5 procent váhy , takže to máš najednou o tři nebo čtyři kila víc, než bys dal o dva dny dřív. To je dobrý skok za dva dny.


A někdo jinej zas tvrdí, že je to v rozmezí 13ti až 4%.
_________________
Non-functional hypertrophy (sarcoplasmic hypertrophy) doesn’t lead to an improvement in the capacity to produce force, but it does lead to added body weight (thus you have to carry more weight without having more strength).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lukinobr


PříspěvekZaslal: so únor 25, 2012 8:37 am    Předmět: Odpovědět s citátem

No mě to nepříjde nijak divný.3x100 jsem měl jen jako zkoušku jak je to těžký.A o dva dny déle to už jsem jel jen na 1dničky.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lukinobr


PříspěvekZaslal: so únor 25, 2012 12:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

REDUKCE TUKU
6-7:00130g vloček+20g proteinu+250ml mléka
9-10:00 100g vloček
12:00 100g masa +125g rýže
14:30 200g masa+100g zelenina
16:30 bílý jogurt 250g
Trenink 50g vloček 40g proteinu+250mléka
18:30 5bílků 2 žloutky
21:00 tvaroh
Pitný režim:4-5l vody
Někdy dám protein ještě.
Rozmístění aerobky a tréninku bude následující.
Po-trenink
Ut-60 minut rotoped
St-trenink
Čt-60 minut rotoped
Pá-trenink
So-60minut rotoped
Ne-60 minut rotoped
Trénink ještě přesně nevim co dám.Ale bude to silový.Mrtvý tah dřep bench +doplňky.Opak dám asi 3x3 nebo 5x5.Uberu z maxim na 5x5 +-6-10kg a postupně budu přidávat.Až se dostanu na maxima tak to shodim a opět pojedu na max.Tohle mě bude vyhovovat. :Drogar-Mark:
Aktuální ranní váha je 89,8kg. břicho-89cm


Naposledy upravil lukinobr dne so únor 25, 2012 8:22 pm, celkově upraveno 3 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lukinobr


PříspěvekZaslal: so únor 25, 2012 5:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Rotoped
Před rotopedem 6g BCAA po rotopedu 9g BCAA
50 minut -styl hiitu 10s naplno 20s volně-celkem solidní masakr
+ jsem po 5-10 minutách dával břicho a cvičení vzpřímovačů.
Už jsem měl 200gkuřecí+zelenina 100g a musim říct že mě to chutná.Už se těšim na zítra.:D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: so únor 25, 2012 9:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

madball napsal:
A někdo jinej zas tvrdí, že je to v rozmezí 13ti až 4%.


Fakt? Tak to by se mi taky líbilo, kdybych dával na 1RM o 13 procent víc než na 3RM.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nemuke


PříspěvekZaslal: so únor 25, 2012 9:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

zajimavy log, nahod foto ps promin, nevsiml sem si na 1. straně.


Naposledy upravil nemuke dne so únor 25, 2012 9:29 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
madball


PříspěvekZaslal: so únor 25, 2012 9:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Magumi napsal:
madball napsal:
A někdo jinej zas tvrdí, že je to v rozmezí 13ti až 4%.


Fakt? Tak to by se mi taky líbilo, kdybych dával na 1RM o 13 procent víc než na 3RM.


Z mé hlavy to není, je to z knížky Black Book of Training Secrets od Christiana Thibaudeaua.
_________________
Non-functional hypertrophy (sarcoplasmic hypertrophy) doesn’t lead to an improvement in the capacity to produce force, but it does lead to added body weight (thus you have to carry more weight without having more strength).
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Magumi


PříspěvekZaslal: so únor 25, 2012 9:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

madball napsal:
Magumi napsal:
madball napsal:
A někdo jinej zas tvrdí, že je to v rozmezí 13ti až 4%.


Fakt? Tak to by se mi taky líbilo, kdybych dával na 1RM o 13 procent víc než na 3RM.


Z mé hlavy to není, je to z knížky Black Book of Training Secrets od Christiana Thibaudeaua.


Já ti věřím; osobně jsem rád za pět šest procent, proto mě to překvapilo.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lukinobr


PříspěvekZaslal: ne únor 26, 2012 8:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ranní kardio
Rotoped HIIT 20 minut 30s naplno 30s volně
K tomuhle nemám skoro co říct.Zpotil jsem se uplně nehorázně takhle ,ze mě ještě nelilo.Místama to bylo už na hranici s přežitím.Ke konci jsem lapal po dechu.Už vim jak se cítí Draper.Teď to píšu s půl hodinovým odstupem a ještě se pořád dost potím.Takže metabolismus je pěkně našláplej.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Lukinobr- funkčnost, zdraví, vitalita, dlouhověkost Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 68, 69, 70  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: